Kk. hammasratta keevitus
#1

Tere tere

Murelapseks siis seekord Nissan King Cab aastast 1996. 2,4 bensiin ja nelivedu ja manuaal.

Ja probleem iseenesest siis selline, et käigukasti n.ö. abivõllil paiknev peahammasratas on lahti tulnud. Seletan täpsemalt lahti:

Hammasratas ise siis kinnitub võllile kahe kiilu abil, mis takistavad siis hammasrattal võlli peal ringi käia.. Läbi selle abivõlli käivad kõik käigud peale neljanda. Hammasratas ise on siis pööreldes logistanud võllil edasi-tagasi, kuni kiilude purunemiseni. Selle logistamise tulemusena on aga nii võllil kui ka hammasrattal kiilupesad rikutud.

Kuna auto ise on juba üsna väsinud olekuga, siis küsimus olekski selles, et kas seda hammasratast(ilmselt on tegu karastatud materjaliga) kannataks ja kas üldse saaks võllile kinni keevitada näiteks tavalise traatkeevitusega?

Või pakub ennast keegi välja et ta suudab nii võlli kui hammasratta uuesti taastada või omavahel ühendada muud moodi igaveseks.

Saab ka pilte tuksis kohtadest kui on vaja.

Hinnapiir remondil võiks kuskile 200€ kanti jääda.

Auto ise kolistab 95% ajast metsas ja põldudel.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#2

tere,siiani parimad käigukastimehed Roosna-Allikult 5.km. Esna poole,Kodasemal.
Vasta
#3

Ma nii muuseas küsin, et kas korralikku kasutatud kasti ei ole kuskilt saada?

Ma arvan millegi pärast, et korralik kasutatud kast on vast kas sama hinnaga, või odavam mida oled nõus maksma remondi eest.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4

Roosna-Alliku lähedalt poistega rääkisin juba ja nemad ei saa mind kahjuks aidata sellise asja puhul. Ütlesid et kiilupesasid neil ei ole võimalik taastada.

Kasutatud kasti olen kah mõned päevad otsinud lehtedest ja foorumitest aga siiani tulutult. Ja siiani ei ole osanud keegi öelda kas 2,5D kast mulle mootori otsa sobiks või kas tagaveolisel oleks kasti seest sama võlli koos hammasrattaga saada.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#5

Selliselt kohast oled proovinud otsida? Või taolisest kohast? (neid on veel)

http://www.elv.ee/Varuosap%C3%A4ring

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#6

Ahh, tuttav tunne. Oma patrolil tõmbas ka vahekastis kiilu pooleks ja hammasratta maha, keevitasin traadiga kinni ning sõitsin ca 40 000km enne kui müüki läks... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

Mina jagan ka seda arvamust, et keevitus peab küll, prae kokku ja asi seal!

Taivo
55624799
Vasta
#8

(19-03-2013, 09:46 AM)kaasik Kirjutas:  Mina jagan ka seda arvamust, et keevitus peab küll, prae kokku ja asi seal!
Asfaldil kestab, karvasema rehviga mudas lendab pilbasteks.
D21 on nii levinud et selle kaste on igal pool, abiks www.4x4.ee

minu arvamus on et selle kasti remont on tühi töö.
Vasta
#9

Need :parimad mehed:unustasid kasti õli valada ja andsid peale kastiremonti auto kätte.Pärast oli suur vaidlus,kes süüdi on,et kast kokku jooksis.Aga ratast kannatab võllile keevitada küll ja sõita võiduka lõpuni.
Vasta
#10

Karastatud asjade keevitamiseks on erivahendid. Korraliku mehe käes tehtuna jäävad pidama isegi padrunvõtmete kardaanid. Ise olen siin lasknud teha: http://www.obadus.edicypages.com/

Marko

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne