19-09-2012, 13:46 PM
Annan siis teada,et üks täieliku uuenduskuuri läbinud dnepr on saanud ülevaatuse templi passi ja ilusa ilmaga Pärnu kandis liikumas.
Isendiks dnepr 11 ,mille ostsin mõned aastad tagasi mittetöötavana.Ratas oli enam-vähem komplektne kuid ära trööbatud ja igalt poolt ligadi-logadi.Asi käis nagu ikka:kõik pulkadeni lahti, rauakola liivapritsi ja värvimisele, läikivad asjad Võrru tsinkimisele ja siis uuesti kokku.Vahetatud kõik tihendid, uued silindrid,kolvid,sõrmed,rõngad,klapid koos juhtpuksidega.Uus süütemäng koos transistorsüütega.Uus reduktor,mille sain rattaga kaasa.Vanal oli teo võll pooleks.Sellest tahaks teha kiirema 9-35 reduktori.Kas on hea mõte?Veel on plaan asendada karpad uute K68y pekar karpadega.Kas oleks mõistlik?
Ühtlasi tänaks kõiki kaasfoorumlasi,kes vahetult nõu ja jõuga abiks olid ja ka kõiki teisi,kelle arvukatest postitustes palju kasulikke näpunäiteid sain.
Mõned pildid ka.
Isendiks dnepr 11 ,mille ostsin mõned aastad tagasi mittetöötavana.Ratas oli enam-vähem komplektne kuid ära trööbatud ja igalt poolt ligadi-logadi.Asi käis nagu ikka:kõik pulkadeni lahti, rauakola liivapritsi ja värvimisele, läikivad asjad Võrru tsinkimisele ja siis uuesti kokku.Vahetatud kõik tihendid, uued silindrid,kolvid,sõrmed,rõngad,klapid koos juhtpuksidega.Uus süütemäng koos transistorsüütega.Uus reduktor,mille sain rattaga kaasa.Vanal oli teo võll pooleks.Sellest tahaks teha kiirema 9-35 reduktori.Kas on hea mõte?Veel on plaan asendada karpad uute K68y pekar karpadega.Kas oleks mõistlik?
Ühtlasi tänaks kõiki kaasfoorumlasi,kes vahetult nõu ja jõuga abiks olid ja ka kõiki teisi,kelle arvukatest postitustes palju kasulikke näpunäiteid sain.
Mõned pildid ka.