Iste lukustub istme eesosas , korpuses asuva vötmega lukustatava lukuga.
Vjatka rehvid sobivad,kuna mööt on sama.
Küll ei sobi aga veljed,kuna Tuulal 4 poldiauku,Vjatkal aga 6 tk.
Akusid on tal originaalis 2 tk. Tänapäeval piisab ühest 12 voldilisest akust.
Nöuka ajal polnud minu teada nii väikesemöödulist piisavate ampertundidega 12 voldist akut olemas.
Akud on ühendatud jadamisi,et saada piisav käivitusvool ja 12 volti,kuna Tuulal on dünostarter.Akud ise olid originaalis 6 voldised.
Oma tuulan kasutan ühte 12 völdilist 14 Ah akut,kuna nii on mugavam ja odavam.
Minu teada tagaamortidest peale Tuula amortide muud ei sobi,kuna Vjatkadel on 1 pikk tagaamort ja tulitsatel-turistidel on tagaamordid reguleeritavad ja pikemad.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Mille jaoks on esihargi toru sees vedrumoodi asi? Ja millejaoks on see reguleerimis varras mis asub esihargi toru körval. MUst käepide on otsas. Loodan et aru saate, mida mötlen.
Vedrumoodi asja ei oska kommentaarida, täpsusta, milline ja kus nimelt?
Selle käepide on "roolivõim", reguleeritakse esihargi pööramise raskusastet, konarliku tee peal keeratakse rohkem kinni, et esiratas vibama ei hakkaks.
Mille jaoks on esihargi toru sees vedrumoodi asi? Ja millejaoks on see reguleerimis varras mis asub esihargi toru körval. MUst käepide on otsas. Loodan et aru saate, mida mötlen.
Mille jaoks on esihargi toru sees vedrumoodi asi? Ja millejaoks on see reguleerimis varras mis asub esihargi toru körval. MUst käepide on otsas. Loodan et aru saate, mida mötlen.
Tervitab Timmo
See nn.vedrumoodi asi ongi rooli tõukeleevendi sõlme üks detailidest. Nimelt selle musta pakeliitkäepidemega reguleerimisvarda keeramisel pingutatakse eelnimetatud vedru tihedamalt kaelalaagrite vahel ümber esihargi toru.
Mis puutub süütelukku, siis peaks mul üks kasutatud süütelukk enda T200M restaureerimisest olema järele jäänud. Kui huvi luku või veel mingite tehniliste nüansside osas, helista.
Sai olemasolevad kaks velge lahti vöetud, ehk siis esimene ja tagumine, aga tekkis seisak, kuna ei osanud enam edasi teha.
Nimelt ei saa ma aru kuidas tulevad ratta seest laagrid välja.
Sai olemasolevad kaks velge lahti vöetud, ehk siis esimene ja tagumine, aga tekkis seisak, kuna ei osanud enam edasi teha.
Nimelt ei saa ma aru kuidas tulevad ratta seest laagrid välja.
Ega laagrid ise üldjuhul pesadest välja ei tulegi. Neid tuleb sundida, kas lüüa mingi torni/vardaga "tagumisest küljest" või tõmmata mingi tõmmitsa moodi asjaga.
(26-03-2011, 10:01 AM)TimmThaler Kirjutas: Proovisin neid välja juba lüüa, aga kasutult. Jätsin pooleli, kuna kartsin, et teen äkki valesti. Aga selge siis. Ma proovin uuesti
No proovisin hetk tagasi siis mina ka, võtsin ühe laua all vedelenud Tuula rummu, , 10 mm kalibrovka jupi ja kopsisin laagrid välja, aega läks (no paar minutit kindlasti), aga vastiku moosiga koos pudinad on nüüd laua peal ja rumm seest lage.
Aga seda mitte seepärast, et olen uks osav lammutaja, vaid ilmselt põhjus selles, et rumm oli määret täis ja mitte kinni ussitanud.
Ma tegin täna väikseid juppe uueks ja ei puutunud rumme, aga homme tuleb need pritsi viia seega ma lähen peale söömist uuesti garaasi ja otsin tööriista ja pean ka hakkama saama
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2011, 12:57 PM ja muutjaks oli TimmThaler.)
Tere taas.
Küsiks paar tehnilist numbrit. Äkki keegi saab kuskilt vaadata vöi teab täpselt.
Kui suur peab olema kontakti vahe? ja mitu mm enne ülemist seisu peab kontakt avanema.
Samad andmed vöib ka kirjutada siia planeta 2 mootori kohta.
Aitäh.
Timmo
http://tuula200m.blogspot.com/
Ma ei tea kui hea mu venekeel on, siis korra panen ka oma kondroll arvud siis välja vaidlemiseks: 0,40-0,70 on kontakti vahe ja plevalt möötes peaks avanema 1,0-1,5 mm ?