Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tere,
Niisiis, probleem on järgmine. Võll kiilub mootori vahele kinni, kui polte kinni keerata tugevasti, tihendi tegin ka paksema ja võll käis ka treipingist läbi, lihvisin mölemad pooled seal 1,1mm peeniksemaks. Ikka jääb kinni, kui polte veidi pingutada. Möistus töesti otsas, lihvisin mootoripooled ära ka veel, et vb oleks mingi sodi seal, aga pole midagi. Nöu oleks vaja.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
No kui sa juba pooli vahetad siis ole üllatusteks valmis,sest pooled on ka erinevad ja õite harva saab erinevatest lihtsalt paari kokku. Nimelt on ka karteripooled töödeldud paaris.... seega erinevaid pooli kokku pannes peab ikka palju katsetama ja ümber tegema.
Mida teha? Alguses katsu panna kokku need karteripooled mis peaksid olema õiged(kui suudad kindlaks teha või tead täpselt). Ja väntvõll tuleb panna treipinki või siis tsentrite vahele ja kontrollida võlli seisukord. Kui võll ei viska.....kui viskab,tuleb kasvõi treipingis üle treida.....või mida iganes... õigeks ajada. Isegi laagrite vahetamisel on võimalik võll täitsa paigast ära ajada.... Igav selle mootoriga ei hakka.....
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Et mis võllist on jutt? Väntvõll? Sidurivõll? Kirjuta ikka asjadest õigete nimedega. Mina tean nt. miks kinni poob. Küsi õieti ja saad ka korraliku vastuse.
Postitused: 192
Teemad: 24
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Laagrid on korralikult vända võlli peale (ilusti lõpuni) löödud,isegi kui jääb 1mm eemale ,hakkab pooma,sama kehtib ka mootoripoolte kohta(laager peaks omale kohale ilusti minema).
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Lehmanahast tihend???

Kui paks see olema peaks siis?
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a