01-05-2004, 21:58 PM
Targad mehed, öelge miks mõni iz läheb kolvilõhkujaks kätte, kas on mõni teada viga mis seda põhjustab?
Lugu ise järgmine: iz jup4, sügisel enne seisma jätmist jooksis üks silinder kokku- tundus nagu oleks stopper välja jooksnud. Täna vahetasin silindri ja kolvi ära panin käima ja proovisõidul jooksis teine silinder kokku. Mootor oli soojaks lastud, kolb ja rõngad olid mõõdus, silinder korralik, loksusid eriti ei täheldanud kusagil, jämedalt pööret kah ei andnud.... nüüd sumpaaugust piiludes oli näha, et kolvi alumine serv pilbasteks
Mul veel üks komplekt varuks, proovin peale panna aga kas kestma ka jääb, no vot ei tea!
Ja veel- mis nende kolbi tükkidega teha, mis karterisse sattusid? keegi väitis, et võivad sinna jäädagi, väntvõll jahvatab need ära ja miskit ullu ei juhtu... kas vastab tõele?
Lugu ise järgmine: iz jup4, sügisel enne seisma jätmist jooksis üks silinder kokku- tundus nagu oleks stopper välja jooksnud. Täna vahetasin silindri ja kolvi ära panin käima ja proovisõidul jooksis teine silinder kokku. Mootor oli soojaks lastud, kolb ja rõngad olid mõõdus, silinder korralik, loksusid eriti ei täheldanud kusagil, jämedalt pööret kah ei andnud.... nüüd sumpaaugust piiludes oli näha, et kolvi alumine serv pilbasteks
Mul veel üks komplekt varuks, proovin peale panna aga kas kestma ka jääb, no vot ei tea!
Ja veel- mis nende kolbi tükkidega teha, mis karterisse sattusid? keegi väitis, et võivad sinna jäädagi, väntvõll jahvatab need ära ja miskit ullu ei juhtu... kas vastab tõele?