jälgi kokkumonteerimisest ei saa aru,kui nii tehtud siis vääääääääääga profilt,igatahes nagu tehase töö.
segadust see alumine osa tekitaski,rool ja reduktor põka oma küll aga ainuke asi,et tagurpidi sõitmiseks pisteti rool reduktori teise koonusvõlli otsa aga siin see koonusjas võll puudub,on ainult veidi väljaulatuv ots.
(09-04-2012, 21:35 PM)ylli Kirjutas: jälgi kokkumonteerimisest ei saa aru,kui nii tehtud siis vääääääääääga profilt,igatahes nagu tehase töö.
segadust see alumine osa tekitaski,rool ja reduktor põka oma küll aga ainuke asi,et tagurpidi sõitmiseks pisteti rool reduktori teise koonusvõlli otsa aga siin see koonusjas võll puudub,on ainult veidi väljaulatuv ots.
http://www.traktora.org/?id=227
Kõik kinnitab, et roolisammas on alt laienev, sinul ühtlase laiusega. Järelikult keevituskoht kohe ülemise karbi all.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2012, 22:49 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Vaadake Ck-3 poole- sel oli siiber enne tagasilda pikivarda otsas ja edasi juba kopeer e. tagasiside varras käändteljeni (vt pildil roolivarda suunda- läheb ju tahapoole nagu kombainil). Muuseumipapa ae, ütle sõna sekka!