Küsimused t-25A-1 kohta

Kas T25 jagajat annab ühepoolse silindriga ka kasutada ilma ühegi üleliigse vidinata? Tahaks käru kallutada ja sellel ühepoolne silinder
Vasta

Loomulikult saab,jagajast ühe haru viid käru silindrisse ja teine vist tagasivoolu,pump surub õli silinrisse ja kast kerkib ja alla laskmisel jagaja kanalid vahetyuvad ja kasti mass pressib õli paaki tagasi.Eluaeg olnud kallajad kärud põkadel taga.
Vasta

(28-09-2024, 17:42 PM)muska71 Kirjutas:  Loomulikult saab,jagajast ühe haru viid käru silindrisse ja teine vist tagasivoolu,pump surub õli silinrisse ja kast kerkib ja alla laskmisel jagaja kanalid vahetyuvad ja kasti mass pressib õli paaki tagasi.Eluaeg olnud kallajad kärud põkadel taga.

Saab, piisab ühest voolikust küll. Alla lased ujuvas asendis.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(28-09-2024, 19:25 PM)metsakohin Kirjutas:  
(28-09-2024, 17:42 PM)muska71 Kirjutas:  Loomulikult saab,jagajast ühe haru viid käru silindrisse ja teine vist tagasivoolu,pump surub õli silinrisse ja kast kerkib ja alla laskmisel jagaja kanalid vahetyuvad ja kasti mass pressib õli paaki tagasi.Eluaeg olnud kallajad kärud põkadel taga.

Saab, piisab ühest voolikust küll. Alla lased ujuvas asendis.

Kinnitan!

Ühenda siis käru tõstesilinder tõsteasendisse (kang üles), et allalaskmiseks ujuvasend oleks loogiliselt samal poolel ujuvaga. Ei tule ebatäpsest kangikasutusest ärevaid hetki...

Teise liini punn/kiirliide saab siis kangi ujuvasseviimisel korraks täissurve peale. Jälgi lekkeid!
Vasta

Kang ülles ei tõsta keegi, standard on see, et kangi alla surudes toimub tõste ehk silindri pikendamine, silindri lühendamine on alati täpsemat doseerimist vajav ja see toimub üles lükates ja operatsioon jätkub ujuv asendiga tollest edasi lükates. Kepp on tõsta, kui pead eriti kulunud liigendite puhul, kirurgi täpsusega seda kohta otsima, kus magusalt tõstab, aga veel ujuvasse ei vaju. Okei, tehnika peab korras olema kahtepidi tarvitatav olema, aga ei tasu valepidi kange omale selgeks õpetada, ühel päeval lähed võõra põka kallale ja kukutad kellelegi midagi veel selga.
Vasta

T25-l ja ka 40-l on (enda kunagise kogemuse põhjal) tehase seades ujuv asend alla lõpuni. Tõste neutraalist üles. Sundlangetus neutraali ja ujuva vahel. Ehk siis jagaja on n-ö püsti ehk siibrite vedrud on all. Belarussidel on vastupidi. Ujuv asend lõpuni üles.
Vasta

(02-10-2024, 13:29 PM)Aare72 Kirjutas:  T25-l ja ka 40-l on (enda kunagise kogemuse põhjal) tehase seades ujuv asend alla lõpuni. Tõste neutraalist üles. Sundlangetus neutraali ja ujuva vahel. Ehk siis jagaja on n-ö püsti ehk siibrite vedrud on all. Belarussidel on vastupidi. Ujuv asend lõpuni üles.

Sul on täiesti õigus nii, et kui mõnel suurem kogemus antud margiga puudu, ei tasu kohe väita, et keegi ei tõsta kangi. Muide Jumzil on sama nagu Belarussil, kuigi jagaja paigutus natuke teine.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(02-10-2024, 10:33 AM)huvi5 Kirjutas:  Kang ülles ei tõsta keegi, standard on see, et kangi alla surudes toimub tõste ehk silindri pikendamine, silindri lühendamine on alati täpsemat doseerimist vajav ja see toimub üles lükates ja operatsioon jätkub ujuv asendiga tollest edasi lükates. ...

Mind hakkas hirmsasti kriipima ja käisin meite põksilisel kabiinis kange näperdamas.

Meil on ikka täpselt nii, nagu raamatus kirjas:
https://drive.google.com/file/d/1Rq4Akpy...sp=sharing

Ehk ülevalt alla: tõste-neutraal-allalase-ujuv.

Kas lugupeetav ehk ajas russilisega segi?
Vasta

(04-10-2024, 08:58 AM)v6sa Kirjutas:  
(02-10-2024, 10:33 AM)huvi5 Kirjutas:  Kang ülles ei tõsta keegi, standard on see, et kangi alla surudes toimub tõste ehk silindri pikendamine, silindri lühendamine on alati täpsemat doseerimist vajav ja see toimub üles lükates ja operatsioon jätkub ujuv asendiga tollest edasi lükates. ...

Mind hakkas hirmsasti kriipima ja käisin meite põksilisel kabiinis kange näperdamas.

Meil on ikka täpselt nii, nagu raamatus kirjas:
https://drive.google.com/file/d/1Rq4Akpy...sp=sharing

Ehk ülevalt alla: tõste-neutraal-allalase-ujuv.

Kas lugupeetav ehk ajas russilisega segi?

Võrldesin tõesti russiga ja sain aru, et soovitad tõsteasendit mis on täpselt enne ujuvat, See on ohtlik kuna nõks üle asendi ja kõik prantsatab hooga maha.
Kuid seda on tähtis jälgida sellegipoolest, kasvõi voolikute ühendamisel, et õiget pidi saaks. olgu kangi liikumine siis ühte või teisipidi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne