Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Mar 2017
Maine:
0
Alles sain korraliku t-25 aga suitseb liialt. Tuttav ütles et saab kütet liial. Kas see on nii ja kas seda saab ise reguleerida?
Postitused: 10,751
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Võib küll olla.
On võimalik ise reguleerida.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kas suits sinine või must? Siis vaatame edasi.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Siis see ei ole nii "korralik" midagi. Sinakas suits tekib õli põlemisest.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Sinine vine võib perses pihustitest tulla, neid on kõige lihtsam kontrollida...
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Valge suits-pihustid, sinine-kolvirõngad, must-õli.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Mõtisklen ka natuke kaasa, minu T-25 pada ka suitseb siniselt. Eelmine suve lõpp/sügis sai paja ülemine ots välja vahetatud. Sellest ajast tööd teinud ümmarguselt 6 tundi. Oma loogika järgi olen arvanud, et asi alles värske ja tahab sisse töötamist. Lisaks sai naftale lisatud sortsu kahetakti õli, pidi hää olema, tagantjärgi mõtlen, et kuram, äkki sai palju. Õli tase püsib normis, õlisurve külmalt 1,5 - 2, soojalt 3 - 3,5.
Kaua muidu sissetöötamine kestab? Ise oma aruga olen mõelnud, et kui uue nafta või järgneva 10 - 20 töötunniga suitsemine ei vähene, et siis tasuks alles muretseda.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
28-03-2017, 15:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2017, 15:26 PM ja muutjaks oli
52mees.)
(28-03-2017, 13:50 PM)viplala Kirjutas: Valge suits-pihustid, sinine-kolvirõngad, must-õli.
Valge ja sinine on kulunud kolvirühm. Sinine on ka pihusti või klapi regull vale(russ suitses jõhkralt, peale regulli oli asi korras). Mina kontrolliks pihustid enne üle ja alles siis pumba kallale. Või vaata enne klapi vahed üle.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Mul russil oli ühe klapi vahe 2mm(0,3 peab olema) ja jõhker sinine järgi, aga õli ära ei kadunud. Niiet see võibki asja võti olla. Miskipärast tahavad vene masinatel vahed paigast ise ära minna
.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: May 2017
Maine:
0
Kui pump hakkab peale pörutamist tööle,se tähendab, et plunser oli jäänud kinni ulemisea asendis.
Soovitus, vaheta kutuse filtrit /kui pole hilja./