invaka pilte
#1

sooviks saada invaka pilte kuna netist ei leia
Vasta
#2

http://auta5p.car.cz/katalog/seaz/szd_01.htm

ja

http://auta5p.car.cz/katalog/seaz/szd_03.htm

need on kõige uuema keremudeliga
Vasta
#3

minu invaauto:
[Pilt: AUT_0111.jpg]
Vasta
#4

Tekkis selline huvitav küsimus, et kas keegi invakale jupiteri mootorit on peale aretanud? Peaks vist suhteliselt lihtsalt minema?
Vasta
#5

Siin on vanem mudel(ostke ära see haruldus!)
pildid leidsin carratingust zaz\'ide alt.
Vasta
#6

tagant
Vasta
#7

taastatud isend,kuskil muuseomis
Vasta
#8

kolmerattaline,moskva mootoriga,eestis ülimalt haruldane
Vasta
#9

sza
Vasta
#10


Sellist invakat võib päris pikalt näha filmis \"Operatsioon Õ\".
A see muuseumivariant läigib kuidagi liiga palju; kahtlane, et nad tehasest sellistena välja tulid.
Vasta
#11

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=1246


Rolleyes

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#12

Üks porno-tuuning:
http://www.carrating.org/car.php?6080

Teine pornokas:
http://www.carrating.org/car.php?4729

Üks korralik:
http://www.carrating.org/car.php?5020

Projekt:
http://www.carrating.org/car.php?1906


OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#13

Kui kellegil veel huvi on siis ühel mehel on invaauto raamat või kataloog.Kui vajadus võin selle üles pildistada.
Vasta
#14

Landy Kirjutas:Üks porno-tuuning:
http://www.carrating.org/car.php?6080

Teine pornokas:
http://www.carrating.org/car.php?4729

Üks korralik:
http://www.carrating.org/car.php?5020

Projekt:
http://www.carrating.org/car.php?1906

Minu kättejõudes oli ta juba tuunitud ja tänu sellele sai eesmärgiks lihtsalt säilitada sellisena nagu ta on.
Jutt siis esimesest lingist.
Vasta
#15

Kas keegi veel mäletab või teab nende esimeste kolmerattaliste "invakärude" nimesid, mida jõuti toota ligi 20 000!? Eestis on selliseid säilinud kaks ja veel lisaks vähemalt kahe riismed. Huvitav oleks teada selliste ajalugu! Smile
Vasta
#16

SMZ ehk lihtsamalt meelde jättes Smert Ministru Zdarovii(Surm Teirvishoiuministrile).
Vasta
#17

Autoleheski oli invakatest juttu ükskord (kahjuks eimäleta mis ja kuna).

Tegelikuses pidi invaliid tegema palju tööd enne sõitu, tegema kraani lahti, ujutama siis sisseronima ja käivitama, seismajättes kraanikinni keerama jne.
Inva sapakas oli veits mugavam invaliidi seisukohast.
Börsiski invasapper oli müügis (või praegugi).
Vasta
#18

Kus juures, ma just lugesingi seda "invakärude" artiklit Autolehest Big Grin See oli täpsemalt Auto Leht 7. oktoober 2004 19(133). Ning invaliidid pidid ka tülikale rattavahetusele ka rehvi täis pumpama. Kahju, et neid kolmerattalisi Eestimaal väga vähe on, peaaegu ju polegi! Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne