kaubaveo motoroller vjatka
#21

[Pilt: Vjatka2.jpg]
Masinasist Kirjutas:Mõtlesin, et istme all võiks tiksuda mingi uus mootor- arvatavasti vene päritolu, 150-200 cc. võimsamat mootorit ei kannata võibolla raam välja??
Aga ühesõnaga, kui saaks iz silindri mõõdus hülsi sisse lükata, saaks kasutada izi kolb jne. Kui on võimalusi mootor remontida võib sellega ka sõita, kuid iseasi on mootori tuunimine- tekib vist jahutusega probleeme.
Aga andge julgelt ka oma arvamustest teada
läks pikaks vistToungue
Masinasist Kirjutas:Vedrustus tekitab küsimusi- äkki natuke ümber teha ja amordid koos vedrudega panna.
Masinasist Kirjutas:Kuna praegune ära vajunud ning roostetanud, siis mõtlesin, et ehitan natuke ümber.
Eemaldaks praegused metall-vardad ning paneks ratta ja raami jahele tavalise amordi koos vedruga.
[Pilt: vjatka9.jpg]
Ega praeguse süsteemi tervendamine ja remontimine odavam ja "mõtekam" ei ole.
Mis arvate?
Kahju masinast veidikene.  Tundub igasuguse sellise aretamise ja tuunimise jaoks liiga heas säilivuses olevat.
Vasta
#22

Palun taasta see roller ikka originaali.
Neid huvitavaid projekte,mida tuunida ja ära rikkuda saab teha ka plastmass rolleritest.
Kui on huvi loobuda sellest raskest projektist,siis olen üks huvilistest.

:I M Back
Vasta
#23

Njaa teie jutus on iva sees.
Välisilme peaks kindlasti vjatkal säilima, kuid mõtlesin tema sõidetavust lihtsalt natuke parandada.
Kuna tahaksin sellega ka sõita, mitte lasta tal näitusemasinana seista, siis mõtlesingi amortide vahetamise peale. Mootori vahetamisele enam ei mõtle.
Kui praegusest tagavedrustusest rääkida, siis arvatavasti tuleb need "äraväsinud" metellvardad vist ära vahetada, või ei?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne