Sodist puhastamata raami on raske tuvastada - võin vaid öelda, et tegu on tõen. 1930. aastate saksa tüüpi tüüpilise meesterahvarattaga.
Püüa välja otsida raaminumber (kas sadulaalusel muhvil või ees) ja siis tee sellest lähi- ehk makrofoto. Siis puhasta ära esiots ja vaata sealseid sildiauke, mõõtes ära nende vahelise kauguse (+ lähifoto). Siis ei teeks paha puhastada ära keskjooksu ümbrus ja teha sealsetest laagrite kohtadest ka lähifotod.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Sekkun ka väitlusse. Ajastuks pakun - Antiik. Ja loomulikult on Triumph, siin pole kahtlust, võrdlusmaterjal ei anna võimalust vaidluseks! Nagu 2 tilka vett, mõlemad Pedja jõe valgalalt. Sellise konstruktsiooniga raami tagaosa polegi teistel tootjatel peale inglise Triumphi näinud. Ei tundu küll hea lahendus olevat, ilmselt sellepärast on ka seisma jäänud. Ahjaa, saksa Super Elasticul oli ka selline ilma ülemise tagumise hargita ramilahendus.
Suured tänud kõigile! Sadula taga peaks olema vist ikkagi poltidega kinnitatav lisahark. Raam jääb Saaremaale aidamüürile koos rootsi koorelahutajate ja muu sarnasega näituseeksemplariks.
(13-07-2013, 14:02 PM)Veteran Kirjutas: Sadula taga peaks olema vist ikkagi poltidega kinnitatav lisahark.
Elementaarne!
Kas see ikka nii on? Aga raam on ju ikkagi seest tühjadest metalltorudest nagu Triumphi oma? Seega, Sander, ma ei langeks veel masendusse ega viskaks Triumphi versiooni kõrvale põõsasse. Lähtudes minu motost - rumal võib olla aga visa peab olema!