30-07-2010, 20:28 PM
Tegin siiski uue teema, loodetavasti ei panda pahaks.
Ehk siis - küsimus targematele ja kogenenumatele:
1)On keegi oma p_ _ _ _ ga ära proovinud, kui suur (märgatav) vahe on, vahetades Gaz69 originaalamordid teleskoopidega?
2)Kas UAZ'i, (või mõnede moodsamate liikurite) teleskoop-amortide paigaldamiseks tuleb suuri (ümber-)ehitusi ette võtta?
(Ei tahaks väga oma 69-t retsima hakata, aga kuna sõidan temaga suhteliselt palju, ja suur osa sellest kruusateedel, ning kuna juhitavus originaalamortidega on just eriti kruusateedel karjuvalt halb , siis tahaks seda pisutki parandada.)
Ühesõnaga - milliseid võtteid see "modifikatsioon" täpselt nõuab (ning äkki on soovitusi - milliseid amorte kasutada)?
Postitasin sama küsimuse ka "4x4"-foorumisse ning sealt tuli sellist responssi:
Vastus 1:
"GAZ`i juhitavusprobleemid algavad vedrudest, siis tulevad amortisaatorid ja asja krooniks on väga halb roolisüsteem.
Korralikud amordid parandavad asja.
Kui on palju sõitmist ja tunned ebamugavust, oleks targem vaadata moodsama veermikuga sõiduki poole (loe keerdvedrudel ja rooli ja pidurivõimendi jne.)"
Vastus 2:
"Sai sellist riista kunagi ehitatud ja saab küll tunduvalt parem sõita.
Paigutuselt peaks amordid üritama paigutada võimalikult püsti sest näiteks
Uazi detaile kasutades jäävad amordid imeliku nurga alla.
Esimesteks leidsime jäikuselt sobivad amordid Ford Scorpio alt ja taha Transiti tagumised.
Igatahes kadus ära lainetel noogutamine ja trepis teel sildade hüplemine.
Esimesed said vedrude peale ja ülemised otsad said lisaks raami kinnitusele ka üle mootori seotud.
Tagumisi ei tahtnud salongi tuua ja need said pandud kaldu ja kinnitus keskele raami vahetalale.
Muide ka hoobamorti saab modida jäigemaks ja ka teha reguleeritavaks nii sissemineku kui väljatuleku.
Proovida võiks erinevaid klapivedrusid ja õlisid ning katsetamisega saab asja heaks."
Äkki on keegi siinsetest siiski kah ise sama teemaga tegemist teinud ja oskab omalt poolt midagi lisada?
Ehk siis - küsimus targematele ja kogenenumatele:
1)On keegi oma p_ _ _ _ ga ära proovinud, kui suur (märgatav) vahe on, vahetades Gaz69 originaalamordid teleskoopidega?
2)Kas UAZ'i, (või mõnede moodsamate liikurite) teleskoop-amortide paigaldamiseks tuleb suuri (ümber-)ehitusi ette võtta?
(Ei tahaks väga oma 69-t retsima hakata, aga kuna sõidan temaga suhteliselt palju, ja suur osa sellest kruusateedel, ning kuna juhitavus originaalamortidega on just eriti kruusateedel karjuvalt halb , siis tahaks seda pisutki parandada.)
Ühesõnaga - milliseid võtteid see "modifikatsioon" täpselt nõuab (ning äkki on soovitusi - milliseid amorte kasutada)?
Postitasin sama küsimuse ka "4x4"-foorumisse ning sealt tuli sellist responssi:
Vastus 1:
"GAZ`i juhitavusprobleemid algavad vedrudest, siis tulevad amortisaatorid ja asja krooniks on väga halb roolisüsteem.
Korralikud amordid parandavad asja.
Kui on palju sõitmist ja tunned ebamugavust, oleks targem vaadata moodsama veermikuga sõiduki poole (loe keerdvedrudel ja rooli ja pidurivõimendi jne.)"
Vastus 2:
"Sai sellist riista kunagi ehitatud ja saab küll tunduvalt parem sõita.
Paigutuselt peaks amordid üritama paigutada võimalikult püsti sest näiteks
Uazi detaile kasutades jäävad amordid imeliku nurga alla.
Esimesteks leidsime jäikuselt sobivad amordid Ford Scorpio alt ja taha Transiti tagumised.
Igatahes kadus ära lainetel noogutamine ja trepis teel sildade hüplemine.
Esimesed said vedrude peale ja ülemised otsad said lisaks raami kinnitusele ka üle mootori seotud.
Tagumisi ei tahtnud salongi tuua ja need said pandud kaldu ja kinnitus keskele raami vahetalale.
Muide ka hoobamorti saab modida jäigemaks ja ka teha reguleeritavaks nii sissemineku kui väljatuleku.
Proovida võiks erinevaid klapivedrusid ja õlisid ning katsetamisega saab asja heaks."
Äkki on keegi siinsetest siiski kah ise sama teemaga tegemist teinud ja oskab omalt poolt midagi lisada?