Kogemused gaasiseadmetega
#1

Kuna gaasiseadmete teema pakub ilmselt paljudele huvi, siis jätkame siin. Aga palun, ainult kasutajate kommentaarid, küsimused jms asjalik jutt, mitte reklaam ega müügijutt, eks.

Kopeerin ka Agaa postituse eelmisest teemast:

agaa Kirjutas:Noh eks kõvatada võib ju mujalgi aga ´küsis inimene kes NOS-iga igapäevast sõitu ei tee.Või kui kellelgi jagub jaksu nitroga poodi tagasi tööle sõita siis..... tuld. Gaasiseadmed jagunevad mitmeks rühmaks. Mina lasin oma Golf2 le 1,3 mootor karpa variant,viis käiku, kõige algelisema seadme.Kuus sõidan läbi ca3000 km.Mõni kuu natuke rohkem mõni kuu natuke vähem.Kokkuhoid oli see mis pani mõtlema sellise asja kasuks.Kuna asi olnud peal juba 4 kuud siis mõningad andmed. Kütuse kulu oli mul 6,5 l /100 km peale enne seadme paigaldust.Peale paigaldust muutusid andmed sedasi bensiini ikka 6.5l/100 km peale ,gaasi kulu aga 7,5l/100km- le.Minu rahaline kokkuhoid kuus ca 1200eek.Seade tasub enda ära 6 kuuga.
Soojaks tuleb sõita bensiiniga ,siis lülitiga bensiinipump seisma siis kui karburaator bensust tühi siis veelkord nuppu ja gaasipeale.Kui mootor on soe siis saab gaasipealt otse sõitma minna ja kogu lugu.
Pritsungit omavatele masinatele on seade kordades kallim. Ja gaasiseade
tuleb ka ARKis registreerida nagu lisaseade see maksis 200 eek. Karpa mootoritel pole vahet mis kvaliteet on seal on asi hästi lihtne aga olen kuulnud,et miskised odavad gaasiseadmed paigaldanud pritse masinad on käinud ikka garantiis ja garantiis. Siiski kui su autol on garantii aeg siis pead uurima kas valmistajategas aksepteerib gaasiseadme paigaldust. Toyotal lõppeb mootori garantii kui paigaldatakse gaasiseage.
Veel arutused tehke ise kui benu hind on 13.25 ja gaas 7.90
Jõudu.
Vasta
#2

Mina olen kuulnud et gaasiseadmega autodel pidavat klapid kuluma, kuna bensiini-õhu segu toimib ka määrdena, gaas aga mitte. Teab keegi omast kogemusest öelda kas see vastab tõele või mitte?

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#3

Vdp'le vastuseks: Seda räägiti ka vanasti. Tegu oli siis pliibensiinil sõitvate autodega. Mitte bensiin ei määri klapisääri, vaid plii. Gaas aga seda ei sisalda. Tänapäeva bensiinid pliid nagunii enam ei sisalda. Teeb see mootorile halba või ei - vahet enam pole. Võid vabalt sõita gaasiga, kartmata selliseid tagajärgi. Tänapäeva autodel on on nagunii pliivaba benaga arvestatud (klapisääred/puksid teisest materjalist).
Natuke lisainfi leiab ka teisest foorumist:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6193
Vasta
#4

väljalaskeklapid tükivad ära põlema gaasiga sõitvatel autodel. põhjuseks on aga gaasikütuse teine põlemiskiirus, mitte määrimisomadused. arvatavasti need uuemad ja keerulisemad gaasiseadmed reguleerivad ka süütehetke õigeks, gaasiküttele sobivaks. klappide põlemist on täheldatud nii karburaatori kui sissepritsega autodel. kui saab, peab gaasiga sõitmiseks süüte varasemaks seadma...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne