Postitused: 22
Teemad: 1
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
varrast olen näinud erinevatel mudelitel erineva pikkusega, sõltuvalt mootoroploki küljes olevast kõrist.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Minu käes on korraga olnud kuus eri pikkuses volga mootori õlivarrast. Paraku on lihtsaim viis leida mõne mootori küljest korraga plekist kõri ja varras.
Tegelikult võib Volga mootori õlitaset mõõta ka suvalise traadiga. Ehk siis tegelikult on oluline, et seal oleks õli, liigne õli põleb ära või pritsib välja. Õli puudumisest annab märku õlilamp, täispööretel sõidu jätkamise juures annab õli puudusest teada tume müts mootoris ja kummivile tagarataste juurest.
Tõnu Piibur
5116265
hm. nojah, j22b siis katseeksitusmeetod. mis ta v6iks olla - vanni p6hjast 3-5cm? (min-max) Kas k6lab usutavalt?
j6udu,
daffid
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Õli hulgaga annab ka selle taseme ära määrata, pane esialgu liitri või poole võrra vähem tehase normist ja siis võta mingi sobiv varras millest hiljem õige vars teha ja pane varras torusse nii et see ots mis jääb toru servaga tasa jääks niiviisi pidevalt ning siis vaata kus maani õli varda ära kattis ja tee märge peale ning siis vala puuduv l õli mootorisse ja tee vardale uus märge peale ning tulemuseks tekib kahe märgi vahele ala mille peal õli triip vähemalt peab olema.
hmm jah, midagi sellist ma yritasin isegi teha.. mul isegi on varras olemas aga hetkel veel ilma kriipsudeta. Problem selles, et ei suuda tuvastada kusagilt tehase normi _ilma_ 6liradikata.
j6udu,
daffid
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Siis peaks vaatama palju õli radikasse sisse läheb ja see kogus tehase normist maha võtta, arvatavasti see mingi eriti suur number ei ole.
nii, väheke OT aga mul selline küsimus et kas keegi omab kogemust kuidas õlivarda kõri ja mootoribloki vaheline jupp kätte saada. See on see mille külge õlivarda kõri keeratakse. Ma vahetasin mootorit aga teisel mootoril see asjandus puudus, olex siis vaja see ühelt mootorilt teisele panna. Aga see jubin ei taha kuidagi ära tulla, et kas siis on ainuke võimalus jublakas vanast blokist välja saagida???
Ma vahetasin ka mootori ära ja sama asi et õlivarrast ple, sest natuke erinev oli aga ple ullu