Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
kas see ongi tehasest nii tulnud dohc moototor ja karbuss...???
väidetavalt siis 77kw(tavaline karpakas 74, tavaline pritsega 85 ja dohc pritsega 88kw)
Justkui kw peaks 6iged olema , m6lemal juhul vahe 3 kw.
aga ikkagi pole varem midagi sellist näinud.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Kõik on õige, esimesed dohc-d tehti karpaga, sierrade peal võib neid ka kohata. Kilovatte ise peast ei mäleta.
Aia Racing
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
25-07-2008, 18:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2008, 18:35 PM ja muutjaks oli
vilkar..)
Mootorite kohta saab ka sealt infot

:
http://www.sierraclub.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
vilkar. Kirjutas:Mootorite kohta saab ka sealt infot
: http://www.sierraclub.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=30
Väike copy-paste sealt:
2.0 DOHC 8V
L-jetronic or Weber carb.
Ainus asi , mis märkasin , et peaks olema vist 16V mitte 8V
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ei, ma helistasin vordi tehasesse ja nad ütlesid et ainult nalja pärast pandi, ausöna.
Krt, natuke huumorisoont peaks ikka köigil olema....
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
26-07-2008, 23:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2008, 23:32 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
badass Kirjutas:Ei peaks, sirje/scorpa mootoril ongi 8 klappi, lihtsalt nukkvölle on nalja pärast 2 pandud. Kisu kaan maha kui ei usu.
Kas see on mingi nali v? ei usu


yks v6ll siis sisselaskele ja teine väljlaskele v?
edit:
vist ongi nii:
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,687
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Killer666 Kirjutas:Kas see on mingi nali v? ei usu

yks v6ll siis sisselaskele ja teine väljlaskele v?
nii neid topeltvõlle jagataksegi - üks sisselaskele, teine väljalaskele. Fordil oli tõesti omapärane 2klappi/silinder DOHC.
üks vaana-vaana teema, kust saab teada, et on eri tootjate eri motodel suisa vahemikus 2..5klappi/silinder:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3232
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
No jah , kas see +3kw oli piisav p6hjus ,et uut mootorit tegema hakata, v6imsuse kasv ju täiesti tyhine..
Ilmselt oleks old odavam pintot vähe modida ja oleks ka see +3kw kätte saadud. Ilmselt siin jesperil 6igus ja kusjuures näeb see moto ilusam ka välja kui pinto
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Olles omal ajal nii möndagi erinevate mootoritega scorpat omanud siis vöiksin välja tuua paar vahet DOHC ja ohc vahel, omadest kogemustest.
DOHC töötab vaiksemalt kui Ohc
Dohc vötab vähem bensiini kui Och
DOHC näeb parem välja kui Och
Dohc kölab paremini kui ohc
DOHC läheb kuuma saades suht kohe p..sse, kaanetihend ja tihti ka kaan ise.
Radikakork peab kindlasti korras olema.
Seda vöimsusevahet pole mina veel tundnud, korralik ohc tirib vaat et pareminigi.
Ja löpetuseks, on see ka zetec täielik pask, ainus + argument on kütusekulu.
Ärge tundke ennast puudutatuna, tegu on minu kogemustest saadud arvamustega.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
28-07-2008, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2008, 11:51 AM ja muutjaks oli
Jesper.)
Zetec E on kaugel "täielik pask" olemisest, väga hästi tehtud ja tugev mootor, ainult stock sisselase on rämps ja tuleb minema visata. Zetec SE on vaatamata nimele hoopis teist masti loom ja sellest ma midagi arvata ei oska.