Zis-154 puuduvad detailid
#21

(11-03-2012, 17:29 PM)Mufff Kirjutas:  
(11-03-2012, 17:20 PM)hulgus Kirjutas:  
(11-03-2012, 17:03 PM)Regardman Kirjutas:  
(11-03-2012, 16:50 PM)sass Kirjutas:  http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=14686254
Mul selline imelik asi. Mingi vana bussi tuhatoos või prügikast. Keegi täpselt ei tea, millele kuulub. Kui äkki peaks sobima, siis võiks millegi vastu vahetada.
Seni olen selliseid tuhatoose näinud ER1 (vanem ER2) tüüpi elektrirongide kabiinides.
Vanade Ungari diiselrongide omad olid ka seda vurfi.
Rongides (diislid ja ER1) olid kasutusel oluliselt suuremad plafoonid. Vajalikke plafoontulesid leidub sõjaväelise otstarbega autode furgoonides. Kui keegi juhtub leidma, võib julgelt pakkuda. Mõned on juba olemas, kuid koguvajadus on 16 tükki.

Jutt oli tuhatoosidest. Smile
Rongivalgustid loomulikult teised, õiged tuled ZIL-131 kongides (Kaitseväel peaks Tapal neid poollammutatuna ka vedelema).
Vasta
#22

Tervist!
Siin üks asi,mis kindlasti sobib....

[Pilt: 2041195360575c_l.jpg]

Ja siis ka üks mingine vanemast ajast pikk iluliist,mis pole veel omale kosilast leidnud. Kas selline üle 3 m. liist sobiks kuhugile bussi külge krudida....?

[Pilt: 20411957fad4e9_l.jpg]

T.
Vasta
#23

(11-03-2012, 18:00 PM)Regardman Kirjutas:  
(11-03-2012, 17:29 PM)Mufff Kirjutas:  
(11-03-2012, 17:20 PM)hulgus Kirjutas:  
(11-03-2012, 17:03 PM)Regardman Kirjutas:  
(11-03-2012, 16:50 PM)sass Kirjutas:  http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=14686254
Mul selline imelik asi. Mingi vana bussi tuhatoos või prügikast. Keegi täpselt ei tea, millele kuulub. Kui äkki peaks sobima, siis võiks millegi vastu vahetada.
Seni olen selliseid tuhatoose näinud ER1 (vanem ER2) tüüpi elektrirongide kabiinides.
Vanade Ungari diiselrongide omad olid ka seda vurfi.
Rongides (diislid ja ER1) olid kasutusel oluliselt suuremad plafoonid. Vajalikke plafoontulesid leidub sõjaväelise otstarbega autode furgoonides. Kui keegi juhtub leidma, võib julgelt pakkuda. Mõned on juba olemas, kuid koguvajadus on 16 tükki.
Jutt oli tuhatoosidest. Smile
Rongivalgustid loomulikult teised, õiged tuled ZIL-131 kongides (Kaitseväel peaks Tapal neid poollammutatuna ka vedelema).
Tuhatoose muidugi nii palju vaja ei ole.Big Grin Tegelikult pole neid vist üldse vaja, sest kõik aknad käivad lahti, juhuks kui on vaja tuhka välja puistata ja lisaks on juhi ukse kohale nitroga lastud venekeelne kiri: "не курит! штраф 5 рбл."
(11-03-2012, 18:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tervist!
Siin üks asi,mis kindlasti sobib....
[Pilt: 2041195360575c_l.jpg]
Ja siis ka üks mingine vanemast ajast pikk iluliist,mis pole veel omale kosilast leidnud. Kas selline üle 3 m. liist sobiks kuhugile bussi külge krudida....?
[Pilt: 20411957fad4e9_l.jpg]
T.
Mootor peaks olema salongi soendusradika oma. Liistu ei oska veel kuhugi paigutada. Tulen vaatan oma silmaga üle ja siis oskan öelda.
Vasta
#24

