Parim karburaatormootor?
#1

Parima all pean silmas siis võimalikult vastupidavat ja võimast kuni 2 liitrise töömahuga, tagaveduse pikiasetusega, mootorit. Oluline on muidugi ka mootori enda ja varuosade kättesaadavus ning edasiarendamise võimalused. Kui kellegil on midagi pakkuda koos 5-käigulise kastiga, siis on oodatud teade postkasti.
Ideid ja mõtteid ootan ja jälgin siin teemas suurima heameelega! Täpsemalt ei tahaks praegu sellest projektist rääkida, kuid tegemist on vana jaapanlasega Cool
Kuna aeg garaazis on piiratud, siis seetõttu esialgu piirdukski lihtsa karburaatoriga, hiljem võib tulla itb, elektrooniline süüde etc..

midagi buumerilt, volvolt või hoopis ladalt?
Vasta
#2

volvo 8 klapiline? suht igiliikurid. Oleneb ju mis plaanid, siksi mootor ka korralikult koostatuna peab ilusti vastu (isal ostis veidi tagasiaidatud mootoriga 011 92 aastal, sõidab sellesama mootoriga ka täna, auto aastast 78).
Vasta
#3

Subaru boksermootorid (EA81, EA82) peaks suht vastupidavad olema. Ega neid muidu omaehitatud lennukitel ei kasutataks. EA82-ga ka mul endal pooleteiseaastane igati positiivne kogemus maakera kuklapoolelt.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Kui kaal pole eriti tähtis,aga väänet vaja,siis Audi 5 või 6 sil motod ja ka buumeri omad on suht lollikindlad.Kui aga kaal oluline,siis Audi 4 sil motod,ka Volvo on igikestvad ja ega MB omad ka pole halvemad,kui aga vaja erksust,siis mõni riisiraketi oma,neid küll tagaveduse kastiga vähe.
Vasta
#5

    selline pommikindel mootor 2,0 L B-21
http://public.fotki.com/mlpildid/pildidp...mg949.html

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

Kahjuks on kaal siiski oluline nii, nagu ka vääne. Muidu oleks ilmselt mõni 6-silindriline vanakoolikas juba kodus Big Grin
Omal kisub natuke volvo poole, sest ilmselt läheb ka volvo tagasild käiku. Bumer pakub muidugi ka muidugi midagi huvitavat m10b18, kuid kättesaadavud on kaheldav...
Toyota 18r on juba riiulis, kuid uurin veel lisa.

(15-12-2012, 14:43 PM)h2rra Kirjutas:  selline pommikindel mootor 2,0 L
http://public.fotki.com/mlpildid/pildidp...mg949.html

H2rra, ole hea, pane mulle natuke juttu sellest konest postkasti. Kaua ta seal platsil seisnud on, mitme käiguline kast jne.
Vasta
#7

Omega 85kw vastupidav süda ja edasi liigutab kah stockis seda suurt keret Smile
Siis varjant veel rekord, sierra ja neile kõigile veel juppe liikumas.
Vasta
#8

Mul on olemas Volvo B19A koos 4 käigulise kastiga, sõitis viimati veel oktoobris. Kuna endal vaja ei lähe olen nõus mõistliku hinna eest loovutama. Mootor peaks olema 78a ja on täiesti komplektne(vajadusel saab ka maas käima panna).
Vasta
#9

Ma tänan kaasamõtlejaid, uus kone on jõuluvanal kotis! Väljavalituks sai toyota enda toodang, 1,6L 2T-B dual carb, midagi paremat ei oskagi tahta Cool
Nüüd jääme jaanuari ootama... Teema lukku!
Vasta
#10

(15-12-2012, 14:48 PM)argo7up Kirjutas:  Bumer pakub muidugi ka muidugi midagi huvitavat m10b18, kuid kättesaadavud on kaheldav...

