Riho Dnepr
#1

Annan siis teada,et üks täieliku uuenduskuuri läbinud dnepr on saanud ülevaatuse templi passi ja ilusa ilmaga Pärnu kandis liikumas.
Isendiks dnepr 11 ,mille ostsin mõned aastad tagasi mittetöötavana.Ratas oli enam-vähem komplektne kuid ära trööbatud ja igalt poolt ligadi-logadi.Asi käis nagu ikka:kõik pulkadeni lahti, rauakola liivapritsi ja värvimisele, läikivad asjad Võrru tsinkimisele ja siis uuesti kokku.Vahetatud kõik tihendid, uued silindrid,kolvid,sõrmed,rõngad,klapid koos juhtpuksidega.Uus süütemäng koos transistorsüütega.Uus reduktor,mille sain rattaga kaasa.Vanal oli teo võll pooleks.Sellest tahaks teha kiirema 9-35 reduktori.Kas on hea mõte?Veel on plaan asendada karpad uute K68y pekar karpadega.Kas oleks mõistlik?
Ühtlasi tänaks kõiki kaasfoorumlasi,kes vahetult nõu ja jõuga abiks olid ja ka kõiki teisi,kelle arvukatest postitustes palju kasulikke näpunäiteid sain.
Mõned pildid ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#2

Kiire reduktor ei ole hea mõte (loe http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42071 ) ning ka karpade vahetusel ei näe ma mingit mõtet, kui sul küljes olevad karpad ei nöögi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#3

Ilus töö! Kuidas triibud vedasid- kas leidus keegi kindlakäeline pintslimees, kes töö ära tegi või oli abiks teip? Rattad- kuidas nendega toimisid, kas ainult puhastus ja lihvimine või sai haljas metall ka mingi katte?
Reduktori osas olen nõus eelpostitajaga- originaalsed ülekanded on just parajad selleks puhuks, kui kast õlut korvis ja piiga tagaistmel Wink
Vasta
#4

Karpad on erineva markeeringuga(tähed) ja teadmata düüsidega.
Rattad olid ikka kõik täiest lahti,veljed värvitud ja kodarad tsingitud(osad uued).Triibud tegi Uko,kes siis veel.
Vasta
#5

Sain siis kätte ebay-st tellitud karpad.Netipildil oli kaubal markeering pekar,kuid kätte saades oli nii pakendil ,kui karpadel markeering WEBER ,margiks ikka K 68 y.Kas kellelgi on veel sellistega kogemusi?
Paigaldasin rattale ja sain ka korralikult tööle.Alluvad kõikidele reguleeringutele nagu teooria ette näeb.Ainult pööretelt tühikäigule minnes tekib väike viivitus ja siis jääb ilusti tiksuma.Mida peaks veel seadistama?
P.s Kaasas oli lühike venekeelne kiri milles oli märgitud,et mõeldud on need Ural IMZ-8.123 jaoks.
Vasta
#6

Keera tühikäigu segu rikkamaks natuke,pöörded kukuvad kiiremini.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne