gaz 21 käigukasti  ja siduri paigaldamine
#1

oskab keegi rääkida käigukasti paigaldusest tagasi külge. millises järjekorras tagasi kast siduriketas, koda , survelaager.
Vasta
#2

Millisest liikurist käib jutt?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

Ei soovi iriseda aga infot jääb viimasel ajal postitustes vähemaks. Aga kuna pealkiri oli kirjutatud siis eeldan et tegu GAZ21 ga.Võtan oma virina tagasi kui foorumlane põder pole Eesti vabariigi kodanik.Kuna just sai mahavõetud mootor 21-lt siis vastupidine tegevus kirjaToungue.
Kuna ei tea kuidas eelmine kast eemaldatti siis alustan põhilisest,Salongipolstri eemaldamine (kulus 0,3l Pulsi õlut ja üksik slaavikeelne omadussõna)sest selle all on plekkate mille eemaldamise järgi pääseb kergelet mutreid keerama. Kui väntvõlli tagaotsalaager ilusti ringi käib siis näpuotsaga määret (suva millist peaasi,et näppu tunkedesse ei pühi siis võib pesupesija ja-või elukaaslase suust kuulda hulgaliselt omadussõnu ) Järgmisena ketas enamvähem paika ja siis siduri korv KERGELT kinni(kulub tunduvalt vähem aega kui nende ridae kirjutamiseks) Siis tuleb minna ja saagida harjavarreküljest sobiv jupp ja vesta(tegevus noaga) ta siduriketta tsentreerimiseks sobivaks (soovitav teha terava noaga midu kulub liiga palju "Linnase kalja")Nüüd ketas tsentreeritud ja aeg keerata kinni kõik sidurikorvi hoidvad poldid (kergem osa on möödas jäta kaks õlut joomata a 0,3 l). Nüüd kahe vedrukesega kinnita sidurisurvelaager käigukastikülge ennem ohtralt määrides sobiva määrdega (vaata mis kirjutasin eelmise määrdega tegutsemise kohta).Kui sul käigukasti tala on ennem eemaldatud on sul elu lihtsam ja asu kohe käigukasti sinna toppima kuhu läks ennem harjavarrest tehtud detail. Kui asi hakkab juba sobima ja poldipead hakkavad käigukasti korpusest väljapaistma (milleks kulub hulgaliselt slaavikeelseid oskus ja omadussõnu ,head õnne ja suurt haamrit)keera mutrid kas või poole jagu hoidma muidu ei saa pärast neid kuidagi vahele (isiklik kogemus aga kui ehitad r.....t siis hoiab käigukasti kinni ka ideaalselt ka 2 mutrit) Kui käigukast on küljes siis sobita külge ka siduri kahvel.Et seda kergemini külge saada siis olen eemaldanud ennem selle poldi mlillele kahvel toetub.
edasi käigukastti tala ,kardaanvõll ja siis salongiplekkkate (hea käigukasti ülevaltpoolt kinni keerata. Siis jälle hulgaliselt janukustutajat.
Vasta
#4

agaa Kirjutas:...eeldan et tegu GAZ21 ga.
[...]
...saagida harjavarreküljest sobiv jupp ja vesta(tegevus noaga) ta siduriketta tsentreerimiseks sobivaks

Olen vanade meistrite käest kuulnud, et kui käepärast mõni oma aja ära elanud käigukast, siis on ketast mugavaim tsentreerida sealt eemaldatud vedava võlliga. Kui ülearust kasti/võlli pole, siis muidugi tuleb valmistada vastav приспособление, ükskõik kas siis metallist või puust (kasvõi harjavarrest Wink ).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Vastav universiaalne tsentreerimisvidin on ka Tööriistamarketis müügil, ma isiklikult küll eelistan seda võlli-varianti.
Vasta
#6

kast küljes ,tänud õpetussõnade eest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne