Pärnu lennujaama tuletõrjeauto
#1

Tervist,

oskab keegi selle pisikese fotokillu põhjal öelda, mis marki masinaga võiks Pärnu lennujaama uue tuletõrjauto näol tegu olla?

Pilt:
[Pilt: XtVAiyuo2D8dX5FGXYk-U2uRa36sP2Lr]
Vasta
#2

Peaks nagu Scania 81 olema: http://images.google.com/imgres?imgurl=h...n%26sa%3DN
Vasta
#3

Varblane Kirjutas:Peaks nagu Scania 81 olema

Mhm, kõik õige. Meil samasugune.
   

Kui juba pritsuautodest juttu tuli, siis siit leiate korraliku galerii Raplamaa autodest, nii uutest kui vanadest
http://picasaweb.google.com/ligimesekaitseks.ee

Ja kommentaaridega video samade masinate paraadist
http://video.google.com/videoplay?docid=...2ALE3Li2DA

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#4

Kui nüüd tähte närima hakata, siis baasmasinaks on küll Scania 81, aga see tuletõrjeauto on arvatavasti hoopis mingi muu tehase töö. Korrektne oleks seda siis selle tehase nimega kutsuda. See peaks masina "birka" pealt näha olema.
Analoogselt - TA baasmasinaks oli ka näiteks GAZ 51/52/53, aga ega meist keegi sellepärast Tartu tehase masinaid GAZ-ideks ei nimeta. Ikka TA-deks.
Vasta
#5

koguja Kirjutas:Korrektne oleks seda siis selle tehase nimega kutsuda.

Rootsi autotegistri dokumentide kohaselt on meie täpseks margiks Scania-Vabis LB 81 S 54165 AVK. Korrektsus siis eelkõige.
Samas olemas on ka nii pumba kui pealisehituse birka.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#6

Selle pealisehituse birka andmed kuluksid ära.
Vasta
#7

Asja selgituseks. Ostsid mehed Saksamaalt MAN-i. Nimi nina peal ja dokumentides ka. Kõik oli ilus, kuni auto vedrustuse (6x6) reguleerimisvõimaluste kohta rohkem infot vaja läks. MAN-i esinduse mehed laiutasid käsi - meil sellise VIN koodiga autot pole. Uurisime siis kõik auto küljes olevad birkad üle, seal oli nii Gräft und Stifti, kui ka Steyri. Ei mäletagi praegu, kumma kapsaaeda see kivi siis lõpuks lendas. Igal juhul polnud tegemist MAN-iga, kuigi dokumendid ja nimetähed auto ninal seda kinnitasid!
Ja ka teine juhtum oli päris analoogne, kui Saksamaalt toodud dokumentide ja embleemide järgi Iveco osutus hoopis millegiks muuks, Magiruseks vist.
Autoregistrikeskusel on tegelikult päris savi, mis auto tegelik mark on, peaasi et saab kusagile ära lahterdatud. Või on asi hoopis tüübikinnitustes, mis Euroopas nagu kehtivad, aga Eestis mitte???
Ja jumal hoidku, kui keegi peaks endale Euroopast tooma veel mõne Bremachi, Astra (mitte Opeli mudel, vaid Itaalia veoautomark aastast 1946-), Terbergi, Ginafi või midagi muud taolist!
Vasta
#8

igat saasta vöib saada! näiteks mersu äktros 97a väljalase osutus vin koodi järgi parempoolse rooliga autoks!?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne