t-25 suitseb
#1

Alles sain korraliku t-25 aga suitseb liialt. Tuttav ütles et saab kütet liial. Kas see on nii ja kas seda saab ise reguleerida?
Vasta
#2

Võib küll olla.

On võimalik ise reguleerida.
Vasta
#3

(27-03-2017, 16:34 PM)v6sa Kirjutas:  Võib küll olla.

On võimalik ise reguleerida.

täpsemalt?boch pumpadel tean seda kruvi ja ka seda kuda pidi keeratakse,aga põkat mitte.
Vasta
#4

Kas suits sinine või must? Siis vaatame edasi.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#5

(27-03-2017, 17:53 PM)52mees Kirjutas:  Kas suits sinine või must? Siis vaatame edasi.

suits on sinine.
Vasta
#6

Siis see ei ole nii "korralik" midagi. Sinakas suits tekib õli põlemisest.
Vasta
#7

Enne kui üldse midagi pumba juures krudid siis pihustid üle kontrollida. Järgmisena võiks mingid klapisääretihendid aretada....kübarad peale ja siis vaatad muud asjad üle nagu süütenurk. Ja alles siis võid kütet krudima hakata.
Siin on ka palju abiks see,et kust traktor pärit,mis eelmine peremees teinud jne. Kuidas see häda juhtus,millal ja kas ka keegi juba näppimas käinud ja mida tehtud..... Mina näiteks tean kohe ära mis minu trakats teinud ja kus käinud. Big Grin  Vastavalt kirjeldusele saab ka abi anda patsiendile.
Vasta
#8

(27-03-2017, 16:59 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-03-2017, 16:34 PM)v6sa Kirjutas:  Võib küll olla.

On võimalik ise reguleerida.

täpsemalt?boch pumpadel tean seda kruvi ja ka seda kuda pidi keeratakse,aga põkat mitte.

Mu vastused on sama informatiivsed, kui teemapüstitus. Toungue Talupoeg Taluja oskab ise tegemise kohta täpsemalt rääkida, mina pöörist torkida ei julge.
Vasta
#9

Sinine vine võib perses pihustitest tulla, neid on kõige lihtsam kontrollida...
Vasta
#10

(28-03-2017, 12:42 PM)v6sa Kirjutas:    Talupoeg Taluja oskab ise tegemise kohta täpsemalt rääkida, mina pöörist torkida ei julge.

No ega minagi tea. Ainuke asi mis ma pöörispeaga pumbal teinud olen- haamriga sai litakas vastu pead pandud. Big Grin Lõi lahti küll ja hakkas tööle uuesti. Muud pole vaja läinud.
Vasta
#11

Valge suits-pihustid, sinine-kolvirõngad, must-õli.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12

Mõtisklen ka natuke kaasa, minu T-25 pada ka suitseb siniselt. Eelmine suve lõpp/sügis sai paja ülemine ots välja vahetatud. Sellest ajast tööd teinud ümmarguselt 6 tundi. Oma loogika järgi olen arvanud, et asi alles värske ja tahab sisse töötamist. Lisaks sai naftale lisatud sortsu kahetakti õli, pidi hää olema, tagantjärgi mõtlen, et kuram, äkki sai palju. Õli tase püsib normis, õlisurve külmalt 1,5 - 2, soojalt 3 - 3,5. 
Kaua muidu sissetöötamine kestab? Ise oma aruga olen mõelnud, et kui uue nafta või järgneva 10 - 20 töötunniga suitsemine ei vähene, et siis tasuks alles muretseda.
Vasta
#13

(28-03-2017, 13:50 PM)viplala Kirjutas:  Valge suits-pihustid, sinine-kolvirõngad, must-õli.

Valge ja sinine on kulunud kolvirühm. Sinine on ka pihusti või klapi regull vale(russ suitses jõhkralt, peale regulli oli asi korras). Mina kontrolliks pihustid enne üle ja alles siis pumba kallale. Või vaata enne klapi vahed üle.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#14

(28-03-2017, 15:25 PM)52mees Kirjutas:  
(28-03-2017, 13:50 PM)viplala Kirjutas:  Valge suits-pihustid, sinine-kolvirõngad, must-õli.

 Või vaata enne klapi vahed üle.

mu põksil ei toiminud dekompresjoon,vahet pole mis asendis hoob.tambet arvas,et hoova nukid kulunud,kruvisin ühe maha siis kõik ok.klapivahed hoopis mitu head milli ja tossas kah rohkem.
Vasta
#15

Mul russil oli ühe klapi vahe 2mm(0,3 peab olema) ja jõhker sinine järgi, aga õli ära ei kadunud. Niiet see võibki asja võti olla. Miskipärast tahavad vene masinatel vahed paigast ise ära minna Rolleyes .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#16

Kui pump hakkab peale pörutamist tööle,se tähendab, et plunser oli jäänud kinni ulemisea asendis.
Soovitus, vaheta kutuse filtrit /kui pole hilja./
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne