28-02-2020, 22:29 PM
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
(02-10-2020, 13:38 PM)zazik Kirjutas: Piltidelt on näha, et see "leitud jäänus" oli hoopis teist nägu kui "vanadel piltidel" olev auto.Nägu on jah teine, aga seda võiks seletada nt. esiosa avariiga. Originaalplekke taastamiseks polnud ju kuskilt võtta ja tehti siis nii, kuidas sai. Või siis soovis omanik autole lihtsalt tiba kaasaegsemat välimust anda. Aga kui tegu photoshopiga, siis igatahes hästi tehtud. Ainult et milleks? Pigem oleks usutavam, et tegu mingi prototüübiga, mida kindlasti üle 1000 ei ehitatud, vaid ehk ainult 1-2 eksemplari. Iseehitatu kohta tundub natuke liiga ilus olevat. Aga tõsi on see, et viiekümnendatel mõeldi N. Liidus üsna tõsiselt väikese rahvaauto peale. M400/401 oli juba selgelt ajast ja arust ja sellele otsiti asendust, mis siis lõpuks muhk-sapaka näol ka tootmisse läks. Aga ideid oli enne seda mitmesuguseid ja ei imestaks, kui mõnest ka sõitev katseeksemplar valmis tehti.
(02-10-2020, 18:19 PM)Mossemees Kirjutas: Uskumatu . Keegi on ikka tublisti vaeva näinud, et sedavõrd realistlik tulemus saada. Isegi taustalolev kütuseveok on kenasti ZIS-150-ks muudetud, kui väga tähelepanelikut vaadata, siis ukseakna kuju on ainult natuke liiga kandiline ZIS-i jaoks. Mustvalgel pildil ei saa ka tagapool olevast valgest autost täpselt aru, on see Volga või mitte.Ju oli selle 53. või 54. aasta Fordi ümberfotošoppimine liiga peen töö. Ja ZiS-i jaoks on kaitseraud liiga kõrgele jäänud.
(09-07-2021, 03:11 AM)Mossemees Kirjutas: Tegelikult, vaadates seda pilti, kas Eestis on kasvõi üks omaaegne sarnane GAZ 53 baasil prügiauto säilinud? Kasutuselt nad kadusid juba millalgi kaheksakümnendate keskel, üks vedeles veel sajandivahetuse paiku Tõrvandi päästekomando kõrval.