(03-03-2012, 22:18 PM)Mufff Kirjutas:  Tagasild, reduktor ja poolteljed.
Siin siis lõpuks ülevaatlikud pildid Zis 154 tagasillast. Tagasild on sama mis Zis 150 veoautol. Nagu pildil näha, asetseb difri korpus silla korpuses nurga all. Sellised sillad olid kasutusel vanematel Zis 150 veoautodel. Hiljem tagasilla korpus muutus. Ka ülekandearv oli bussil erinev kui veoautol, kuid see ei ole antud hetkel oluline. Võimalusel otsin tervet tagasilda, sest puudu on differ, poolteljed, piduri kambrid ja ka piduri hoovastik. Zis 154 bussi 10 mutriga kinnituvad rattad on lahendatud piduritrumli külge kinnituva vaherõnga abil (vaata teist pilti). Seega on Zis 150-e sild sobiv ja kui vaherõngad ära vahetada, saab kasutada Zis 154 bussi 10 mutriga kinnituvaid velgi.
Kuna viltuse reduktoriga Zis 150 tagasilda pole õnnestunud leida, siis on kavas panna Zis-154 bussile tavaline, vertikaalselt kinnituva reduktoriga Zis 150-e tagasild. Minu küsimus teadjamatele on siinkohal järgmine: kas Zis 150-e ja Zil 164 tagasillad ja reduktorite ülekandearvud on samad? Väliselt on sildade korpused ja kinnitused samad, kuid muudetud on pidurikambrite asukohta. Zis-il on need tagasilla ees, Zil-il tagasilla taga. Kõik muu tundub olevat sama.
Vasta
#25

Kas Mosgortransiga on ühendust võetud. Äkki on neil midagi varuks, mida nad on valmis vajadusel loovutama?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#26

(26-10-2012, 12:00 PM)Aspelund Kirjutas:  Kas Mosgortransiga on ühendust võetud. Äkki on neil midagi varuks, mida nad on valmis vajadusel loovutama?
A.
Venelastel on endal kolm Zis 154 bussi, mida taastada ja hetkel on neil tõsine defitsiit "tagumikest". Neil on nelja bussi peale kolm tagaosa. Sellel aastal leiti St.Peterburg-ist veel üks Zis 154 - ilma sildade ja tagaosata. Olen nendega suhelnud ja saan neilt ka vajadusel abi, kuid tagasild on ilmselt lihtsam siit Eestist leida.
Siin ka huvilistele vaatamist ja lugemist:
Репортаж с описанием процесса на ЯФ: http://fotki.yandex.ru/users/axel-cri/album/233935/
Более подробный, но без описания: http://photo.qip.ru/users/m400/200645622/
В Контакте: http://vk.com/feed#/album15966921_159361177
Vasta
#27

Nad võiksid lasta teha koopia tagaosast.ZiSile sobiks see mootor.Maksab 846 eurot ja 31 senti.
Vasta
#28

Pigem on vaja kere plekkide jaoks teha uued stantsid. Käsitsi neid välja voolida ilma algtoorikuta on ikka paras katsumus isegi kogenud restoraatorile.


Vasta
#29

(26-10-2012, 18:21 PM)tak35744 Kirjutas:  Nad võiksid lasta teha koopia tagaosast.ZiSile sobiks see mootor.Maksab 846 eurot ja 31 senti.
See ongi õige mootor. Neid on hetkel veel Eestiski piisavalt liikvel ja vast saab ka siit soetada.
(26-10-2012, 18:32 PM)MAZ Kirjutas:  Pigem on vaja kere plekkide jaoks teha uued stantsid. Käsitsi neid välja voolida ilma algtoorikuta on ikka paras katsumus isegi kogenud restoraatorile.
Bussi tagaosa on tegelikult lihtne ja selle kumerad nurgad saab inglise rullidega ilma suuremate raskusteta valmis teha. Paarist detailist keevitatakse seejärel õige detail kokku. Kahe bussi pärast stantse tegema hakata ei ole eriti mõistlik.
Vasta
#30

Kui käigukasti vaja ,siis sellelt leivaautolt peaks saama.
Vasta
#31

(26-10-2012, 22:04 PM)tak35744 Kirjutas:  Kui käigukasti vaja ,siis sellelt leivaautolt peaks saama.
Väike vihje - see buss on elektrodiisel ja sel polegi käigukasti Big Grin. Aga generaatorit ja elektrimootorit võib küll pakkuda.
Vasta
#32

(26-10-2012, 22:04 PM)tak35744 Kirjutas:  Kui käigukasti vaja ,siis sellelt leivaautolt peaks saama.
Oeh... Kirjuta Google otsingusse ZIL154 ja vali pildid...sealt leiad teemad nii ZIS 154 kui ka ZIL 154 kohta. Need on ju 2 erinevat masinat.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#33

Zis 154 esisilla lahtivõtmisel ilmnes, et paremas trumlis puuduvad piduriklotside rauad ja neid ühendav vedru. Vedru leidmine pole ilmselt eriti keeruline, kuid kui kellelgi juhtub olema Zis 150/Zil 164 piduriklotside raudu, siis võib julgelt pakkuda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne