18-03-2013, 19:57 PM
Tere tere
Murelapseks siis seekord Nissan King Cab aastast 1996. 2,4 bensiin ja nelivedu ja manuaal.
Ja probleem iseenesest siis selline, et käigukasti n.ö. abivõllil paiknev peahammasratas on lahti tulnud. Seletan täpsemalt lahti:
Hammasratas ise siis kinnitub võllile kahe kiilu abil, mis takistavad siis hammasrattal võlli peal ringi käia.. Läbi selle abivõlli käivad kõik käigud peale neljanda. Hammasratas ise on siis pööreldes logistanud võllil edasi-tagasi, kuni kiilude purunemiseni. Selle logistamise tulemusena on aga nii võllil kui ka hammasrattal kiilupesad rikutud.
Kuna auto ise on juba üsna väsinud olekuga, siis küsimus olekski selles, et kas seda hammasratast(ilmselt on tegu karastatud materjaliga) kannataks ja kas üldse saaks võllile kinni keevitada näiteks tavalise traatkeevitusega?
Või pakub ennast keegi välja et ta suudab nii võlli kui hammasratta uuesti taastada või omavahel ühendada muud moodi igaveseks.
Saab ka pilte tuksis kohtadest kui on vaja.
Hinnapiir remondil võiks kuskile 200€ kanti jääda.
Auto ise kolistab 95% ajast metsas ja põldudel.
Murelapseks siis seekord Nissan King Cab aastast 1996. 2,4 bensiin ja nelivedu ja manuaal.
Ja probleem iseenesest siis selline, et käigukasti n.ö. abivõllil paiknev peahammasratas on lahti tulnud. Seletan täpsemalt lahti:
Hammasratas ise siis kinnitub võllile kahe kiilu abil, mis takistavad siis hammasrattal võlli peal ringi käia.. Läbi selle abivõlli käivad kõik käigud peale neljanda. Hammasratas ise on siis pööreldes logistanud võllil edasi-tagasi, kuni kiilude purunemiseni. Selle logistamise tulemusena on aga nii võllil kui ka hammasrattal kiilupesad rikutud.
Kuna auto ise on juba üsna väsinud olekuga, siis küsimus olekski selles, et kas seda hammasratast(ilmselt on tegu karastatud materjaliga) kannataks ja kas üldse saaks võllile kinni keevitada näiteks tavalise traatkeevitusega?
Või pakub ennast keegi välja et ta suudab nii võlli kui hammasratta uuesti taastada või omavahel ühendada muud moodi igaveseks.
Saab ka pilte tuksis kohtadest kui on vaja.
Hinnapiir remondil võiks kuskile 200€ kanti jääda.
Auto ise kolistab 95% ajast metsas ja põldudel.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.