31-05-2016, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2016, 11:16 AM ja muutjaks oli qwerty009.)
Ühe vanema maisnaga probleem, alguse sai asi nii, et olles talvel pikalt seisnud oli aku tühjaks saanud. Sai teist laetud ning käivitades ei teinud kippu ega kõppu. Bensupump süütes oleku ajal tööle ei läinud mäletamistmööda. Kakkusin juba paagi kaane istme alt lahti, et vaadata kas vool pumpa jõuab, kuid proovisin siis korra käivitada ning kõik oli järsku OK. Paar nädalat auto toimis ning siis linnas foori all suri järsku välja ning tööle ei läinud. Sai siis slepis maale veetud.
Mingit korralikku elektriskeemi ei leidnud, kuid leidsin kuskilt, et 10A punane kaitse (mootoriruumi kaitsmekarbis) peaks olema pumba oma. Mõõtsin siis pinget ning mingi 2V vist oli. Kui sinna juhtmega pinge peale andsin siis hakkas pump tööle.
Kakkusin ka kaitsme karbi veits laiali ning 10a kaitsme teine jalg ei lähegi kuhugi :S. Igaljuhul otse sinna toidet andes auto töötas. Otsisin siis salongis asuvast kaitsmekarbist ühe sellise kaitsme kus vool on süüte seesoleku ning käivituse ajal ning tõmbasin sealt juhtme sinna 10A kaitsme peale.
Kuna autol oli veel selline viga, et käivitades pidi korraks gaasi peal hoidma ning tühikäik vahepeal jamas, siis võtsin ühel päeval süütepooli maha, et küünlaid kontrollida ning võtsin ka korra temp andurilt pistiku lahti, et vaadata kas toimib korrektselt (temp läks skaalal põhja). Küündlad olid ilusad ning panin asja kokku tagasi, kuid auto ei käivitu.
Võtsin süütepoli maha ning küündlad välja, kuid sädet käivitades ei ole.
Mõtlesin, et ehk vända antur jamab (induktiiv), mõõtsin takistuse (oli vist 480ohm) ning pinge käivitades ~3V AC seega peaks olema ok. Vahetasin ka kaksikrelee (lülitab toidet bensupumbale ja süütele), kuid ei midagi. Massi ühendused need mis ma mootoriruumist leidsin paistavad OK olevat. Huvitaval kombel ei näita käivitades mootori pöördeid, kuigi korraks vahetevahel käivituse algeses paar milli näidik sekundiks tõuseb. Samas ei ole ka mingit referentsi, et vbl on see normaalne.
Foorumitest lugedes võib olla tegemist BSI ühe juhtme katkemisega (korrosioon).
http://www.peugeotforum.de/img/user/uplo...d_5158.jpg
http://www.peugeotboard.de/threads/36110...t-nicht-an
BSI kaitsmekarp on aga rooli all ning eks peab seda lahkama hakkama. Kui keegi leiaks mingi visuaalse pildi kus see 1229 juhe võiks asuda oleks tublisti abiks.
Masin: Peugeot 206 55KW 1,4l 2001a
Mingit korralikku elektriskeemi ei leidnud, kuid leidsin kuskilt, et 10A punane kaitse (mootoriruumi kaitsmekarbis) peaks olema pumba oma. Mõõtsin siis pinget ning mingi 2V vist oli. Kui sinna juhtmega pinge peale andsin siis hakkas pump tööle.
Kakkusin ka kaitsme karbi veits laiali ning 10a kaitsme teine jalg ei lähegi kuhugi :S. Igaljuhul otse sinna toidet andes auto töötas. Otsisin siis salongis asuvast kaitsmekarbist ühe sellise kaitsme kus vool on süüte seesoleku ning käivituse ajal ning tõmbasin sealt juhtme sinna 10A kaitsme peale.
Kuna autol oli veel selline viga, et käivitades pidi korraks gaasi peal hoidma ning tühikäik vahepeal jamas, siis võtsin ühel päeval süütepooli maha, et küünlaid kontrollida ning võtsin ka korra temp andurilt pistiku lahti, et vaadata kas toimib korrektselt (temp läks skaalal põhja). Küündlad olid ilusad ning panin asja kokku tagasi, kuid auto ei käivitu.
Võtsin süütepoli maha ning küündlad välja, kuid sädet käivitades ei ole.
Mõtlesin, et ehk vända antur jamab (induktiiv), mõõtsin takistuse (oli vist 480ohm) ning pinge käivitades ~3V AC seega peaks olema ok. Vahetasin ka kaksikrelee (lülitab toidet bensupumbale ja süütele), kuid ei midagi. Massi ühendused need mis ma mootoriruumist leidsin paistavad OK olevat. Huvitaval kombel ei näita käivitades mootori pöördeid, kuigi korraks vahetevahel käivituse algeses paar milli näidik sekundiks tõuseb. Samas ei ole ka mingit referentsi, et vbl on see normaalne.
Foorumitest lugedes võib olla tegemist BSI ühe juhtme katkemisega (korrosioon).
http://www.peugeotforum.de/img/user/uplo...d_5158.jpg
http://www.peugeotboard.de/threads/36110...t-nicht-an
BSI kaitsmekarp on aga rooli all ning eks peab seda lahkama hakkama. Kui keegi leiaks mingi visuaalse pildi kus see 1229 juhe võiks asuda oleks tublisti abiks.
Masin: Peugeot 206 55KW 1,4l 2001a