Minski väntvõlli laager
#1

Minskil kiilus väntvõlli laager kinni...ei liigu yles ega alla, nii kinni kui kinni yldse olla saabSadKas ja kuidas minski väntvõlli laagrit vahetada saab?
Vasta
#2

Sõltub, milline laager. Kas üks neist, mis karteri pooltes sees või mõtled Sa kepsu alumist laagrit?

Mõlemal juhul mootor laiali lugu. Kepsu alumise laagri korral on uus vänt tõenäoliselt lihtsam lahendus kui vända lahtipressimine ja laagri asendamine.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Mille järgi ma aru peaks saama milline laager läbi on?
Vasta
#4

Ega suurt muidu ei saagi, kui võtad mootori lahti. Sinu probleem on hetkel nähtavasti selles, et mootor ei liigu ei vändast ega ka käiguga lükates?

Alusta näiteks silndri mahavõtmisest. Äkki on viga hoopis kinni jooksnud kolvis?

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

silindris pole probleemi...silindri võtsin maha, kuid seal on kõik korras.Tegelikult ma alles ostsin selle masina, ja avastasin et eelmine omanik oli kolvile pannud ainult 1 kolvirõnga...Aga mis seal siis lahti tuleb võtta, et väntvõllini jõuda, mul pole enne vaja olnud mootorit nii lahti lammutada...Tavaliselt olen hakkamna saanud silindri v karvussi v6i mootorikaane maha võtmisega.Toungue
Vasta
#6

Vist kõige lihtsam on siis kodukandist leida mõni kodanik, kel mootorite lahtivõtmisel kogemust. Ega mootori pooleks võtmiseta väga hakkama ei saa.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

ok...tänud...ma siis kirjutan uuesti siia, kui midagi segi l2heb.
Vasta
#8

Mis selleks lahti tuleb võtta, et mootorit keskelt pooleks v6tta?
Vasta
#9

jyrxxx Kirjutas:Mis selleks lahti tuleb võtta, et mootorit keskelt pooleks v6tta?

Moortor täiesti laiali.

Esiteks - karpa, silinder jm maha. Teiseks - elektripoole kaas ja "mängud" maha. Kolmandaks - siduripoole kaas ning käimalöömise vänt, sidurimäng kogu kupatusega ja vastavad hammakad maha.

Ning siis poolte kruvid välja ja pooled lahti. Loomulikult vaadates, mispidi käigukasti jubinad sees on, et pärast oskaks kokku panna.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Kuidas minski sidurikorvi maha saab?
Vasta
#11

Endal oli minsk ,siis sai selle siduriga ikka jamatud kui libisema jäi.

Esiteks pead sa need vedrud sealt tagant ära tõmbama(mina väänasin tugevast traadist) ja seejärel võta kettad maha ja pane õigesse järjekorda ,sest samamoodi tuleb tagasi panna kuna kettad on ka end omavahel sisse töötanud. Ja vaata et sa seda jublakat ära ei kaota mis seal siduri varda pesas on (üks ots on lai) Kuna see läkkab kettaid laiali.
Edu mahavõtmisel.Smile
Vasta
#12

Leito Kirjutas:Esiteks pead sa need vedrud sealt tagant ära tõmbama(mina väänasin tugevast traadist)...

Mina olen Moskva (= Minski) sidurite vedrude peale- ja mahavõtmise jaoks teinud spetsiaalse pikaõlgse terasest konksu, mis toetub teise servaga sidurikorvi äärele ning mille olemasolul ei pea meeletut jõudu ja pingutusi vedrude käitlemisel rakendama.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

võtta väntvõll välja ja pane pressi vahele ja vaheta laagri pulgad ära ja pressi kokku
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne