Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Sry, et jälle vana tüütu Moskva teemaga siin väljas. Mure selline - leidsin, et üks kolvirõnga tükk on kadunud koos tükikesega silindri alaosast karteri põhjatusse sügavusse. Mõtlesin mootori lahti võtta, vigastused üle vaadata ja vajadusel vbla ka laagreid vahetada. Kas kellelgi on kogemust mootori poolte lahtivõtmisega - kas seda on võimalik teha ilma tõmmitsate või muude spetsiaalsete riistadega, nii et mootorit pärast veel kasutada kõlbaks. Genekapoolne väntvõllilaager tuleks vist kõigepealt kätte saada?
Või kas keegi teab soovitada mõnda sellise töö tegijat?
Postitused: 5,829
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kas silindri mahavõtmise ja mootori tagurpidi pööramise järel ei ilmu mootori sügavikest kadunud detaile? Hea õnne korral on nad muidugi juba väljalaskesse lahkunud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Nii-ja-naa. Kui ei ilmu, siis see veel ei tähenda, et seal pole mingit liigset kolu. Võib ka olla, et välja ei kuku, aga liigub paigast, et siis mootori käivitades pahandust teha. Hea oleks kui õnnestuks silmaga üle lasta, keps ka logiseb üksjagu ja vähemalt üks vända laagritest pole ka enam tegija. Aga kuskil nagu oli ka mingi 'don't do it @home' -hoiatus ja ega see vist mingi igapäevateema pole tõesti.