09-04-2020, 20:24 PM
Vist sel teisipäeval juhtusin nägema kuidas treila peal vastu tuli Tartu-Tallinn tee peal.
(19-01-2021, 06:00 AM)JOn as Kirjutas: Käin aegajalt seda teemat siin ikka vaatamas kuid tundub, et siin väga hetkel jututeemat ei ole. Küsiks siis näiteks et kas siin on ka inimene kes ostis suve aegu omale ära selle rohelise kubani mis soovis müügis oli? Helistasin müüjale tahtsin vaatama minna kuid siis olevat juba broneeritud. Veidi aega hiljem nägin tuttava treilamehe pilti kus see samune buss oma uut teekonda alustas. Kas bussi uus omanik siin ja sooviks pajatada plaanidest ning äkki kirjutada ka bussi seisukorrast?Ilmselt mõtled sa mind. Ma selle rohelise, mis soovis müügis oli tõin Pukast aasta tagasi. Üsna viisakas buss aastast 1988, olevat töötavana seisma jäänud 2002 aastal. Mootor käib ringi, käima pannud pole. Ehk saab lähiaastatel uuele elule.
(23-12-2021, 15:39 PM)SAUL Kirjutas:Oo, pole tükk aega siin käinud ja näed ongi uus omanik siin olemas. Super kuulda kui tegemiseks läheb. Jõudu ja jaksu ning loodame peagi kuskil liikumas näha.(19-01-2021, 06:00 AM)JOn as Kirjutas: Käin aegajalt seda teemat siin ikka vaatamas kuid tundub, et siin väga hetkel jututeemat ei ole. Küsiks siis näiteks et kas siin on ka inimene kes ostis suve aegu omale ära selle rohelise kubani mis soovis müügis oli? Helistasin müüjale tahtsin vaatama minna kuid siis olevat juba broneeritud. Veidi aega hiljem nägin tuttava treilamehe pilti kus see samune buss oma uut teekonda alustas. Kas bussi uus omanik siin ja sooviks pajatada plaanidest ning äkki kirjutada ka bussi seisukorrast?Ilmselt mõtled sa mind. Ma selle rohelise, mis soovis müügis oli tõin Pukast aasta tagasi. Üsna viisakas buss aastast 1988, olevat töötavana seisma jäänud 2002 aastal. Mootor käib ringi, käima pannud pole. Ehk saab lähiaastatel uuele elule.
(09-04-2020, 19:55 PM)HendrikR Kirjutas:Vaatasin eile ringvaadet ( https://etv.err.ee/1608588340/ringvaade - 44.10 min.) ja sain teada ,et eespool mainitud buss on edukalt restauareeitud . Mind natuke üllatas lõpptulemus ,mille käigus vana buss lihtsalt lammutati ja ilmselt viidi vanarauda.Taastamise käigus ehitati mingile veoauto šassiile tegelikult täiesti uus buss ,millele poogiti külge vana iluvõre, tagaluugi käepide ja katuse esiosa.Minu isilkik arvamus on küll ,et taolise restaureerimise asemel oleks võinud selle bussi hoopis Järva-Jaani varjupaigas tehnika ajaloona eksponeerida .(08-04-2020, 00:31 AM)pvr Kirjutas:http://www.ebus.ee/verhicle/20620/#vid26454 Otsapidi Tallinnas ja kindlates kätes(30-03-2020, 14:43 PM)zazik Kirjutas: Ja nüüdseks vist juba 3 aastat niimoodi.Juhtusin täna sealt mööda ja kadunud ta oli.
Keegi teab midagi?
(21-05-2022, 14:16 PM)Ferry Kirjutas:(09-04-2020, 19:55 PM)HendrikR Kirjutas:Vaatasin eile ringvaadet ( https://etv.err.ee/1608588340/ringvaade - 44.10 min.) ja sain teada ,et eespool mainitud buss on edukalt restauareeitud . Mind natuke üllatas lõpptulemus ,mille käigus vana buss lihtsalt lammutati ja ilmselt viidi vanarauda.Taastamise käigus ehitati mingile veoauto šassiile tegelikult täiesti uus buss ,millele poogiti külge vana iluvõre, tagaluugi käepide ja katuse esiosa.Minu isilkik arvamus on küll ,et taolise restaureerimise asemel oleks võinud selle bussi hoopis Järva-Jaani varjupaigas tehnika ajaloona eksponeerida .(08-04-2020, 00:31 AM)pvr Kirjutas:http://www.ebus.ee/verhicle/20620/#vid26454 Otsapidi Tallinnas ja kindlates kätes(30-03-2020, 14:43 PM)zazik Kirjutas: Ja nüüdseks vist juba 3 aastat niimoodi.Juhtusin täna sealt mööda ja kadunud ta oli.
