Postitused: 32
Teemad: 7
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Olen taastamas K- d ja olen jõudnud teelahkmele, kas kasutada klaaskuuli kambrit või liiva pritsi. ja siit ka küsimus kas klaaskuuli prits annab parema tulemuse, kui liivaprits?
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Heameelega võiks isegi vastata sellistele postidele, aga pea iga kord on nii, et küsimusest ei selgu, kas
*puhastada on vaja rauda, terast vm materjali.
*ausalt öelda ei pööra ka hoobilt ette, mis on "K". (enda lollus, loomulikult)
* mis osaga üldse tegemist
Olega, palun täpsemad oma küsimustega, see oleks juba ette lugupidamine võimalike vastajate suhtes...
Sest seda, kes iseennast ei taha aidata, ei taha reeglina keegi aidata.
Postitused: 32
Teemad: 7
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
to Stihl: eile sai vähe kiirustatud, seepärast jäi asi ka poolikuks.
Nimelt on tegemist 125- se K- 58 aastast vist 1957- 1960( võib olla eksin, vähe andmeid) Puhastada on vaja roostes plekki ja rauda, kuid võib- olla ka alumiiniumist mootori detaile. Kuna masin on komplektne ja vähelevinud, plaanin ta nii hästi taastada kui võimalik.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Alumiiniumi liivapritsiga ei puhastata. Seda võib küll teha, aga tulemus on krobeline...
Pehmemetallide jaoks kõlbab ainult kas klaaskuul või sooda.
Raud ja teras, seevastu kannatavad ka liivapritsi.
Suuri plekkpindu, loomulikult, pole hea liivaga puhastada - töötlemise käigus eralduv soojus võib pleki mõlki ajada...
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
üldiselt kui kasutada otsingus sõna värvimine või liivaprits, siis saab palju huvitavaid vastuseid. Aga, lühidalt öeldes käib asi nii:
raam, rattad, plekid jms. vii liivapritsi (NB! mitte haavlipritsi!)
kroomitud jupid jäta nii nagu on, s.t. et ära ise mingil moel kroomi kodus eemaldada püüa ja alumiiniumdetailid vii tartusse klaaskuulpuhastusse, andmed siin eespool juba olemas. Jõudu tööle!
militaarmootorrattur