T-25 Ei tööta korralikult
#1

Probleem on selles, et kui masin pikemat aega töötab või teeb raskemat tööd, siis hakkavad mootoril tuurid kõikuma, vajutad gaasi ja tuurid enam üles minna ei taha. Jätad seisma pooleks tunniks, paned käima ja kõik on jälle OK.
Kas keegi oskab nõu anda?
Vasta
#2

äkki kõrgsurvepump jukerdab(jääb nälga). Puhasta settepott ära ja vaheta peenfilter välja ning vaata kütusetrass läbi äkki umbes. Ntx. tilk vett torus vms. mul endal oli juhus, kuidas väike kivike oli settepoti stutseris augu ees.
Vasta
#3

Sai ära puhastatud, ei paistnud suurt midagi häda. Aga masin streigib ikka edasi. Huvitav on see, et külmalt käib väga hästi, aga kui masin soojaks läheb ja natukene vatti saab, siis kaovad tuurid ära ja pikapeale sureb välja. Seisab natukene ja saab jälle natukene sõita. Keegi teab midagi?
Vasta
#4

(01-02-2010, 18:36 PM)podersalu Kirjutas:  Sai ära puhastatud, ei paistnud suurt midagi häda.

Oled ikka kindel, et torustik puhas ning kuskilt lisaõhku ei tiri?
Näiteks T-16-l oli samasugune häda ning põhjuseks oli paagis oleva sõela ummistus. Samuti võib kuskil torus/voolikus olla pragu, mida kohe ei märka. Ka vask (alumiinium) seibide vahelt võib lisaõhku tirida. Niimoodi foorumi kaudu on muidugi võimatu täpset diagnoosi panna.
Diisli diagnoosimisel on tagasivoolule paigaldatud läbipaistev voolik muidugi suureks abiks. Näeb kohe ära, mis toimub, kuidas küte liigub ning kas on õhumulle.

P.S. Tasub ka SEE , siit hiljuti läbi jooksnud teema läbi lugeda. Ehk on abiks.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#5

Kui ta nii kolinaga õhku saaks, siis mis püha vägi teda külmast peast tööle sunniks normaalselt minema?
Paras kohvipaksupealt ennustamine muidugi läbi neti on, aga pakuks, et sul hakkab pump oma elupäevasi lõpetama.
Vasta
#6

Minul oli samade sümtomitega pumba vahetus, kuna mingi julla soojenedes paisus nii, et tekkis mõra. Asjatundjad muud ei osanud öelda. Aga tõesti võib viga olla ka etteande pumbas. Kontrolli hoolikalt, võid panna veel tökatit käsipumba täis(väljaspoolt, mitte sealt, kust diisel on), siis võib asi ka muutuda.
Vasta
#7

Kui nüüd õhku kuskil imeks, et sellepärast seisma jääks siis... kui seisnud on ja kohe käivitub (on see nii ikka?) siis ei saa õhu probleem olla. Ega see ise-enesest ju ära ka ei kao süsteemistBig Grin
Kui lugupeetud masina omanik nüüd korra lõdvendaks pumba korpusel nelja kruvipeaga poldikest millega on kinni küljepealt luuk. Mis siis sealt vahelt välja voolab või ei voola midagi? Võid ka luugi tervelt ära võtta kui tunned ennast mugavamini, ära ainult seal all ringi uita mingite tööriistadegaWink
Ja kuidas muidu karteris õliga lood on, milline norm on sees ja kas see õli on igatpidi ok?
Vasta
#8

(29-01-2010, 18:50 PM)podersalu Kirjutas:  Probleem on selles, et kui masin pikemat aega töötab või teeb raskemat tööd, siis hakkavad mootoril tuurid kõikuma, vajutad gaasi ja tuurid enam üles minna ei taha. Jätad seisma pooleks tunniks, paned käima ja kõik on jälle OK.
Kas keegi oskab nõu anda?

