Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Monroed ei paigalda ma ka siis,kui klient topelt maksab.
Postitused: 1,472
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Lood on üsna nirud jah. Eks see on ju teada, et kõige odavamat otsa ei tohi osta (ja ka mitte tasuta vastu võtta, kuna vahetuskulu tuleb topelt). Aga seda ei kujutanud küll ette, et asi nii halb on, et 50€/tk eest sisuliselt mitte midagi ei saa.
Aastaringsele igapäevaautole ostsin ja vahetasin KYBi gaasikad 2014 seprtembris.
Enne seda oli viimane amordivahetamise laadne kogemus eelmisel sajandil ja tolle aja juttudest oli meelde jäänud, et hoiatati ostmast monroe'd.
Algul ei saanud midagi aru, et nende KYBidega halvasti oleks, enamvähem vist isegi töötasid. Aga 2015a kevadel, pärast u 5000km sõitmist oli iseloomulik "amordikolksatus" sees tagasillas ühel poolel. Amorditestis näitas, et parempoolse amordi võiks välja vahetada küll, tõhusus 60%; vasakpoolsel 70% (vasak ei kolksunud, aga treppisõidetud tee peal kurvis tundus "vedel" ikka).
Kuna just enne vahetamist 2014 olin ka vanade amortidega testis käinud, siis oli ka võrdlusmoment olemas, vanad olid mõlemad 70%. Ja sõidutunde järgi polnud neile midagi ette heita.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(22-02-2016, 11:57 AM)ahtos Kirjutas: Monroed ei paigalda ma ka siis,kui klient topelt maksab.
+1
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Endale on mulje jäänud, et KYBi ning eriti Sachsi gaas kestavad, Monroe õli aga on saast.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 6,923
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Oeh...
Ma oma Granadadega aastaid samas kohas käinud ülevaatusel. Ühega suutsin kuidagi mällu salvestada, et viimasest korrast kui ülevaataja ütles, et amordid hakkavad otsa saama oli möödunud seitse - kaheksa aastat. Amordid olid needsamad...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(03-08-2016, 22:15 PM)parmhot Kirjutas: Sai siis täna veel ühe hobiautoga ülevaatusel käidud, aasta tagasi vahetatud ja paar tuhat km sõitnud Sachi (õli)amortide stenditulemus 50-60%. Sõites ka natuke aru saada, et asi pole päris ok. Esisillal mingid mitukümmend aastat vanad roostekäkid ja tulemus 90+%.
Eks siis katsetab edasi ja raporteerin tulevikus oma ebaõnnestumistest
Amorditest ülevaatus punktis on subjektiivne. Mida ta teeb. Lihtsalt väristab amortisaatorit vertikaal suunas. Mida ta veel lisaks amortisaatoritele väristab?. Lihtsalt räägin ära loo mida katsetasime (enne sajandivahetust). Sõiduk peale , test. Otsus amortisaator läbi. Auto maha rehvirõhku juurde, peale, test, amortisaator läks rohkem korda. Veelkord rõhku juurde ja ka teise rehvi rõhuga mängides saime ideaalse tulemuse esisillal. Samas ei maksa ära unustada ka kõikide kummipukside ,patjade väsimist.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 1,180
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Just-just! Rehvirõhk! Ja ka puksid muidugi.