kõik senimainitud masinad on sellised, mis maitsevad roosteussile. Korraliku kerega kadetti naljalt juba ei leia - kui on korras, on ta korda tehtud ning selline asi sööb nii umbes 10..20keek. Samas opeli tehnika on aus ning kuluvad jupid odavad (ja mis peaasi - universaalsed).
pppp, 20keek eest saab 85kW kadeti (enam-vähem talutava kerega ning ok tehnikaga). Kui on isu rohkemate hobuste järele, siis 110kW masinate hinded algavad 30keek-st ning Eestis liigub neid haruharva. Odavam on osta Vectra2000 - neid liigub rohkem, nad on mugavamad (kadett ei ole kohe kudagi mugav auto) - aga samas raskemad...
110kW kütusekulu on väiksem, kui 85kW isendil (minu 110kW kadett rüüpab keskmisena suvel 8..8.5l/100km), aga mootori külge minevate juppide hinnad on ebaoopellikult kõrged - 85kW kui üldlevinud moto on paar-kolm korda odavam "hooldada".
16V motoga kaasnevad üldjuhul mugav blüüshsisu, nahkrool ning mõningad elementaarsed lisad (kesklukk ja el peeglid). Tehnikapoolt 4*ketaspidur ning '90 ja '91a masinatel ABS tehasevarustusena ('88 ja '89 oli ABS lisa ka 16V-l). Torukollektor on 16V-l tehasest - palju ilusam, kui mingi malmikärakas
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
kõigi kadett GSIde küljes on Check Control (kontrollib kõigi kapoti all olevate vedelike taset ning lisaks ka tulesid: gabariidid ning pidurid). Digispido peaks kah kõigil olema.
räägime siis kadeti kerest (kuna tehnika pole probleem):
nagu keegi autoajakirjanik on öelnud, on see masin, mis suudab praktiliselt igaltpoolt roostetada
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
ainukesed probleemsed kohad kerest endast on tegelikult esiõõtsade kinnitused (õnneks minu kadettidel ok). Muud ussitamiskohad on juba "kosmeetilised probleemid": väliskarbid (GSI puhul kiika kindlasti spoilerite alla!), tagumised tiivakaared ning tagatiiva stangealused "põsed". Lisaks võib rooste end plekist läbi närida katuse esiosas - esiklaasi ääres kohe. Mõnedel isenditel ussitavad (vanale autole omaselt) uste alumised ääred (näha, kui uks lahti). Pole ma ka näinud kadettE-d, millel esitiivad oleks roosteussi käest pääsenud
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
minu jutt siis 4d/5d kadeti kohta. 2d puhul llisandub tagatiiva karbiveerne alaosa.
kui on konkreetset küsimust kadeti kohta, anna tulla. Kehva kere ning puudulike sõidumugavuste tõttu peab kadetiga sõitmiseks mingi "kiiks" kusagil olema - on ju astra-vectra-calibra sama tehnikaga ning juba hulka mugavamad-viisakamad masinad samas hinnaklassist. Niiet enamus inimesi siiski rohkem nende poole vaatab
teet,
kiiksuga