11-03-2006, 00:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2006, 12:42 PM ja muutjaks oli pppp.)
Tere mõtlesin et kirjutan ka enda autost natuke
Margiks siis Chevrolet Cavalier 89.a 2.2
Vedeles teine eelmine suvi õnnetult Männikul ameerika autode romulas
ilma mootori ja veel mõne puuduva osaga
Kuna suve jooksul langes hind väga alla ja kodus seisis samasugune aga
nelja uksega suht läbi isend millel töötav mootor ,otsustasin ta sealt ära osta.Nii oligi kodus mingi imelik väike ameeriklane .Kuna auto oli valget värvi ja suht roostes tuli sellega midagi kohe ette võtta .
Paari nädalaga said keevitatud mõningad kohad ja värvitud matt mustaks .Ja sellega seoses sai ta endale ka nime PÄTU ???
Pärast mõningat ootamist sai paigaldatud doonori pealt mootor koos käigukastiga,bensiinipaak, summuti ja esituled ning radiaator
Üle sai vaadatud ka pidurid ja sillad ,vahetatud tag.amordid
Nüüd oli aeg Ülevaatusele minna,oh häda Pätu kohe õigustama oma nime ,üks taga pidur kehva ja mõrane klaas ei võimaldanud üv.läbida
Vaja esiklaas vahetada ,leidsin kodu lähedal koha kus klaas ära vahetatakse vaja ainult teise küljest klaas kätte saada
Ühel õhtul peale tööd sai siis klaasi saagima hakatud koos naisega kuna
abimehed kellega oli plaanis see töö ära teha kõik alt ära üppasid .Klaas
tervelt käes järgmine päev kohe Pätu koos klaasiga töömehe juurde et hommikuks valmis AGA hommikul seisis Pätu ilma klaasita ,Nelja ukselise klaas on väiksem kui kahe ukselise oma .Klaasi leidmine oli omaette ooper ja kestis 1,5kuud ja maksis 3,5k .
Vana klaasi alt tuli välja ohtralt augukesi sai siis veel aknaääri keevitatud ja uue klaasi liimisin ise et see mitte katki ei läheks veel väike piduri remont ja Üv.edukalt läbitud .Sai temaga päris edukalt sõidetud kuni kõige külmema päeva hommikul käima ei läinud oli vist -30 kraadi .Küünlad maha ja kolmes silindris tosool sees selge vaja plokkikaane tihendit vahetada ,eelnevalt olin tööjuures taastanud ühe tagavaraks oleva kaane nii et vaja ainult jupid vahetada .
Kuna sellel autol on ainult märgu tuled armatuuris otsustasin paigaldada ka ühtlasi lisa temp.ja õlirõhu näitaja .Tänase päeva seisuga on mootor koos uued õlid veed, filtrid ,tihendid sees .Ühtlasi sai üle käidud mootori ruumis olevad juhtmed ,mittevajalikud ära ja teised ilusti punti nagu peab ja ka korralikud massi ja plussi juhtmed .Moment seisab ja ootab oma aega ja lund ka palju all suht nigelad talve kummid .Mõned mitte väga ilusad pildid ka http://www.album.ee/?o=316948595 Kui midagi veel toimub vast kirjutan veel
Margiks siis Chevrolet Cavalier 89.a 2.2
Vedeles teine eelmine suvi õnnetult Männikul ameerika autode romulas
ilma mootori ja veel mõne puuduva osaga
Kuna suve jooksul langes hind väga alla ja kodus seisis samasugune aga
nelja uksega suht läbi isend millel töötav mootor ,otsustasin ta sealt ära osta.Nii oligi kodus mingi imelik väike ameeriklane .Kuna auto oli valget värvi ja suht roostes tuli sellega midagi kohe ette võtta .
Paari nädalaga said keevitatud mõningad kohad ja värvitud matt mustaks .Ja sellega seoses sai ta endale ka nime PÄTU ???
Pärast mõningat ootamist sai paigaldatud doonori pealt mootor koos käigukastiga,bensiinipaak, summuti ja esituled ning radiaator
Üle sai vaadatud ka pidurid ja sillad ,vahetatud tag.amordid
Nüüd oli aeg Ülevaatusele minna,oh häda Pätu kohe õigustama oma nime ,üks taga pidur kehva ja mõrane klaas ei võimaldanud üv.läbida
Vaja esiklaas vahetada ,leidsin kodu lähedal koha kus klaas ära vahetatakse vaja ainult teise küljest klaas kätte saada
Ühel õhtul peale tööd sai siis klaasi saagima hakatud koos naisega kuna
abimehed kellega oli plaanis see töö ära teha kõik alt ära üppasid .Klaas
tervelt käes järgmine päev kohe Pätu koos klaasiga töömehe juurde et hommikuks valmis AGA hommikul seisis Pätu ilma klaasita ,Nelja ukselise klaas on väiksem kui kahe ukselise oma .Klaasi leidmine oli omaette ooper ja kestis 1,5kuud ja maksis 3,5k .
Vana klaasi alt tuli välja ohtralt augukesi sai siis veel aknaääri keevitatud ja uue klaasi liimisin ise et see mitte katki ei läheks veel väike piduri remont ja Üv.edukalt läbitud .Sai temaga päris edukalt sõidetud kuni kõige külmema päeva hommikul käima ei läinud oli vist -30 kraadi .Küünlad maha ja kolmes silindris tosool sees selge vaja plokkikaane tihendit vahetada ,eelnevalt olin tööjuures taastanud ühe tagavaraks oleva kaane nii et vaja ainult jupid vahetada .
Kuna sellel autol on ainult märgu tuled armatuuris otsustasin paigaldada ka ühtlasi lisa temp.ja õlirõhu näitaja .Tänase päeva seisuga on mootor koos uued õlid veed, filtrid ,tihendid sees .Ühtlasi sai üle käidud mootori ruumis olevad juhtmed ,mittevajalikud ära ja teised ilusti punti nagu peab ja ka korralikud massi ja plussi juhtmed .Moment seisab ja ootab oma aega ja lund ka palju all suht nigelad talve kummid .Mõned mitte väga ilusad pildid ka http://www.album.ee/?o=316948595 Kui midagi veel toimub vast kirjutan veel