Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tegemist siis mansetidega, mitte O-rõngad.
Küsin sealt siis ka üle veel, kuigi tõenäosus väike, et saab.
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ma nüüd juba nii palju vaeva näinud selle pressiga - ehitanud talle korraliku aluse, kõik ülejäänud tihendid leidnud jne, et ma loobuda temast ikka ei tahaks.
Kindlasti leian lahenduse mansettidele ka, kui mitte muud moodi, siis tihendeid saab ka treida.
Aga enne seda siiski proovin valmiskujul need tihendid leida.
Tuli üks vihje, et "Vesse hoovi peal, angaaris" kaupleb keegi vene hüdraulika juppidega. Jutt siis Tallinnast ja ei ole Simracon. Teab keegi midagi sellisest butiigist?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ma vabandan ja postitan ilmselt täiesti napaka jutu nüüd, a ma tõesti ei jaga teemast ööd ega mütsi.
küll aga sai kord remotud n aegset torupainutaja silindrit. tellisin teenuse. algul räägiti ka midagi valedest mõõtudest. ja seejärel räägiti meetriga müüdavast materjalist, millest sobiv jupp lõigatakse ja otsad kokku liimitakse.
pole aimugi, milliste tihendite kohta see jutt käis aga igatahes pink töötab siiani, kuigi tõe huvides peab mainima, et kasutust leiab harva.
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Sel puhul jutt ilmselt O-rõngastest, mida tõesti annab sedasi kokku liimida.
Samas nende saadavusega reeglina probleemi pole ka.
Postitused: 180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
14-08-2014, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2014, 11:50 AM ja muutjaks oli
juss.)
Ise remontisin torupainutus pinki, millel oli mansett silikoonis, aga see ei saanudki kesta, kuna õli võttis selle silikooni happraks. Pannes silikoon tihendi asemele tavalise manseti ei jooksnud enam kolb tagasi, kuna tavatihend tunduvalt jäigem võrreldes selle olriginaaliga.
Kui ei leia vajalikus mõõdus tihendit, siis minusilmis oleks järgmine varjant otsida tihendit, millel on välismõõt sama aga sisemõõt väiksem, siis treiks kolvi üle, et uus tihend sobiks.
Muidigi SKF-is ka hea valik tihendeid aga ilmselt seal juba käidud.
aga mõõda nihkatsiga ära kolvil olev tihendisoone põhja läbimõõt(tihendi sisemõõt) ja kolvi välisläbimõõt või silindri siseläbimõõt (tihendi välismõõt)
Kas tihnditel pole markeeringuid/mõõte peal?
Vabalt võib olla tavatihendi aga pealt ja sees üleolevad millileetrid maha treitud, et kolb kergemini liiguks.
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Probleem lahenes, kui ootamatult leidsin Varsonist manseti mõõdus 50x34. Paksus oli küll suvaline, aga see ei mänginud enam rolli. Välimised plastrõngad, mis tihendiga kaasa tulid, viskasin minema, sest need ei istunud mulle. Jäid alles ainult keskmine kummitihend ise ja selle kahel pool vastas olevad plastrõngad.
Veidi jäigalt liigub töösilinder, sest mõõt on tsipa suurem (49,7 asemel 50), aga pole hullu. Aja jooksul vast muutub kergemaks.
Postitused: 42
Teemad: 10
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Uus jama selle pressiga. Millegipärast käsipump enam rõhku ei pea - nii kui ära pumpab, laseb õli silindrist tagasi.
Ilmselt mingi ühesuuna klapp on järgi andnud pumba sees?
Kas oleks hea mõte vahetada orig pump näiteks sobiva suurusega tungrauaga? Kust kõige õigem oleks väljavõte teha voolikule ja mitme tonnine tung oleks sobilik? Töörõhk on ca max 400 bar.
Originaalpump ei tundunud eriti lahti käivat, aga võibolla ka eksin.