29-04-2015, 23:02 PM
Mul on olnud 4 korda mingisse sõbra autosse murda. Esimsed kolm olid edukad (ford, mazda, toyota). Golf 4 jäin hätta, lugu järgmine.
Autol jäid hommikul tööle jõudes tuled põlema. Õhtul tuled ainult hõõgusid (ledid). Kodust varustus kaasa ja sündmuskohale. Kohapeal selgus et autol lukud puruks keeratud ja sisse ei saa. Autol originaal kesklukk puldiga. Mis seal ikka, numbrituli küljet ära ja 12v peale. Tuled ei jõudnud veel isegi heledamaks minna, kui kaitse läbi põles. Paan B: tuli välja kutsuda teine ekipaaz kellel kaasas suur tung ja padrunvõttmete komplekt. Autol oli nimelt klaasplastikust mootorikaise alla pandud mis oli sama suur kui kapott. Kui selle kätte sain siis starterile otsad peale ja voilaa, autol lõid tuled särama aga pidu lõppes peatselt. Pult ei avanud uksi, auto unustas puldi ära, teine pult ka õnnes 200km kaugusel. Niisiis sai otsus vastuvõetud et kutsume lukuabi äkki mmõtleb midagi välja, olin juba teistega konsuleerinud ja ka el skeeme vaadanud ning lahendust ei paistnud kuskilt. Autol topeltlukud peal ja salongi olev uste lukustus ei tööta kui auto valves on. Lukuabi seda vist ei teadnd, üritas pingsalt neid nuppe suruda aga ei miskit. Peale 10 telefoniga rääkimis lõpuks otsustas lukuabi "Igor" et vaja võti süütelukku suruda ja seda seal keerata. Seda ja ka eelmiseid tegevusi teostas ta täispuhutavate patjade ja pika jämeda traadi abil. Süütevõti traadi külge teibiga ja uksevahelt sisse. Selleks et võti koos puldiga uksevahelt sisse mhuks oli uksepainutamisel kahe mehe jõudu vaja. Lukuaugule pihtasaamine meenutas ühte vana arvutimängu kus joobes peaga peab liikuva lukuaugu ülesse leidama. Nüüdü aga kaine pea aga 1m vetruvat traati ja seegi ukse vahelt. Aega läks aga asja sai, peale süüte sisse keeramist uksed avanesid võluväel.
Puldi ja auto suhte taastamiseks oli vaja nüüd veel lukk ära remontida, aga seda sai teha juba soojas garaasis mitte pimedas kõrvaltänavas ja talvel.
Nüüd tellisin ka omale need uhked padjad mis ukse vahele käivad, ehk järgmine kord saab 40 eurorubla endale jätta.
Autol jäid hommikul tööle jõudes tuled põlema. Õhtul tuled ainult hõõgusid (ledid). Kodust varustus kaasa ja sündmuskohale. Kohapeal selgus et autol lukud puruks keeratud ja sisse ei saa. Autol originaal kesklukk puldiga. Mis seal ikka, numbrituli küljet ära ja 12v peale. Tuled ei jõudnud veel isegi heledamaks minna, kui kaitse läbi põles. Paan B: tuli välja kutsuda teine ekipaaz kellel kaasas suur tung ja padrunvõttmete komplekt. Autol oli nimelt klaasplastikust mootorikaise alla pandud mis oli sama suur kui kapott. Kui selle kätte sain siis starterile otsad peale ja voilaa, autol lõid tuled särama aga pidu lõppes peatselt. Pult ei avanud uksi, auto unustas puldi ära, teine pult ka õnnes 200km kaugusel. Niisiis sai otsus vastuvõetud et kutsume lukuabi äkki mmõtleb midagi välja, olin juba teistega konsuleerinud ja ka el skeeme vaadanud ning lahendust ei paistnud kuskilt. Autol topeltlukud peal ja salongi olev uste lukustus ei tööta kui auto valves on. Lukuabi seda vist ei teadnd, üritas pingsalt neid nuppe suruda aga ei miskit. Peale 10 telefoniga rääkimis lõpuks otsustas lukuabi "Igor" et vaja võti süütelukku suruda ja seda seal keerata. Seda ja ka eelmiseid tegevusi teostas ta täispuhutavate patjade ja pika jämeda traadi abil. Süütevõti traadi külge teibiga ja uksevahelt sisse. Selleks et võti koos puldiga uksevahelt sisse mhuks oli uksepainutamisel kahe mehe jõudu vaja. Lukuaugule pihtasaamine meenutas ühte vana arvutimängu kus joobes peaga peab liikuva lukuaugu ülesse leidama. Nüüdü aga kaine pea aga 1m vetruvat traati ja seegi ukse vahelt. Aega läks aga asja sai, peale süüte sisse keeramist uksed avanesid võluväel.
Puldi ja auto suhte taastamiseks oli vaja nüüd veel lukk ära remontida, aga seda sai teha juba soojas garaasis mitte pimedas kõrvaltänavas ja talvel.
Nüüd tellisin ka omale need uhked padjad mis ukse vahele käivad, ehk järgmine kord saab 40 eurorubla endale jätta.
Eesti Ladaklubi