Täielik pilt vaakumist süsteemis. Kusagil on takistus, mida läbib ainult teatud hulk kütust minutis või sekundis. Rohkema tarbimise juures "sureb ära".
1. paagis vaakum
2. ummistus ükskõik millises toru või vooliku otsas, ka selle toru otsas, mis paagi põhjani ulatub.
3. lisaõhku saab ainult ühel juhul, nimelt siis kui keegi stutserit võtmega avab. Siis saab hõrendus asendatud norm. õhurõhuga.
4. tavaline ummistusekoht - ükskõik millise stutseri juures, sest sealt ta läbi ei mahu.
5. filter parafiini või külmanud vett täis. Parafiin on see mustjas-pruun ködi, mida sa näed filtris, juhul kui ei teadnud. Sama ködi võib olla paagis toru otsas või on seal mõni tõrviku tegemisest sissekukkunud kalts.
6. Alles siis kui ülalmainitu on kõrvaldatud, tasuks mõelda mõne tehnilise rikke peale. pragu, kulumine või purunemine.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

Minul tegi T16-l seda nalja paagis imemistoru,mis oli sitta täis,nokkisin paagi maha,puhastasin ära ja mured kadusid.
Vasta
#10

T-25, T-16m 1)jämepuhastusfiltris on äravoolulvoolul ees sõel. Sama sõela kaeluse all on aukudega kumer seib, mille kaudu tuleb kütus filtripotsikusse. Keera sõel maha ja seibilt leiad kõige suuremaid paagist tulnud kübemeid. Lõpuks võivad need kütuse pealetuleku hoopiski lõpetada.
2)Peenpuhastusfiltril on paaki tagasivoolutoru ja selle stuts-polt. Kontrolli peene traadi või nõelaga et stuts-poldi imepeen külgava oleks vaba. Asja iva selles et töötamisel mingi osa kütust juhitakse tagasi paaki. Koos kütusega lahkub ka mõnest ebatihedusest sisseimetud õhk enne kõrgsurvepumpa sattumist. Muidu veerand tundi sõitu ja hakkab koolema (kui pole enam ideaalset torustiku hermeetilisust).
3) Kõrgsurvepumbal on mootori pool küljes kübarmutriga tagasivooluklapp veidi õnnetu ehitusega. Selle plunzer kipub pikal seismisel kinni või lahti jääma või tema otsapidi keermesse keeratud õrn vedru on katkenud ja ei kindlusta etteanderõhku. Kavalam töökindlama MTZ kuuliga tagasivooluklapile ümber teha. Diagnoosimine: 4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Kui nii ongi- ära seda töötavat asja ilmaasjata lammuta.
4)Vanaksjäänud kõrgsurvepumba regulaator võib tujukas olla- lased vedela õliolluse välja, uus õli asemele ja "mootor haugub"(pöörded kõiguvad). Järelikult meeldis hästi vedel õli-diiselkütuse segu hoopis- seda oskab endine omanik kõige paremini öelda.
6) Pikema töötamise järel jukerdamist võib põhjustada juhuslik paagikork, millel puudub filter ja rõhutasandusava. Diagnoosi- keera paagikork ära. Kui paak plumpsti jämedaks hüppab ja mootor normaalselt tööle hakkab, hoiadki süüdlast näpus.
7) Kilekotita seisnud uus filtrielement võib niiskusega pinnale sellise diiselkütet mitteläbilaskva kile moodustada, mida silmaga ei näegi. Diagnoos- peale filtrivahetust läks asi hullemaks.
8) Külmaga settib paakijäänud suvisest kütusest parafiin ja võib filtrid ummistada. Dignoosi- küta puhuriga paak ja filter soojaks ja jääbki tööle sest mootor ringitab kütust ja ei lase enam parafiini settida. Aga järgmine päev hakkab otsast peale. Vaheta parem kogu kütus.
Vasta
#11

5) Peale seiskamist lükka ja jäta aktseleraatorihoob max asendisse- on kindel et käivitamisel saab kohe täisportsud pihustisse saadetud (ks pumbal 4 poldiga kaane all on dosaatori hoovastik, mida liigutab õrn-õrn vedru, mis ei tarvitse külmaga hästi aktsihooba järgida).
9) Töötab vaid ühe silindriga. Diagnoosi- ei võta eriti pöördeid üles. Dekompressiooni hoova mootoripoolses otsas üks kahest splindist kadunud ja vändake august väljas.
10) Lööb valget tossu sekka- pihusti "pissib". Diagnoosi- lõdvenda kordamööda pihustitoru mutrit. Kui valge toss kadus- rikis pihusti käes, võta spetsvõtmega maha ja lase ots vahetada ja reguleerida töösurve.
11) Ajapikku jääb klapivahe väiksemaks. Võib juhtuda et soojalt klapp enam ei sulgugi täielikult ja mootor siis ebaühtlane, jõuetu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne