27-03-2008, 18:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2008, 19:39 PM ja muutjaks oli rauno600.)
Ühel päeval kodus haige olles tärkas mõtte,et 2võrri mootorit omava vahel kokku panna
.Mõtte on alles plaani järgus
.


rauno600 Kirjutas:Aga kahest võrri mootorist pole pilte või andmeid.
hillar Kirjutas:arvatavasti ta tahab osaleda külgkorviga võrrivõidusõidu, kus on lubatud topeltmootor. Arvatavasti peab tegema kahe võrrimootori vahele reduktori.Üks tagarattale, teine korvirattale ja ei mingeid reduktoreid. Gaasi ja siduri sünkroniseerimine peaks lihtsate vahenditega võimalik olema.
kradmelder Kirjutas:rauno600 Kirjutas:Valdo sõna ma võtan kuulda ega mulle ka eriti ei meeldi d5 ja d4 eriti lammutada.Neid mootoreid ilusam vaatada originaalis kui ümber ehitatult
.
Mina sinu asemel ei võtaks sõnu tagasi.
Nimelt on just kõige vanemad niinimetatud "muldvalu" D4 mootori karterid kõige paremad forsseerimise toorikud.Ma neid siin kogunud ja ümber teinud(klapp jne)juba mitmeid.
valdo Kirjutas:Seda ma materjali koostist ning karteri kuju arvestades täiesti usun, aga siiski austusest juba üsna harvaesinevate uunikumide vastu jätaksin nii vanad asjad (eriti muldvalu-D4) "ümbermudimisest" puutumata