11-05-2014, 19:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2014, 19:28 PM ja muutjaks oli Romka.)
Tervist!
Oleks nõu ja abi vaja Gaz-53 kontaktidega jagaja asendamisel kontaktivaba jagajaga.
On olemas täiesti komplektne vastav süsteem - nii kogu juhtmestik kui ka kõik muud vajalikud detailid. Ainuke jama, et ei sobi mõnede juhtmete värvid.
Alustan siis sellest, milline näeb süsteem välja kontaktidega autol.
Karbike kõrvalistuja jalgade juures:
Variaator:
Süütepool:
Relee armatuuri taga:
Jagajast ei hakka pilti panema, sest sinna läheb nagunii vaid üks juhe.
Nüüd pildid kontaktivabast süsteemist:
Hall karp kõrvalistuja jalgade juures:
Variaator:
Süütepool:
Relee armatuuri taga:
Üldiselt on asi lihtne, sest kogu kõrvalistuja jalgade juurest tuleva karbikese ja selle juhtmestiku (mis on täiesti omaette süteem) saab terves tükis ringi tõsta.
Probleem on minu jaoks variaatorisse minevate juhtmetega, sest nende värvid on osaliselt erinevad, samas paistavad olema sarnase asetusega - kõige parempoolne "K" läheb süütepooli "K" klemmile (mõlemil roheline juhe).
Keskmine läheb armatuuri all oleva relee "K3" klemmile, ühel juhe must teisel helesinine.
Vasakpoolne on "+", mis läheb süütelukku, kontaktidega masinal on see üksik valge juhe, kontaktivabal on punane ning lisaks läheb see edasi kõrvalistuja jalgade juures olevasse karpi "+" klemmile.
Kas asi ongi nii lihtne, et tõstan kogu süsteemi koos juhtmestikuga ringi, vaid roheline juhe variaatori parempoolsele ja punane variaatori vaskpoolsele?
Kas see pole kuidagi seotud asjaga, et ühel on tabletiga generaator, aga kontaktidega masinal on ilma selleta (kuskil peab siis olema veel pingeregulaator vms?).
Gaz-53-12 raamatust leidsin sellise teksti:
Kas ma nimetan asju ikka õige nimega? Kas see kolme klemmiga karp tulemüüril on ikka variaator?
Ning millised klemmid seal omavahel ühendama peaks, et saada võimsam säde? Üks vanem mees õpetas kunagi, et kui Gaz ennast täis tõmbab, siis kaks klemmi seal ühendada ajutiselt, ning saab võimsama sädeme tõttu tööle.
Oleks nõu ja abi vaja Gaz-53 kontaktidega jagaja asendamisel kontaktivaba jagajaga.
On olemas täiesti komplektne vastav süsteem - nii kogu juhtmestik kui ka kõik muud vajalikud detailid. Ainuke jama, et ei sobi mõnede juhtmete värvid.
Alustan siis sellest, milline näeb süsteem välja kontaktidega autol.
Karbike kõrvalistuja jalgade juures:
Variaator:
Süütepool:
Relee armatuuri taga:
Jagajast ei hakka pilti panema, sest sinna läheb nagunii vaid üks juhe.
Nüüd pildid kontaktivabast süsteemist:
Hall karp kõrvalistuja jalgade juures:
Variaator:
Süütepool:
Relee armatuuri taga:
Üldiselt on asi lihtne, sest kogu kõrvalistuja jalgade juurest tuleva karbikese ja selle juhtmestiku (mis on täiesti omaette süteem) saab terves tükis ringi tõsta.
Probleem on minu jaoks variaatorisse minevate juhtmetega, sest nende värvid on osaliselt erinevad, samas paistavad olema sarnase asetusega - kõige parempoolne "K" läheb süütepooli "K" klemmile (mõlemil roheline juhe).
Keskmine läheb armatuuri all oleva relee "K3" klemmile, ühel juhe must teisel helesinine.
Vasakpoolne on "+", mis läheb süütelukku, kontaktidega masinal on see üksik valge juhe, kontaktivabal on punane ning lisaks läheb see edasi kõrvalistuja jalgade juures olevasse karpi "+" klemmile.
Kas asi ongi nii lihtne, et tõstan kogu süsteemi koos juhtmestikuga ringi, vaid roheline juhe variaatori parempoolsele ja punane variaatori vaskpoolsele?
Kas see pole kuidagi seotud asjaga, et ühel on tabletiga generaator, aga kontaktidega masinal on ilma selleta (kuskil peab siis olema veel pingeregulaator vms?).
Gaz-53-12 raamatust leidsin sellise teksti:
Kas ma nimetan asju ikka õige nimega? Kas see kolme klemmiga karp tulemüüril on ikka variaator?
Ning millised klemmid seal omavahel ühendama peaks, et saada võimsam säde? Üks vanem mees õpetas kunagi, et kui Gaz ennast täis tõmbab, siis kaks klemmi seal ühendada ajutiselt, ning saab võimsama sädeme tõttu tööle.