(08-09-2016, 22:19 PM)pvr Kirjutas: ...
tehnika osas oli minu arust see buss oli Hanomag 1960ndatest millele oli 80 ndatele vastav moodne kest ümber pandud. Seega juba oma ajakohta aegunud. Kui sul on mb100d olemas siis võib ehitada aga kui sa pead tooriku ostma siis...
Aamen.
Soomlased, muide, kutsuvad seda iseliikurit natsikülmikuks... Sest näeb valgena välja, nagu suuremat sorti kirstkülmik. Ning omab vastavat aerodünaamikat. Oleks muidugi huvitav teada, kas maanteekiirusel liikuv Helkama või Wihrpool ka sedamoodi suhiseb-plagiseb...
Säärasest asjast iseliikuvat elutuba plaanival inimesel soovitan esmalt proovida nädalake kahe poolega riidekapis elada. Kui saab hakkama, siis võib edasi mõelda. Aga millegipärast võetakse aluseks ikka vähemalt mudel 407. Äkki seepärast, et selles saab lühem mees isegi püsti seista, erinevalt iseliikuvast kirstust...
Kõnealuse malmpaja tapmiseks on vaja kas:
A) sõita jahutavate-määrivate vedeliketa pikemat aega või
B) pruukida kütusena märkimisväärselt korrosiivseid tooteid. Ajuti tundub, et samasse kategooriasse tuleb lahterdada ka meil müüdav "standarditele vastav diislikütus"...
Normaalsel ekspuatatsioonil lõpeb enne kannatus, kui mootor. Turbotamist kannatab kenasti seni, kuni väljalaskegaaside temperatuur enne turbot püsib alla 800. Sealtmaalt kipuvad kolvid üles sulama küll... Aga väike vurr ja pisike kärg koos tundliku näpuga sooritatud pealekeeramisega teevad imet. Kes soomet tönkab, tasub sealse mersusootsiumi tegevustel silm peal hoida. Sõidavad ja tahmatavad.
Aga kuna süües kasvab teadupärast isu, siis annab targem lõpuks järele ja järjekordne vägisitoidetav malmpada lõpetab Wäggewa suitsukattega oma maise eksistentsi varem või hiljem. Muide, samasse ruumi saab toppida ka ilma igasuguse kõditamiseta 83 kW välja puhuva alukaanega OM602.952... Seda leidub siis kaheksakümendate lõpul kuni mersu turundusosakonna loodud punnsilmse värdi sünnini toodetud "neljade" ja "kutsikate" katlaruumest.