Autode isevalmistamise mood tuli kusagil 50-ndate keskpaiku. Mootori lubatud kubatuur oli tolajal 750 ccm. Ka " auto" gabariidid olid siis küllaltki piiratud ,ning seetõttu need masinad olid nii välimuselt kui sõiduomadustelt äbarikud küll.
Üks artikkel tolleaegsete pealinna konstruktorite tegemistest ajakirjast " Pilt ja Sõna"
Selle inglise rodsteri baasil loodud " iseehitatu" Kere vedeles 70-ndate algupoolel ühes hoovis Viru väravate läheduses, kust mul õnnestus selle omanikuga kaupa teha ning see koos raami ning sildadega ära tuua.
Samal sügisel panin masina juhuslike rataste peale, et vaadata, " kuidas on " No pilt väiksemate ratastega ning madalamaks lastuna sobis.
Auto kere oli valmistatud klaasplastist, raam koos esisillaga olid inglased, taga oli M-400 sild. Mul oli võtta M-401 mootor ( tol ajal oli iseehitatud auto kubatuur juba 1000 ccm !) ning nagu hiljem selgus sain ka selle mootoriga paberid korda.
Talvel ehitasin sassid, kevadel jõudsin kere kallale asuda ning sügisel oli auto koos ning värvitud.
Et autol olid puudu istmed , rooliratas kui ka armatuurlaud, siis valmistasin need ise. Auto tagaosa oli liiga lage. Sõbra Fiat-500-lt laenasin tagavararatta katte, mis muutis pildi paremaks. Mõned härrasmehed pidasidki seetõttu autot Fiatiks.