Keegi teab midagi?
(21-05-2022, 20:43 PM)zazik Kirjutas:(21-05-2022, 14:16 PM)Ferry Kirjutas:(09-04-2020, 19:55 PM)HendrikR Kirjutas:Vaatasin eile ringvaadet ( https://etv.err.ee/1608588340/ringvaade - 44.10 min.) ja sain teada ,et eespool mainitud buss on edukalt restauareeitud . Mind natuke üllatas lõpptulemus ,mille käigus vana buss lihtsalt lammutati ja ilmselt viidi vanarauda.Taastamise käigus ehitati mingile veoauto šassiile tegelikult täiesti uus buss ,millele poogiti külge vana iluvõre, tagaluugi käepide ja katuse esiosa.Minu isilkik arvamus on küll ,et taolise restaureerimise asemel oleks võinud selle bussi hoopis Järva-Jaani varjupaigas tehnika ajaloona eksponeerida .(08-04-2020, 00:31 AM)pvr Kirjutas:http://www.ebus.ee/verhicle/20620/#vid26454 Otsapidi Tallinnas ja kindlates kätes(30-03-2020, 14:43 PM)zazik Kirjutas: Ja nüüdseks vist juba 3 aastat niimoodi.Juhtusin täna sealt mööda ja kadunud ta oli.
Keegi teab midagi?
Täiesti nõus. See, mida TLT selle üliharuldase bussiga korda saatis, on pehtmelt öeldes kuritegelik.
Väidetavalt olevad algul olnud kurss olnud originaaliks taastamisele, mis hiljem pöördus mingiks roppuseks.
Muretsema paneb see, et samas asutuses peaks taastamisel (loodetavasti mitte "taastamisel" ) olema ka Järva-Jaanist vahetuskaubana saadud Ikarus 620. Väga tahaks teada, mis sellest saanud on.
(23-05-2022, 11:33 AM)BUS-127 Kirjutas: Eilsel Vabaduse väljaku koguperepäeval oli bussi kõrval silt, kus oli kirjas et see olevat "algupäraselt taastatud".
Iluvõrel oleva tehase embleemi järgi on see buss mitte LIAZ-158, vaid TLT-158...
(19-04-2023, 14:13 PM)samodelkin Kirjutas: Too Königs-Wusterhausen asub Berliini külje all. Venelased tootsid Gaz-53 baasil (oma kroonule) ise Saksamaal busse?Aga miks mitte? Kui Bulgaarias Moskvitše toodeti (N. Liidust toodud juppidest), võidi ju vabalt samamoodi DDR-is busse teha. Bussidest oli nõukaajal niikuinii suur puudus, siin valmistatud leidsid kohe mõnes ettevõttes või bussipargis omale koha. Ja ega tollasel Ida-Saksamaal ka erilist bussitööstust polnud. Ikarused toodi Ungarist, omal neil Robur oli ja ega vist muud polnudki? No Barkas B1000 ka, aga nood olid RAF-istki väheke väiksemad.
(19-04-2023, 14:13 PM)samodelkin Kirjutas: Tänud kaasaelamisele!Markovi raamatus on kirjas, et projekti töötas välja tehase (Werk Progress, войсковая часть ПП 18702, который располагался в деревне Цезен) tehnikaosakonna saksa kollektiiv, kes seal muidu töötasid - ei ole mainitud. Seesamune Zeesen on Königs-Wusterhauseni ligi, paarkümmend km lõunasse. Kus siis tegelikult tehas asus ei tea vist suures salastamise maanias venelased ise ka ...
авторемонтный завод "Прогресс" (г.Кёнигс-Вустерхаузен)
Too Königs-Wusterhausen asub Berliini külje all. Venelased tootsid Gaz-53 baasil (oma kroonule) ise Saksamaal busse?