12-01-2010, 02:43 AM
Kuna viimasel ajal olen olnud ametis värvieemaldiga vanade värvikihtide eemaldamises ja aluspinnani kaevumises siis on tekkinud vahepeal ka mõtteid ja küsimusi foorumlastele.
nimelt : kes kasutab mis firma toodangut ja kuidas toimib, palju kulub ja kuidas siis ka haiseb, kui kiiresti reageerib ja kui sügavale.
ise olen paraku jäänud pidama hetkel( pood on liiga lähedal ) lätlaste( ? ) toodangule ja see on ca 1l purk ning kahtlaselt palju läheb teda. 1 purk on ala 83 EEK. ja Kui igale keredetailile läheb ca 1 purk siis võite aimata palju on kulud. Ntx cadillac deville 69 pagasniku puhastamiseks kulus 1 purk. aega kulus koos kraapimisega ca 2h. kapotini pole veel jõudnud aga see on ca 3 korda suurem. ooteaeg on sõltuv temperatuurist ja õhuniiskusest. mida kuivem ja soojem seda kiiremini peab töötama. ST et peab koguaeg värsket kobrutavat pinda pahtlilabidaga maha kraapima, muidu on teine mingi hetke pärast aluskrundi küljes jälle kinni ja tuleb tsiba raskemini kui veel natuke märjana. cadillaci aluskrunti ei tahagi teine niisama lahti võtta, teeb vaid korraks vedelaks ja siis kui kuivab on see krunt jälle kinni pleki küljes.
samas kui pobi detailidelt võtsin vene värvi maha siis see tuli robinal. isegi aluskrunti ei jäänud palju järele.
kas keegi kasutab midagi väheke edulisemat? võtaks lahti ja karmimalt, nii et uuesti tagasi ei kuivaks?
mis hindadega olete saanud kätte erinevate firmade tooteid?
eluterve info on siinkohal igati teretulnud...
nimelt : kes kasutab mis firma toodangut ja kuidas toimib, palju kulub ja kuidas siis ka haiseb, kui kiiresti reageerib ja kui sügavale.
ise olen paraku jäänud pidama hetkel( pood on liiga lähedal ) lätlaste( ? ) toodangule ja see on ca 1l purk ning kahtlaselt palju läheb teda. 1 purk on ala 83 EEK. ja Kui igale keredetailile läheb ca 1 purk siis võite aimata palju on kulud. Ntx cadillac deville 69 pagasniku puhastamiseks kulus 1 purk. aega kulus koos kraapimisega ca 2h. kapotini pole veel jõudnud aga see on ca 3 korda suurem. ooteaeg on sõltuv temperatuurist ja õhuniiskusest. mida kuivem ja soojem seda kiiremini peab töötama. ST et peab koguaeg värsket kobrutavat pinda pahtlilabidaga maha kraapima, muidu on teine mingi hetke pärast aluskrundi küljes jälle kinni ja tuleb tsiba raskemini kui veel natuke märjana. cadillaci aluskrunti ei tahagi teine niisama lahti võtta, teeb vaid korraks vedelaks ja siis kui kuivab on see krunt jälle kinni pleki küljes.
samas kui pobi detailidelt võtsin vene värvi maha siis see tuli robinal. isegi aluskrunti ei jäänud palju järele.
kas keegi kasutab midagi väheke edulisemat? võtaks lahti ja karmimalt, nii et uuesti tagasi ei kuivaks?
mis hindadega olete saanud kätte erinevate firmade tooteid?
eluterve info on siinkohal igati teretulnud...
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!