BMW m10b18 on ju suhteliselt laialt levinud mootor, e30 318 pole suurem asi haruldus. m10b20 on seevastu üsna vähelevinud, nimetatakse ka 316-mehe unistuseksBig Grin
Vasta
#11

Teoreetiliselt vist küll jah, kuid kuugeldamine ei toonud mulle ühtegi otsest mootori ostu võimalust. Pakkuda oli igasugu varuosi, kuid komplekti mitte. Eks ilmselt leiaks ka midagi lubavat, kui mõni kõne teha või e-mail saata, kuid juhtus nii, et sülle kukkus hoopis toyota enda toodang, mis mulle pareminigi sobis:
"1,588 cc 2T was produced from 1970 through 1984. Cylinder bore is 85 mm and stroke is 70 mm. The 2T engines are usually coupled with either a T40 4 speed/T50 5 speed manual transmission, or an A40 3 speed automatic transmission. The twin-carb 2T-B produces 90-105 hp (67-78 kW) and 85–102 lb·ft (115-138 N·m)."
Toungue
Vasta
#12

Igasugune jaapanlane oli, on ja jääb eksootikaks, mille elus hoidmine võib olla keeruline ja kallis. Selles suhtes siin meie regioonis ei ole tõesti vastast Volvo vanakooli R4 paugutajatele. B18 ja B20 püstmootorid on Skandinaavias läbi autoralli, rallikrossi ja ringraja "läbi ehitatud", on neid absoluutselt igate moodi forsseeritud, pöördemootoriks tehtud etc, et sellest paremat leida on keeruline. Sinna juurde Volvo kaldmootorid B21 ja B23, viimane veel ka tehaseturboga.

Eks samasse auku lähevad muidugi ka Fordi ja Opeli OHC R4 katlad, CIH on natuke liiga raske ja vanakool. Viimaste know-how on eriti tugev Inglismaal, kus neid ehitatakse autorallideks ja selliselt, et vana Escorti käest saavad tappa asfaldirallidel ka arbuusid ja evod. Seejuures paljud vabaklassi ralli-Escortid on varustatud justnimelt Opeli kateldega!

Seda, eelkõige soundi ja "edasi käimist", naudi siit: Roger Albert Clark Rally, minu arust parim autoralli maailmas! Muuseas, korraldatakse samamoodi sõpradega ja vabatahtlikult... ja nende puudust pole kuangi olnud.
Vasta
#13

See kõik on väga õige, kuid mul on siiski hea meel, et käiku läheb jaapanlanlaste endi kone. Vähem töötlemist, sest toda 2t mootorit pandi isegi ameerika turule mõeldud corolladele(ke30, ke35, ke36) peale. Vana escort on aga seevastu minu vana märg unenägu, millest ma olen kuidagi veidi välja kasvanud, kuid juutuubi videod panid praegu pumba kiiremini põksuma küll Smile
Vasta
#14

Ma ütlen sulle ainult nii, et üks natuke vanem opeli mootor koos käigukastiga maksab 41 800 euri.

Edasi läheb see asi nii et.....Big Grin

Vastast ei ole sellele leidnud veel sellise kubatuuri juures.

Oma käe ja jalaga katsuda saanud ja tunne oli nagu vormeli roolis.
Vasta
#15

Hea, et ma mugavat igapäevaliikurit tahan, mitte formelit, muidu peaks selleks 10 aastat raha kõrvale panema Big Grin
Vasta
#16

Ega jah 1600 lada mootor täpselt timmitud mootori ja koonus filtriga on lada peal paras püss, ning ilma filtrita võtab mõistlikult kütet ning minek ikka päris hea =)
Vasta
#17

Kas see võiks olla siis 16klapiline 2,4 cih mootori tehase poolne aretus, mida pandi manta i400 peale? täitsa huvitav oleks teada rohkem selle kohta.

(19-12-2012, 02:39 AM)Moto555 Kirjutas:  Ma ütlen sulle ainult nii, et üks natuke vanem opeli mootor koos käigukastiga maksab 41 800 euri.

Edasi läheb see asi nii et.....Big Grin

Vastast ei ole sellele leidnud veel sellise kubatuuri juures.

Oma käe ja jalaga katsuda saanud ja tunne oli nagu vormeli roolis.
Vasta
#18

volvo on kunn, võin omastkäest õleda, samas bmw m10b20 on kunnim, aga selle hind on ulme (võin sulle ühte koos topelt weberite ja torukolledega müügiks pakkuda, aga pakkumise teed ise PS-i ja naljahinda ära paku ehk ikka 4 kohalise nr kanti võiks olla)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne