Postitused: 26
Teemad: 11
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Proovisin Jup3k-ga sõita ilma külgkorvita ning tundus et masin on käes ebastabiilne (juhtida kuidagi raske). Sellest ka küsimus, kas külgkorviga ratas on üldse mõeldud ka soolona sõitma või ei ole? Ja kas korviga ja korvita rattad on ehituselt siis erinevad? Tahaks masinaga hakata linnas vaikselt vurama kuid külgkorv oleks siis üleliigseks.
Ette tänades,
Tarmo
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
korvi versioonil peaks olema võimalus lenksu keeramise jäikust muuta seda kinn v lahti keerates.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tere!
Ega seal muid erinevusi ole jah, kui juba mainitud. Lihtsalt tunnetuse asi. Ennemuist isegi 25 tuhat kilomeetrit sõidetud, põhiliselt korviga, aga vahest ka ilma. Juhin tähelepanu sellele, et registeeritud korviga masinana, kasutamine soolona ei meeldi meie politseile.
Postitused: 52
Teemad: 6
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Mul on jup juK 1965, tahtsin soolot sõita, kribasin avalduse ja 200 eegu eest väljastati mulle uus pass.
Kui tahan külgkorvi tagasi, siis kirjutan uue avalduse uus 200 krooni ja uus pass, kus on kirjas, et külghaagisega ning moos-
Nii toimub see Kuressaare arks.
Postitused: 26
Teemad: 11
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Tänud vastuste eest.
Tegin ARK-i päringu kas tohib külgkorviga mootorrattal eemaldada korv ja sõita soolona. Vastus: külgkorviga registreeritud rattaga tohib sõita soolona ja soolona registreeritud rattale ei tohi panna külgkorvi ja sellega sõita (nagu öeldi eelmises postituses, et siis on tegemist ümberehitusega).
Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Ning kui on soov soolona pikemalt sõita (maanteel) vaheta lõppülekande esimene 16 hambaga ketiratas 18 või 19 hambaga ketiratta vastu. Mootori pöörded ei tõuse liiga kõrgeks, hoiad mootorit.