(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2015, 15:19 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Öösel 0:45 said siis istmed lõpuks sisse. On ta jee bolt-on Rääkimata näiteks juhiistme siinide kokku tagasi panemisest ja selle teise sama mudeli istmega liitmisest... Isegi peatugede kätte saamine on kahel istmel täiesti erinev, sinisel kaltsul tuli selleks istme tagasein eemaldada ja istme sees oli nupp kui nahal on Mersule tavapäraselt ja pildilt nähtavgi nupp küljel, mida muljuda. Aga terve iste on ikka tegija küll, sinine juhiiste oli täiesti sodi k.a. seljatugi, mis oli lääpas ja seest kogu raud tükkideks keevitustest lahti, verdud katki jne. Nüüd karjub silma sinine armatuur ja konsool, tagaotsa pakiruumi sinine isegi ei häiri.
(18-02-2015, 15:17 PM)PlyVal64 Kirjutas: On ta jee bolt-on
Esiistmed pole selle kere (ja tõenoliselt üldse mersu) omad, kuigi võivad sobida.
Üsna levinud on SAABi esitoolide sobitamine. Aga need vist seal pole...
Kuhu sinise sisu viskasite?
100% Mersu, vahetasin tagaistmel nahad, juhiistme võtsin lahti et nahka lappida aga ei tihanud enne rallit ikkagi polstri läbiõmbluseid läbi lõigata. Sees on peatoe torude küljes alles tehase samasugune Mersu sinine polster-varulapp. Võib olla, et on w116 omad eesmised kuigi vaevalt? Tagumised olid 101% "rodnoid" 123Wagon ja sama nahk, sama käsitöö ja eriiliselt korralik kõigil ühtmoodi.
Aga vanast polstrist on uksed korralikud tagaistme põhi ja seljatoe "kott". Reaalselt suunduvad need ka mingil hetkel prügimäele. Esiistmed olid/on ribadeks ja prügikastis. Muu mudru ka sest lihtsalt füüsiliselt ei mahu enam garaaži sisse.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2015, 20:29 PM ja muutjaks oli supp.)
noh, ma kaevasin ka alfa lumehangest välja, noh niikui tavaliselt - käivitus poolest põõrdest ja vähemalt pooled sil töötavad, ehk ralliks on kõik võimalik tehtud, homme teen ümber maja mõne ringi ja naudin itaalia kvaliteeti
kingituseks panen homme talle uue õhufiltri
Lausa kadedaks teeb teie edusammudest lugemine, ise pean konutama veel mõned õhtud suvalises hotellis, selle asemel et garaasis polte kruttida ja soojenduseks kiiremaid ringe teha....
Lohutuseks on vähemalt hotelli aknast avanev korralik vaade Alpidele
Porgand on ralliks peaaegu valmis ning ootab võtmekeeramist. Enne talvesõitu sai ta kõvasti korrosioonitõrjet näha, et asi ikka kestaks. Vaja on veel paigaldada kaardilugejale lamp ning kleepsud.
Ja hea oli et tegi, sest kapoti alt hakkas ükshetk kurjakuulutavat kolinat tulema, Talveralli ajal poleks selline üllatus just meeldivate killast olnud.
Peale korduvaid kuid tulutuid kokku-lahti lappamist, reguleerimisi ja mõõtmisi tuli appi võtta stetoskoop ning täna hilisõhtul võiski koliseva mootori probleemist loobuda ning käsile võtta tegelik müra tekitaja.
Häda polnudki mootoris vaid hoopis veepumba laager oli otsustanud töölepingu üles öelda.
Egas midagi, homme uus veepump külge, jahutusvedelik sisse ja ehk jääb aega ka üks lühike testisõit enne suurt starti teha.
VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Testring tehtud. IHC sai omale ka tagapingi mis võimaldab teepealt peale korjata hääletajaid ja peale võtta reisijaid. Kuna aga sees puuduvad ukselingid taga siis nagu tõeline retroseksuaal ikka, avab kenadele tagareisijatele väljast ukse.
Kuna lund ja külma ei ole ,sai rõhku pandud eelmisel aastal alt vedanud kojameeste/pesurite kombole. See nüüd ka eeskujulikult toimetab.
Vahest kaovad tuled eest või tagant aga see on lihtne kohendada. Kui esituled kaovad tuleb kaitset kohendada ja kui tagumised kaovad tuleb pistikut kohendada Ja loomulikult saab seda kõike teha liikumise pealt.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2015, 14:03 PM ja muutjaks oli janek555.)
Klaaside puhtus on ka meie teami probleem nr 1. Sest 407 puudub juba tehase poolt klaasipesu ja kojamehi käitab nukvõll, tegemist eheda talveautoga mitte porirallikaga. Järelikult tuleb sõita kõige ees.
Kasutame klaasil rain awayd mille juhend ütleb ,et suurematel kiirustel on efekt suurem. Ei tea kas 70km/h on suurem kiirus?
Minul on kiivri visiiri puhastamiseks külgkorvi varutud kalts ning pihustiga pudelis liiter klaasipesuvett. Metsavahelt peaks lund ka lisaks saama.
Värskemaid ilmastikuolusid kajastava muudatusega ürituse logo all. Vabandan juba ette teiste töö solkimise pärast.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Pole muda kusagil: asfalt on puhtaks sulanud ja metsavahe kinnisõidetud lumi veekihiga klaasjääks moondunud. Lubab ka kerget lörtsi peale, Päikest pole - saab kohati päris trikivärk Teil olema! Käisime Ollega hommikul lisakatset vaatamas ja põikasime natuke ka trassile - kindlasti lõpetab mõni Teist ka põllul või muus aga hullemas kohas. Ei sula need teed 12-24 tunni jooksul enam kuhugi... ehk on lõike, kus ajagraafikus püsimise võimalikkus võib olla päris küsimärgi all ehk kus polegi tagasisõitmiseks puhast teed. Hea asi on see, et ka lumevallid on sulamas ja sealt alt tuleb välja pidamist pakkuv rohi/kruus. Mees, kes sõidab seda lõiku pidevalt ja veab lapsi ütles, et täna sai isegi korra 50'ga sõita...
(20-02-2015, 16:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: Pole muda kusagil: asfalt on puhtaks sulanud ja metsavahe kinnisõidetud lumi veekihiga klaasjääks moondunud. Lubab ka kerget lörtsi peale, Päikest pole - saab kohati päris trikivärk Teil olema! Käisime Ollega hommikul lisakatset vaatamas ja põikasime natuke ka trassile - kindlasti lõpetab mõni Teist ka põllul või muus aga hullemas kohas. Ei sula need teed 12-24 tunni jooksul enam kuhugi... ehk on lõike, kus ajagraafikus püsimise võimalikkus võib olla päris küsimärgi all ehk kus polegi tagasisõitmiseks puhast teed. Hea asi on see, et ka lumevallid on sulamas ja sealt alt tuleb välja pidamist pakkuv rohi/kruus. Mees, kes sõidab seda lõiku pidevalt ja veab lapsi ütles, et täna sai isegi korra 50'ga sõita...
(20-02-2015, 16:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: Pole muda kusagil: asfalt on puhtaks sulanud ja metsavahe kinnisõidetud lumi veekihiga klaasjääks moondunud. Lubab ka kerget lörtsi peale, Päikest pole - saab kohati päris trikivärk Teil olema! Käisime Ollega hommikul lisakatset vaatamas ja põikasime natuke ka trassile - kindlasti lõpetab mõni Teist ka põllul või muus aga hullemas kohas. Ei sula need teed 12-24 tunni jooksul enam kuhugi... ehk on lõike, kus ajagraafikus püsimise võimalikkus võib olla päris küsimärgi all ehk kus polegi tagasisõitmiseks puhast teed. Hea asi on see, et ka lumevallid on sulamas ja sealt alt tuleb välja pidamist pakkuv rohi/kruus. Mees, kes sõidab seda lõiku pidevalt ja veab lapsi ütles, et täna sai isegi korra 50'ga sõita...
Lõpuks ometi tuleb vist õige sõiduaja täitmisele väljakutse
Team 124 on ka endaga valmis! Driver: Ott Kartau, Co-Driver Are Hint ja Pealik&Boss tagapingil Kaili Aavik. Loodame, et kõik ette valmistatu ka vastu peab! Ja nüüd kiire uni ja siis juba rajale! Nael kummi kõigile!!