Mõned minu masinad- võrrid, BMW...
#1

http://www.u-pop.ee/autoline/car/2546/ Nii vabandan kohe ette, kui peaks kõik see vale teema alla sattuma, oman vähest kogemust siin postitamistega.Parimate soovidega Jaanus.
Vasta
#2

Müts maha, väga kõvad masinad sul!
Vasta
#3

To madeinussr- Tänud kiituse eest muidugiSmile
Vasta
#4

Mis aparaadid need 2 tk Sul Sachs'i 98 ccm mootoriga on - ei tuvastanud seal peal mingeid kirjasid? Seda mootorit kasutas maailmas sadu tootjaid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Sa võiksid siin igast mootorrattast natukene kirjutada, et mis on tehtud jne.
Kas need on taastatud? Väga põnevad ja kenad ning korralikud tsiklid igastahes.
Selliste vanade tsiklite korda tegemise eest müts maha Sinu ees!
Vasta
#6

Kodanik padua, kas toosamune BMW ratas juhuslikult Veskisilla kõrtsis suvel eksponaadiks ei olnud? Seal nägin sama marki BMW'd ja igaljuhul jagus uurimist päris tükiks ajaks.

Ja päris ilusad masinad sul need Wink
Vasta
#7

To Valdo. Seal on sachs mootoriga üks isend ja konkreetse ratta mark on Dürkopp, aastat praegu täpselt ei mäleta, aga see on raami sildil kirjas kui ma nüüd ei eksi oli 1939.
Vasta
#8

Tänud kõigile heade soovide ja tunnustuse eest.Minu postituse puhul pole vast eriti midagi arutada ja teadmisi vahetada, lihtsalt tahtsin panna mõne pildi kel tahtmist see vaadaku.Ja Nitrole vastuseks öeldes minu Bmw pole kusagil eksponaadiks olnud vaid 2005 aasta suvel vanamootorratta kokkutulekul ehk.Näitasime rattaid siis tookord Porkunis.Antud Bmw mootorrattamudel on eestis ehk üks levinumaid vanamootorrattaid ja küllap oli seal üks sarnane lihtsalt.Kas Bmw või Emw selle üle võib igaüks ise otsustada kes vähegi Eisenachi linna tehase vägagi huvitavast ajaloost midagi teab.Nüüd natuke nendest siin näha olevatest ratastest ehk.Esiteks võtan ise mütsi maha kodanike ees kes on taastanud mõne huvitava trantspordivahendi, olgu selleks jalgratas, hobuvanker, mopeed, mootorratas või auto.Isiklikult ei ole kunagi teostanud ühtegi täielikku restaureerimist või projekti, selle kõige põhjalikumas tähenduses.Seda ehk piisava aja ja ka kindlasti kõigi vajalike oskuste ja võimaluste puudustel.Loodan kunagi ehk siiski ka millegiga hakkama saada, algmaterjali selleks oman juba rohkem kui piisavalt.Arvan ka et tajun üsna hästi kust läheb piir millegi ärarikkumise või siis paremakstegemise vahel.Siiamaani olen püüdnud endale hingelähedasemaid mootorrattaid mopeede hoida, neile kõike puuduvat originaalset tasapisi juurde muretseda ja samas ei saa ma jätta keelamast endale lõbu mõnd nendest trantspordivahenditest igapäevaselt kasutada, püüdes siiski neid võimalikult vähe kahjustada.Nii näiteks motojalgratas MV-044.Toodetud Lvovi tehases, mis samuti omab vägagi huvitavat ajalugu mopeedide tootmisel.Selline(mitte kahjuks küll seesama isend)oli omal ajal minu vanaisa ainukeseks kaherattaliseks mootoriga sõiduvahendiks üldse.Ta ostis selle kunagi poest uuena ja mingil ajal jäi see ratas pärandina mulle.Kahjuks olin siis vaevalt teismeline ja oskasin vähe hoida õieti seda, kasutasin ja muutsin oma äranägemist järgi muidugi, tekitades muidugi antud isendile vaid kahju.Aastatel 84- 86 viibisin nõukogude armees ja sel ajavahemikul jäin antud sõiduvahendist täielikult ilma.Kui keegi juhtub lugema seda siin ja mäletab, et ta omandas sarnasel ajavahemikul kas Tapa või Jõgeva kandis seesuguse mootojalgratta, mis polnud enam komplektne ja mis värvitud üle tol ajal saada olnud kirsipunase jawavärviga ja kui oleks mingisugustki aimu kus võiksid asuda antud isendi jäänused, oleksin huvitatud nende jäänuste ostmisest.Tegelikult mingit lootust ma ei hellita muidugi.Muide tähis MV numbri eest tuleb venekeelsest sõnast motovelosiped, mis tõlkes motojalgratast tähendab, noh levinud meil muidugi võrr.Kuna kunagist vanaisa ratast leida suht lootusetu, õnnestus mul tänu vedamisele osta siiski analoog ja tegelikult on ka kõik täisoriginaaliks komplekteerimise jaoks vajalikud detailid nüüdseks tallel.Ma soovin sellega siiski suvel ringi liigelda ja kasutan praegu uut d-8 mootorit.Kas keegi nii pikka postitust lugeda viitsib muidugi igaühe enda valik.Tahaksin siiski lisada veel oma arvamuse.Noored motohuvilised.Kui vähegi võimalik säilitage originaalkujul teie kätte sattunud vanemat tehnikat, eriti kui sõiduvahend on kunagi kuulunud teie isale või vanaisale või ka mõnele teisele pereliikmele, Ärge proovige huvitavat tehnikat tuunida uskuge valmistajatehas on tavaliselt kõik vajamineva juba teinud ja tuuningud kahjustavad vaid masinat ja vähendavad tema väärtust.Ma tean kuidas on noores heas läbematu soov kiiruste järele ja mopeed või võrr ebaõiglaselt aeglane tundub.Kannatage siiski , ka õigel mopeedikiirusel on sõit nauditav ja uskuge huvi ja tahtmise korral jõuate hiljem ka oma kihutamised ära kihutada ja on tohutult hea kogemused ja esimesed vitsad väikesel kiirusel kätte saada.Keegi pole sündinud sõiduoskaja ja ärge arvake, et õppides väikesed avariid või kukkumised tulemata jäävad.Sellest vaevalt keegi pääseb ja mida valusamate tagajärgedega need juhtuvad seda parem.Isegi kui teil on kaasaegne edev ja värviline roller, te olete piisavalt vana, et sellega liikluses osaleda ja kui see roller on valmistatud piirajaga, ärge püüdke eemaldada seda, kindlasti oleks teie roller võimeliseks hoopis suurtemateks kiirusteks, kasutage seda siiski nii nagu seda ette on nähtud, jäävad ära komplikatsioonid ja küll tuleb aeg ja koht kui soovi ja huvi.Sai ehk natuke õpetlik ja pikk jutt, vabandan nende ees kellele see ei peaks meeldima.Siiski on see minu isiklik arvamus. Parimate soovidega Jaanus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne