DKW SB-350
#1

tere,olen juba 5.a.sellele mudelile juppe korjand ja nüüd vist hakkan lõpusirgele jõudma,kas on keegi ka selle mudeli vaatamis-liikumisväärseks teinud,et saaks muljetada enne kui hakkan teda kultuurseks muutma,mis probleemidega ma silmitsi hakkan olema.
Vasta
#2

Topin siiadi oma nina, kuigi vastata ei oska. Ei ole justkui eriti levinud mudel meil. Sõitmas ja sätitud ei teagi ühtegi olevat, kuigi kellelgi kusagil midagi kindlasti on. Tehti ju neid ka üsna palju, väidetavalt ca 12000 ja irdosi inimestel olemas on. Oleme püüdnud lähiajal põgusalt eesti DKW-de kaardistamist teha aga 1936 a. SB350 kohta pole silma /kõrva jäänud.
Aga ega sel mudelil midagi eriti originaalset pole, üldjoontes ju sama mis näit SB250 Sport, sama nägu ka SB200 ja SB500 1936 aasta väljalaskest.
SB300-st pole üldse kuulnud/näinud midagi.
Vb mõni ei tea millest teemas jutt käib
http://www.dkw-motorrad-club.de/cms/inde...Itemid=137
Vasta
#3

tere taas,võiks nagu oletada,et vahe teiste mudelitega on põhiliselt mootorite kubatuuris ja veel paistis silma,et summutitel on kroom erinevusi.
Vasta
#4

Tere, tere!
Ei tea küll mis asi see kroom erinevus on, aga oletada võib jah, et mootorid on erineva kubatuuriga SB200-l, SB250-l, SB350-l jne. Rolleyes
Erinevad on ka osade mudelite velgede laiused teiste omast ja näiteks piduritrumlite suurused, tagaketirattad, ilmselt ka keti laiused, vb ka mitte...
ja see kas sumpsid on kroomitud, värvitud, värvitud kroomitud tagaotsaga jne, seda reklaampildi järgi absoluutseks tõeks ei soovitaks võtta aga mingi eeskuju ikka.
Siinühes teemas küsisin SB250 Spordi ja SB350(vähemalt osadel mudelitel) käiguvahetuse jalgpedaali kohta mida näit SB200-l ja 500-l ei olnud...
Vasta
#5

Poolakate lehel pakutavate sumbutajate kohta
http://www.oldtimergarage.eu/store/index...=3a&page=3
Kvaliteeti ei julge kommenteerida ja originaalsuse kohalt ka sõna võtta, külgesobimise kohta ka ei kobise. Hinnal ka muidugi tubli kaubanduslik juurdehindlus lisaks.
Tõsised perfektsionistid küll vaatavad poola tuletorusid jms vidukil silma ja vingus mokaga...on teised vahel vähe jõnksulised jne.
Aga läbi kuvari eemalt vaadata ikka võib

Vasta
#6

(09-02-2011, 23:15 PM)näkisepp Kirjutas:  tere,olen juba 5.a.sellele mudelile juppe korjand ja nüüd vist hakkan lõpusirgele jõudma,kas on keegi ka selle mudeli vaatamis-liikumisväärseks teinud,et saaks muljetada enne kui hakkan teda kultuurseks muutma,mis probleemidega ma silmitsi hakkan olema.

Nagu näha, see teema eriti kedagi ei koti! Aga mina olen valmis "muljetama", isegi igasugu muudeks perverssusteks valmis, et ainult saaks heaks sõbraks lgp. ksf! Näkisepaga. Mis iganes!!!
Nagu on teada, siis lgp. ksf! Näkisepp ei ole siiani enda auru vanatsikli temale ülearu kulutanud, toimunud on selline üldine kollektsioneerimisalane töö, olgu alasi või haamer või siis tsikli jubin, küll tarvis läheb ikkagi!
Aga nagu paljud targad mehed on kirjutanud, sealhulgas ka lgp. näkisepale lähedalseisev ksf! Heiki (ka lgp!) , tuleks ikkagi alustada dokumentatsioonist. Kas ET Liste 47, SB 350, 40 Seiten, Oct. 1936 on juba koduraamatukogus sepanduse üllitiste kõrval olemas? Kui ei, siis....
mis me räägime...
Veel uhkem oleks üldse teha mudel Gelandesport, ülasumpside jms butafooriaga. Ka selle mudeli kohta on olemas lisakataloogid, mida saab sakslaste käest lihtsalt eestiuuterublade või eurode eest.
Ja mõtle, lgp. Näkisepp - kes on Su sõber ja kellele tuleks anda mõni üleliigne "võrrimootor"!
Ja ka näiteks minule pakub SB - teema huvi, rohkem küll 250 Spordi värk, aga ka SB350 mootoritoorik on olemas ja kes teab, mis neil mudelitel kattub ja mis mitte? Ja kes teab - see ei kirjuta, aga mina kirjutan ikka! Toungue
(olen ise ka sepp - sosssepp!) Cool

Vasta
#7

(26-02-2011, 15:23 PM)kass Kirjutas:  
(09-02-2011, 23:15 PM)näkisepp Kirjutas:  tere,olen juba 5.a.sellele mudelile juppe korjand ja nüüd vist hakkan lõpusirgele jõudma,kas on keegi ka selle mudeli vaatamis-liikumisväärseks teinud,et saaks muljetada enne kui hakkan teda kultuurseks muutma,mis probleemidega ma silmitsi hakkan olema.

Nagu näha, see teema eriti kedagi ei koti! Aga mina olen valmis "muljetama", isegi igasugu muudeks perverssusteks valmis, et ainult saaks heaks sõbraks lgp. ksf! Näkisepaga. Mis iganes!!!
Nagu on teada, siis lgp. ksf! Näkisepp ei ole siiani enda auru vanatsikli temale ülearu kulutanud, toimunud on selline üldine kollektsioneerimisalane töö, olgu alasi või haamer või siis tsikli jubin, küll tarvis läheb ikkagi!
Aga nagu paljud targad mehed on kirjutanud, sealhulgas ka lgp. näkisepale lähedalseisev ksf! Heiki (ka lgp!) , tuleks ikkagi alustada dokumentatsioonist. Kas ET Liste 47, SB 350, 40 Seiten, Oct. 1936 on juba koduraamatukogus sepanduse üllitiste kõrval olemas? Kui ei, siis....
mis me räägime...
Veel uhkem oleks üldse teha mudel Gelandesport, ülasumpside jms butafooriaga. Ka selle mudeli kohta on olemas lisakataloogid, mida saab sakslaste käest lihtsalt eestiuuterublade või eurode eest.
Ja mõtle, lgp. Näkisepp - kes on Su sõber ja kellele tuleks anda mõni üleliigne "võrrimootor"!
Ja ka näiteks minule pakub SB - teema huvi, rohkem küll 250 Spordi värk, aga ka SB350 mootoritoorik on olemas ja kes teab, mis neil mudelitel kattub ja mis mitte? Ja kes teab - see ei kirjuta, aga mina kirjutan ikka! Toungue
(olen ise ka sepp - sosssepp!) Cool

tere taas,nii see on, korjad üles vana mutrivõtme millel kiri DKV ja ongi pisik külen,aga arvan ise,et rohkem vist tsikleid juurde ei korja,neid roimesi juba 15.tk.on aeg neid hakata töökorda seadma,mis puutub kirjandusse,siis äitäh Heikile kes mulle päris paksu kausta aitas muretseda,aegamööda olen sinna teavet lisanud aga nagu ise tead selle täiusliku info kättesaamiseks peab aega ja kannatust varuma ja peaasi,et ikka õiged vidinad kokku korjan,aga mis puutub sepandusse,ega mina ka alles selli seisuses õpipoiss,aga passi vananedes kogemusi tuleb,ja veel- pistsin selle "võrri mootori" kappi eks aeg annab aru.Minu arvamise järgi need tsiklid ja nende osad mis on Eestimaalt leitud,peavad jääma siia Maarjamaale,ja muidugi niisama riiulisse ma neid ka ei sooviks,meeldiks kui juppidest koguneks kellegi fanaatiku juurde tervik.
Vasta
#8

Ilus DKW spidomeeter, hästi hoitud ja vähe sõitnud, 120 km/tunnis!
http://i55.tinypic.com/28wco5u.jpg
http://i54.tinypic.com/2i58r7.jpg

Ja mingi "kliirensi võti ka"!

http://i51.tinypic.com/m801sg.jpg

Lihtsalt muljetamise korras...
Vasta
#9

tere,ila hakkas veitse juba nõrguma,tõstsin"võrri mootori" kapist jälle välja. Ja üllatuseks jah,mul see kliirensi auk tühi,ma polnud viitsind kattet kõrvale lükata,aga kulat tühi on,tiatsin et on olemas"kliirensi lukk"aga nüüd ei tea kuhu ila ära mahutada.
Vasta
#10

(02-03-2011, 18:21 PM)näkisepp Kirjutas:  tere,ila hakkas veitse juba nõrguma,tõstsin"võrri mootori" kapist jälle välja. Ja üllatuseks jah,mul see kliirensi auk tühi,ma polnud viitsind kattet kõrvale lükata,aga kulat tühi on,tiatsin et on olemas"kliirensi lukk"aga nüüd ei tea kuhu ila ära mahutada.

Ila võiks proovida mahutada sinna samasse katte alla "kliirensi auku"! Toungue
Ja mootorile ei ole see pidev - kappi, kapist välja, kappi- mitte hea, viimane liiv võib karterist sedasi välja pudeneda ning kogu mootor tolmuks vajuda!

Vasta
#11

(02-03-2011, 18:43 PM)kass Kirjutas:  
(02-03-2011, 18:21 PM)näkisepp Kirjutas:  tere,ila hakkas veitse juba nõrguma,tõstsin"võrri mootori" kapist jälle välja. Ja üllatuseks jah,mul see kliirensi auk tühi,ma polnud viitsind kattet kõrvale lükata,aga kulat tühi on,tiatsin et on olemas"kliirensi lukk"aga nüüd ei tea kuhu ila ära mahutada.

Ila võiks proovida mahutada sinna samasse katte alla "kliirensi auku"! Toungue
Ja mootorile ei ole see pidev - kappi, kapist välja, kappi- mitte hea, viimane liiv võib karterist sedasi välja pudeneda ning kogu mootor tolmuks vajuda!
tere taas,mul käed pidevalt õlised,nii et aina paremaks mootor läeb,panin sortsu õli ka "kliirensi auku"nüüd võib ta ka tühjana seista,ei roosteta edasi vähemalt.
Vasta
#12

Mis siis vahepeal toimunud on - kas nagu minul tavaliselt läheb, et läks aega mis läks, aga aega läks?
Venemaal on noor tveri kubermangu spetsialist aga kribinal - krabinal ühe sellise riista kokku klopsinud, üle värvinud ja foorumisse üles pannud. Ja teised tegijad kiidavad nagu alati, et oh...jet mošno, molodets, slov net ja nu tõ dajoš....! Mees arvab, et 37-nda aasta oma (mõnede valede tükkidega, mis vajaksid vahetamist) ja mina arvan, et ei ole. Eraldi rõhutas taastaja tagasihoidlikult, et tsiklil on ehtsad saksa rehvid, ilusate kirjadega Ballon Cordatic ehk siis tegelikult Pannonia kummikesed. Panen mõne pisikese pildi ka
[Pilt: post-13780-0-02884900-1320414814_thumb.jpg]
[Pilt: post-13780-0-26596500-1320414416_thumb.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne