Jawale karburaator
#1

Kas keegi on jawale (634/638) mõne teise ratta karburaatori pannud?
Kui siis, kuidas töötab ja kas on parem/halvem?

Mul hetkel kasutusel siis 638 karburaator ja väga vastik on ratast peale pikemat seismist vändast käima saada. Kui karbuss lahti võtta ja uuesti peale, siis läheb kohe, muidu düüsid jne on puhtad.
Teine jama veel: u 3000-4000 rpm juures otsustas mootoril hinge kinni tõmmata, jättis vahele 1. käiguga sõites, kiiremate käikudega polnud asi nii hull enam. Ei sanud aru kas tõmbas täis või ei saanud kätte. See tühikäigu segukruvi on kaa suht tuim, kui see kinni keerata, siis gasi keerates tõmbab täis. Ujukitaset pole reguleeritud, kusagilt midagi välja ei tilgu,siibri nõel on keskmises asendis.(õhufilter on täiesti uus ja summutid kaa uued(resonaatoritega) ja mootoril sissesõitmise perioodi algus)

Tahaks mõne lääne ratta karburaatori panna, mis igati allub korralikult reguleerimisele.
Kuid ei tea milline sobiks.
Vasta
#2

kui nüüd meenutada, siis see aeg mis mina oma 638-t omasin, karbussiga küll mingit jama ei olnud. Oled ikka kindel, et karbussi viga on? Muideks 638 karpal on selline omadus, et max pööretel tõmbab segu rikkaks, mis peaks takistama mootori kinnijooksmist. Segusiibri taga üleval on toruke, kust siibri täieliku avatuse korral hakkab peale tõmbama.
Igasuguste teiste karpade installeerimise ja muu tjuunimise korral tuleks meeles pidada üht forsseerijate ütelust: "Kas sai sama hea kui originaal või läks hullemaks?"




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

Seda uurin kindlasti kas minu isendil kaa see toru seal on.
Võib-olla oleks targem siis sissesõidu perioodiks 634-ja karbuss tagasi panna, võimalikult paika reguleerida ja siis ca 2500 - 3000 km pärast midagi selle 638 või mõne teise karbussiga katsetama hakata.
Ikkagi kui keegi mõne lääneratta karbussi sinna pannud on, siis võiks kirjutada kuidas oli parem/halvem.
Vasta
#4

See segurikastus toru oli umbes, puhastasin ära.

Kust leida infot vana iz planeta spordi Mikuni karburaatori kohta, millel oli ümmargune kroomitud siiber ja väiksem lõõri ava, kui uuel.
Ehk annaks sellise jawale panna. Kuid sellise leidmine on kaa suur probleem.
Vasta
#5

Mingitest mikuni karburaatoritest oli juttu Palu raamatutes 65a raamat ja/või 76a. Kui raha on siis mikuni karburaatoreid saab ikka osta. Nt see leht.
Vasta
#6

Kas Eestis korralikke kasutatud mikuni karburaatoreid saab kusagilt?

Vist keegi pole viitsinud siis jawale mõnda korralikku karbussi peale panna.
Vasta
#7

Mul on ühe tuunitud 360 peal Mikuni VM32SC Powerjet. Powerjeti eelis tavalise karburaatori ees on küttesegu rikastamine kõrgetel pööretel - tulemuseks suurem võimsus ning mootori sisemine jahutuseffekt (muidu 360 kipub malmsilindrite halva jahutuse ja originaal-Jikovi lahja seguga kergesti kokku jooksma, eriti tuunitud variandis). 638 mootori iseloomu järgi soovitaks kas lääne 70-ndate 350-500 cc 2T maanteeratta või mingi kaasaegse 2T krossitsikli karpat ... ülemiseks piiriks vast segulõõri läbimõõt 32 mm.
Lääne karbusside eeliseks on tõesti parem reguleerimise võimalus: 3 düüsi (main, needle, pilot - mis krt nende maakeelsed nimed võiks olla?) ja Jikoviga võrreldes oluliselt konstantsem karakteristika.

Samas, mida aeg edasi, seda vähem on soovi JAWA originaalseisundit muuta ...

Vasta
#8

Mul on 634 mootor. kaa malm silindritega. Sinna peaks sobima ~28 avaga karbuss. Kust neid lääne 2T karburaatoreid leida võiks?
Vasta
#9

Mul on sama jama. Kui on pikemat aega seisnud, siis mõnikord läheb kehvasti käima. Kõige paremini saab käima nii, et uputad, lööd ette, paned süüdet, hüppab madalatel pööretel käima kuidagi, siis samal hetkel veits uputad veel, siis hakkab korralikult tööle.
Vasta
#10

Mul 638 karbuss kasutusel ju - sellel pole ujutusnuppu. Seda on jube vastik käima saada kui kauem seisnud on. võrreldes 634 karbussiga on see uimasem kuid mootor käib madalamatel pööretel(1500~2500) ühtlasemalt kui 634 karbussiga. Aga arvata võib, et lääne karbussid käivad tunduvalt paremini.

Kahjuks ei oska 2T omasid kusagilt otsida, 4T omasid ikka kusagil liigub, näiteks motodepoos.
Vasta
#11

Mul on 638 karbuss peal 638-l ja 1. ette ja 2. pauk juba tuksub!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne