kolvilõhkuja iZ
#1

Targad mehed, öelge miks mõni iz läheb kolvilõhkujaks kätte, kas on mõni teada viga mis seda põhjustab?
Lugu ise järgmine: iz jup4, sügisel enne seisma jätmist jooksis üks silinder kokku- tundus nagu oleks stopper välja jooksnud. Täna vahetasin silindri ja kolvi ära panin käima ja proovisõidul jooksis teine silinder kokku. Mootor oli soojaks lastud, kolb ja rõngad olid mõõdus, silinder korralik, loksusid eriti ei täheldanud kusagil, jämedalt pööret kah ei andnud.... nüüd sumpaaugust piiludes oli näha, et kolvi alumine serv pilbasteks Sad
Mul veel üks komplekt varuks, proovin peale panna aga kas kestma ka jääb, no vot ei tea!
Ja veel- mis nende kolbi tükkidega teha, mis karterisse sattusid? keegi väitis, et võivad sinna jäädagi, väntvõll jahvatab need ära ja miskit ullu ei juhtu... kas vastab tõele?
Vasta
#2

ja veel- kas kellegil mõni korralik 12V toimiv mootor ei vedele liigsena? Ehk on praegune mootor emane ja tulekski välja vahetada....Rolleyes
Vasta
#3

uut komplekti pole vast mõtet panna..ainult aja küsimus kuna sellel ka tükid taga...
äkki on viga silindrites st.liiga kulunud?!
Vasta
#4

paistis küll hästi kõbus olema- seda ülemisest surnudseisust kõrgemale tekkivat ranti praktiliselt ei olnud...
Vasta
#5

akende kohal on mingi täke vms sees mis teeb kovile haiget ehk
Vasta
#6

Oletan, et kepsud on veidi kõverad. Vahel kui korra on vigastanud kolbi (-e), siis ei pruugigi silmaga olla näha kõverus, samas hea õnnepeale võib vahel kobapeale kõvera kepsu ise õgvendada ja jääbi norm.

On ka mõni Jup mootor hakanud kolbe lõhkuma, hiljem uurides ja mõteldes on kõverad kepsud tulnud esile süüdlastena.
Vasta
#7

sai on süütes, kui ma ei eksi, siis on sul süüde liiga varane, ja küünla elektrood on valge. kui on nii, siis keera süüdet hilisemaks
Vasta
#8

no varase süüte tunnused on ikka veidi teistsugused, küünla järgi ära küll hakka seda paika panema.
ja mees, kes lubab metallipurul oma mootorist läbi käia, et mootor ise jahvatab ära, ei kõlba ka kuskile. kõik tööpinnad ja simmerid saavad oma vati kätte. kui juba tavaline tolmgi kulutab mootorit ropult, mis siis veel metallipurust rääkida. muud ei aita, kui karter puhtaks.
aga miks just kolvi alumine serv kannatada on saanud? ikka mehaaniliselt. serv võib olla aknasse jooksnud ja nii tükke välja löönud (nt kulunud kolvigrupp).
ka nasa13 jutt on õige, sest kui kolb viltu sees, siis on kolb samuti aldis aknasse jooksma.



tõnn Kirjutas:sai on süütes, kui ma ei eksi, siis on sul süüde liiga varane, ja küünla elektrood on valge. kui on nii, siis keera süüdet hilisemaks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne