Liikluskindlustuse maffia!!!

Ei imeta pastakast ega ka mitte klaviatuurist.

Selline hõlpsasti vastu pandav hind on viisakas per$$esaatmise vorm.
Vasta

Liiga hästi elavad vist, kui sel viisil endile püsikundesid ''valivad''. Olen samuti aastaid sellelt Elamalt (endine Inges) pehmelt öeldes sooduspakkumisi saanud.
Vahest peitub osaline tõde nende vastuses ERR portaali artiklis: ''Liikluskindlustusele plaanib Elama tagasihoidlikku, turu kasvuga sarnast kasvutempot, kuid selle osakaal portfellis väheneb. Kaskokindlustus kasvab aga Elama plaanide kohaselt nende kindlustusportfelli suurimaks kindlustusliigiks''.
Vasta

(10-11-2024, 13:13 PM)Aare72 Kirjutas:  Liiga hästi elavad vist, kui sel viisil endile püsikundesid ''valivad''. Olen samuti aastaid sellelt Elamalt (endine Inges) pehmelt öeldes sooduspakkumisi saanud.

Kui hästielamine tähendab ettevõtja õigust endale klienti ja ärisuunda valida siis kindlasti.
Vasta

See on selline natuke nagu kahe otsaga asi. Me võime vaid ette kujutada, mis hakkab juhtuma kui kõik seltsid endale sellisel viisil n-ö ''kliente valima'' hakkaks. Liikluskindlustuse äri ei ole päris selline, mida täitsa isevoolu saaks lasta minna. See on ikkagi riiklikult reguleeritud teema. Ehk et kliendil pole siin just väga palju valida. Erinevalt nt kasko-, kodu- või mõnest muust sarnasest, mille puhul saab soovi korral vabalt ka võtmata jätta.

Jah, hindade kujunduse poliitika on loomulikult iga seltsi enda vaba õigus aga minu arust pole nii kolossaalsete erinevustega hinnastus päris normaalne. Lihtsalt nagu naljakas on, et sellist (ütleks lausa) veitsa imelikku tegevust näikse juba pikemat aega harrastavat vaid üks kindel ettevõte. Ise olen LKF-i võrdluses seda tähele pannud vähemalt 6 aastat. Ütlen kohe ära, et eelpool mainitud ettevõttega puudub igasugune varasem koostöö. Puudub ka kahjude ajalugu. Seega ei oska kohe üldse kommenteerida, mis põhjusel täpsemalt olen ka mina juba eos enda tehnikaga neile ''üleliigne''.
Vasta

(10-11-2024, 18:12 PM)Aare72 Kirjutas:  Jah, hindade kujunduse poliitika on loomulikult iga seltsi enda vaba õigus aga minu arust pole nii kolossaalsete erinevustega hinnastus päris normaalne. 
/---/
Puudub ka kahjude ajalugu. Seega ei oska kohe üldse kommenteerida, mis põhjusel täpsemalt olen ka mina juba eos enda tehnikaga neile ''üleliigne''.

Pakun algoritmi teemat.
Olen erinevaid autosid kindlustades saanud aja jooksul ka mõnest teisest seltsist "viisakalt äraütleva" hinnapakkumise.

Ilmselt on sarnases demograafilises grupis juht sama autoga kindlustusseltsile suure väljamakse korraldanud... Näiteks sai üks veokajuht pohmakaga ärgates teada, et tal on reisirong liisingus... jne.

Või annavad vastava juhi ja auto kombinatsioonid palju tööd juristidele.

Õrnalt julgeks üldistada, et Inges ei taha ~7,5T veokaid kindlustada.
Täiesti võimalik, et hüvitiste väljamaksete ajalugu toetabki selle kliendisegmendi kulukust kindlustusandjale.
Vasta

Aga kas kuskile on kirja pandud, et kõik kindlustused peavad kõiki ja kõike tahtma kindlustada ?
Ja et kõik hinnad peavad olema samas suurusĵärgus ?
Vaba maa ja vaba turg.
Sama nagu paljudel muudel aladel ja ettevõtetes - ei taha teha, teeme pakkumise mis kas motiveerib piisavalt pakkujat või peletab ostjat. 
On isegi nii tehtud. Ja mis salata on läinud nii ja naa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne