Kui galeriis eri lehtedel olevad andmed kokku võtta, siis G. F. Beljagin oli tõenäoliselt esimene Nashi esindaja Eestis ja seda arvatavasti alates 1929. aastast (või 1928. a. lõpupoolelt). Varasematest esindustest igal juhul andmeid seni pole ja näiteks 1926 mulle teadaolevalt sõiduautosid Nash Eestis polnud.
Hiljem oli esindus mõnda aega Alex Schmidti ja siis kuni 1940. a-ni firma J. Zimmermann & J. Mölder käes.
Nash sõiduautosid oli Eestis registreeritud 1930. a. alguses 5, sama a. lõpus 11, 1932 18, 1935 16, 1. I 1939 37 (neist 21 Tallinnas) ja 1. I 1940 38.
Kui loomulik kadu, kaitsevägi, äri võimalik laovaru jm juurde arvata, siis vähemasti poolsada Nashi võis enne sõda küll Eestist "läbi käia". Aga praeguse hetke seisuga - kas üldse mõni sõjaeelne Nash mingilgi kujul Eestis on, ei tea.
Kuressaare linnapea auto kohta mul andmeid kahjuks pole. Aga iseenesest on see üsna usutav, sest riigi- ja omavalitsusasutused eelistasid tol ajal valdavalt USA masinaid.
villis1 Kirjutas:Siiani kirun, see oli kuskil 80- ndate lõpul sisis Sakus suvilate vahel üks (oli juba aastaid seisnud), esiots oli Gaz 12 kusjuures nelja laternaga. Taga kapotil ilutses kiri NASH.
See võis äkki olla sama nüüdseks Soome läinud Nash:
http://www.eag.unicweb.ee/m9.html
Sellel autol olevat olnud esiosa kõvasti ümber ehitatud.