Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Käisin Nissaniga ülevaatusel ja oleks seal ülevaataja onul südame tagurpidi käima pannud. CO, mille näit peaks olema 0.0 millegagi oli minu autol 9, ja kopikas peale. Kõik teised näidud olid ka suuremal või vähemal määral paigast ära. Hetkel pole mul seda väljatrükki käepärast, et täpsemaid numbreid anda. Mootori otsas on mulle täiesti tundmatu elektrooniliselt juhitav karpa. Et kust otsast peaks neid numbreid õigeks ajama hakkama. Lambda andur, katalüsaator, või mõni muu mulle tundmatu sõlm on selle taga.
Samas käivitub poolest pöördest iga kord, ei suitse, astub edasi hästi, kütusekulu 9 ringis. Kuna mootori otsas automaatkast, siis ise arvan et suurem kütuse tarbimine sellest tingitud.
Autoks Nissan Sunny, 1991, 1,6.
Ah,jaa. Lasksin ära mõõta lambda anduri takistuse, või mida iganes seal mõõdetakse. Tulemus oli 0,8-0,9 KSTMÜ (tõlge-kurat seda teab mis ühikut)
Parimat Jaanus.
Postitused: 1,057
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
16
Katlüsaatorit kontrolli kindlasti,kas element on ikka sees.Võimalik et see on tükkhaaval juba läbi summuti jalga lasknud.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Mul oli ka siin just teema üleval co-st ja kütusekulust. Mu oma autoks oli 1995a Vw Golf 3 1,8 66kw. Lühidalt kokkuvõtteks tuli välja et enne kulus 100le km-le 14 liitrit nüüd peale süüte reguleerimist 8 liitrit. Ja äärepealt oleks saanud kordus ülevaatuse co pärast. Ma ise arvasin ka alul et kati viga saasta täis läinud, sest lühikesed otsad. Ma soovitaks vaadata küünlad küünlajuhtmed, samuti ka eelpool mainitud süütenurga üle. Muidugi võib viga olla ka muus.
Veel pole maha löödud
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Tänud kaasamõtlejatele!
Vot ei teagi mis seal täpselt häda oli, aga-
ära sai vahetatud õli
kriitilise pilguga üle vaadatud ja paar närusemat vaakumi voolikut ära vahetatud
karpast tühikäigu pöördeid natuke peale keeratud(enne mootor natuke värises)
jagajat kõrva järgi keeratud et tühikäik ühtlane oleks
sumpa mõned ebatihedused likvideeritud
ja maanteel karvapallid sumpast välja köhitud.
Kogu see mõtestatud tegevus andis täiesti adakvaatsed numbrid, et sumpast väljuvad gaasid paneks rohelised muhelema ja oleks piisav et passi tempel saada.
Parimat Jaanus
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
08-08-2012, 21:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2012, 21:19 PM ja muutjaks oli
Jaanus.)
Üks väga positiivne kõrvalnähtus tekkis veel asja juurde. Kütuse tarbimine langes märgatavalt. 279 km läbimiseks kasutas Nissan ainult 18L ,,mahla,, See teeb matemaatiliselt midagi 7-me kanti.
Jaanus.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
08-08-2012, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2012, 21:30 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(06-08-2012, 13:50 PM)stihl Kirjutas: (06-08-2012, 10:15 AM)Jaanus Kirjutas: Vot ei teagi mis seal täpselt häda oli...
Ega muud vast polnudki, kui ülevaatuse onu tegi lõpuks oma CO aparaadi korda.
Või vahetas selle filtri ära vms hooldusasja...
Olen Sinuga täitsa päri.
ja gaz51; 52 ja 53 autode co sisaldust ei saa nende aparaatidega mõõta, kuna sumbuti ehitus on teistsugune, kui näevad ette euro nõuded.
(teadmiseks kõigile)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA