Postitused: 289
Teemad: 21
Liitus: Sep 2009
Maine:
5
Kuulsin täna, et Zil 131-l on olemas ka diffrilukuga varjant, või saab diffrit asendada mõne muu diffriga. Keegi midagi täpsemalt oskab öelda?
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Vene veoautodel olid lukustatavad sildadevahelised diferentsiaalid. Sillasisesed lukud olid vaid GAZ-66-tüüpi masinatel, need ka mitte lülitatavad, vaid piiratud libisemisega. Selline info on minule juba aastaid tagasi kõrvade vahele meelde jäänud.
Postitused: 3,522
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Ähmaselt meenub, et KamAZi mootoriga Uralidel olid tagumistes sildades ka lukud. Pole kindel, aga lapsepõlvest meenub. Tollal oli kokkupuude ühe Ida-Saksast toodud diisel-Uraliga, samaaegselt Zil-131-ga. Mälu järgi olid Uralil sellised lisad olemas.
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
KamAZ-i mootoriga Ural-4320-l ei ole sillasiseseid diferentsiaalilukke. Kui esisild on sisse lülitatud, kaabivad vähemalt kolm ratast. Samamoodi puuduvad lukud ka ZIL-131-l. Lihtsalt sillad on omavahel jäigalt ühenduses.
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
ZIL kabiin on mingi lääne toodangu veermikule tõstetud ?
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
04-10-2014, 08:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2014, 08:23 AM ja muutjaks oli
KristjanT.)
ZIL-138 peaks olema gaasiga töötav masin. See siin paistab olema hoopis mingi ümberehituse läbi teinud, see on ka ühes varasemas kuulutuses mainitud, kus sama autot müüakse.