Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
rattal yamaha xj600 tekkis teatud pööretel mootorisse imelik korin kahtlustasin et saaled on kulunud ja nii võtsin mootori laiali. kui saaled oleks kulunud peaks tehase andmete järgi remontmõõt alt välja kuluma aga sellel polnud ehk oskab keegi pakkuda mingit head viga mida kontrollida ja ehk saab mingi lingi või pildi näidata kus oleks näha saale millel on rem mõõt välja kulunud
Postitused: 4,451
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
13-03-2010, 17:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2010, 17:32 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(13-03-2010, 15:09 PM)CNNC Kirjutas: rattal yamaha xj600 tekkis teatud pööretel mootorisse imelik korin kahtlustasin et saaled on kulunud ja nii võtsin mootori laiali. kui saaled oleks kulunud peaks tehase andmete järgi remontmõõt alt välja kuluma aga sellel polnud ehk oskab keegi pakkuda mingit head viga mida kontrollida ja ehk saab mingi lingi või pildi näidata kus oleks näha saale millel on rem mõõt välja kulunud
Saaled ei saa iialgi , mitte mingit marki mootoril kuluda "remontmõõtu", selline mõistegi puudub. Remontmõõtu lihvitakse väntvõll (kui on kulunud) ja sinna juurde käivad siis tõesti tehases ametlikult toodetud (mitte ise kulunud) saaled esimeses, teises või mistahes remont mõõdus. Kui sul saaled on kulunud ja väntvõll on kulumata, siis tuleb panna tagasi originaalsaaled. Kui vänt on tugevate triipudega, lased lihvida remontmõõtu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
et kui mingi värvi väljakulumine pole võimalik siis oskab keegi öelda mis teema nende värvidega on ja miks need siis poes sinna juurde on kirjutatud
SKU: 49A-11656-00-00
PLANE BEARING, CONNECTING ROD UR BLUE 8 $9.41 Add to Cart
SKU: 49A-11656-10-00
PLANE BEARING, CONNECTING ROD UR BLACK 8 $9.41 Add to Cart
SKU: 49A-11656-20-00
PLANE BEARING, CONNECTING ROD UR BROWN 8 $9.41 Add to Cart
SKU: 49A-11656-30-00
PLANE BEARING, CONNECTING ROD UR GREEN (backordered) 8 $9.41
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Korisev hääl tavaliselt viitab välja veninud nukkvõlli ketile.
Kas pingutist oled vaatanud mitu pingutusastet on pingutil jäänud?
Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
ei märganud seda ennem vaadata ja pinguti pealt nüüd ei saa enam midagi öelda kuna see jookseb kohe põhja kui vedru järelt ära ei võta ja hetkel on mootor nii laiali et seda kontrollida pole võimalik
Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
visuaalse vaatlusega paistavad saaled olevat igati korras mingit julma kulumist ei ole . kus kohast oleks mul võimalik muretseda sellist kalibreeritud mõõte kiudu millega ma saaks mõõta liua ja vända vahelist lõtku või on olemas mõni muu võimalus ka ?
Postitused: 19
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
18-03-2010, 14:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2010, 14:12 PM ja muutjaks oli
eerikkarts.)
Mul on need mõõtmise kiud olemas nn plastigauge
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Yamaha kasutab seda saalede numbrisüsteemi juba üle 40 aasta.
Nagu Huck mainis, on tegu valikkoostamiseks ettenähtud mõõtudega.
Väntvõllilt, kepsudelt ja mootorikarterilt peaks leidma numbrid 1-6, mille alusel saab sobivad saaled välja arvutada. Iseasi on muidugi kulunud mootori seisukord.
Remontsaalesid ei ole üldse olemas, sest Yamaha pole väntvõllide remonti kunagi ette näinud ... ainult vahetust. Kulumispiir peaks olema u 2x standardlõtk, nt 0,04 -> 0,08.
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
19-03-2010, 00:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2010, 00:45 AM ja muutjaks oli
Huck.)
Oeh. Mõõda internetti ei saa palju targemaks... päris niisama paberi järgi ei saa saalet osta. Mõõda väntvõll ära ning mitte niisama 3m mõõdulindiga vaid ikka et sajandikule pihta saad- kruviku või diginihikuga.
Kui vända kaela mõõt on ok, ei ole kulunud ega liigselt ellipsis(lubatud ovaalsus on ka ilmselt manualis kirjas) lähed üleskirjutatud mõõduga motopoodi ning uurid välja, mis mõõtu saaled reaalselt nende numberkoodide taga peituvad. Kui vänt ei ole liiga alla kulunud siis võib-olla neist originaalmõõdu saaledest veel mõni mõõduklass sobib. Saale lõtk on vist 5 sajandiku umbes diameetrite vahena(selle uurid välja muidugi vastavalt oma mootorile). Ühesõnaga kui veab saad teada, mis koodiga saalesid tellida. Tellid ära, lapid uute saaledega kokku... ning avastad, et ilmselt ei olnudki saale viga vaid nukaketi pingutis hoopis...
mootori ja praeguste saalede numbrite järgi ehk suudad tuvastada, mis saaldega asi tehases kokku lapiti... sama numbriga ostes paned ju täpselt sama asja kokku... teisalt ise ütlesid, et ei saa aru kas on üldse kulunud või lõtku on... pane siis juba needsamad kokku tagasi ning otsi viga mujalt.
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Saalevärvid:
1 sinine
2 must
3 pruun
4 roheline
5 kollane
6 roosa
7 punane
Vastavad detailinumbrid leiad varuosakataloogist (kõigil Yamahadel ei pruugi nii palju erinevaid saalesid olla). Nii on XJ600-l ainult raamlaagrisaaled 1-5 ja kepsulaagrisaaled 1-4.
Üldiselt käib saalemõõtude määramine järgmiselt: karteril olev nr miinus väntvõllil olev nr ... nt 6-2=4 (tähendab rohelist saalet). Samamoodi on lugu kepsusaaledega.
Tehaseandmed:
XJ600: raamlaagri lõtk: 0,014 - 0,053
XJ600: kepsulaagri lõtk: 0,026 - 0,060
Väntvõll: 22222 2223 tähendab: kõik raamlaagritapid (5tk) on 2, vasakult kepsulaagritapid 3tk on 2, kõige parempoolne on 3.
Karter: 65445 tähendab: üks äärmine raamlaagriava 6, teine äärmine raamlaagriava 5, ülejäänud (5,4,4) vastavalt vahel.