07-06-2015, 21:28 PM
Piaggio vesijahutusega 70cc 2 taktiline roller. Premix teen ise 1:40 korraliku sünt õliga.
Mõni aeg tagasi sai plokk lahti võetud, kuna veepumba laagrid oli vaja vahetada ning vahetasin ka vända laagrid ning kaelustihendid ära. Panin kokku, sõitsin ~10 km, kõik OK. Andsin tuttavale, sõitis ~5km ning geneka poolne laager jooksis kokku. Lahti võttes oli näha, et ka varika poolne laager oli kuumenenud.
Oli üks kasutatud vänt koos laagritega olemas ning viskasin selle sisse ning mootor kokku. Tegin 2x6km testsiõdu ning kõik oli ok. Täna sama inimene võttis rolleri ning lasi jälle vända laagrid kokku. Seekord jooksis kokku varika poolne laager.
Peale plokipoolte kokku panemist võtsin vända laagritel pinge maha ning tilgutasin laagritele 2t õli süstlast. Näpuga keerates tegi mitu tiiru vabajooksu inertsiga st laagril pinget polnud. Peale seda lükkasin kaelustihendid peale.
Kepsu laagrid on OK, silinder/kolb samuti OK, ei ole mingeid jälgi ülekuumenemisest.
Mis võib sellist ülekuumenemist põhjustada?
Õlitusega ei saa nagu probleemi iseenesest olla, kuna kolb/silku on OK ning segan ise (ei ole automaatse õlitusega).
Segu peaks ilusti timmis olema ning kui isegi kuskilt oleks kergelt lahja, siis kuumeneks üle ju ikkagi mootori ülemine osa?
Esimest korda oli NTN laagrid (sama mis originaal) ning viimati SKF laagrid.
Kui kaelustihend jääb laagri sisemise osa vastu, kas sellest hõõrdumisest võib tekkida piisavalt kuumust?
Ideid (peale selle, et üks iniviid enam rollerit ei saa)?
Mõni aeg tagasi sai plokk lahti võetud, kuna veepumba laagrid oli vaja vahetada ning vahetasin ka vända laagrid ning kaelustihendid ära. Panin kokku, sõitsin ~10 km, kõik OK. Andsin tuttavale, sõitis ~5km ning geneka poolne laager jooksis kokku. Lahti võttes oli näha, et ka varika poolne laager oli kuumenenud.
Oli üks kasutatud vänt koos laagritega olemas ning viskasin selle sisse ning mootor kokku. Tegin 2x6km testsiõdu ning kõik oli ok. Täna sama inimene võttis rolleri ning lasi jälle vända laagrid kokku. Seekord jooksis kokku varika poolne laager.
Peale plokipoolte kokku panemist võtsin vända laagritel pinge maha ning tilgutasin laagritele 2t õli süstlast. Näpuga keerates tegi mitu tiiru vabajooksu inertsiga st laagril pinget polnud. Peale seda lükkasin kaelustihendid peale.
Kepsu laagrid on OK, silinder/kolb samuti OK, ei ole mingeid jälgi ülekuumenemisest.
Mis võib sellist ülekuumenemist põhjustada?
Õlitusega ei saa nagu probleemi iseenesest olla, kuna kolb/silku on OK ning segan ise (ei ole automaatse õlitusega).
Segu peaks ilusti timmis olema ning kui isegi kuskilt oleks kergelt lahja, siis kuumeneks üle ju ikkagi mootori ülemine osa?
Esimest korda oli NTN laagrid (sama mis originaal) ning viimati SKF laagrid.
Kui kaelustihend jääb laagri sisemise osa vastu, kas sellest hõõrdumisest võib tekkida piisavalt kuumust?
Ideid (peale selle, et üks iniviid enam rollerit ei saa)?