Parim ~50ccm ja kõige forseerimis sõbralikum ~50ccm mootor ?
#1

Kindlasti ei ole ma ainus inimene keda piinab kysimus mis on siis see kõige parem vene või muu idabloki ~50ccm mootor .
Eraldi tahaks teada mis on kõige parem \'\'stock\'\' seisundis ja mis kõige sõbralikum mootor tõsisema forseerimise juures Smile

Eraldi kysimus : Kas keegi on proovinud teha midagi jawa ~50ccm mootoriga ? Tulemus ?

Kas on võimalik kuidagi lisada mootorile kõrvale lisakäigukast mis oleks vähemalt kahekäiguline ja korrutaks käike kahekorra ? Ehk siis nii.....1 käik siis teine käik pärast seda lykkad selle teise käigukasti peal teise käigu sisse ning hakkad uuesti mootori käigukastis lappama esimest käiku ja siis teine sisse. Neid vist nimetati kiir käikudeks ?
Vasta
#2

Võrri mootor on üle kõige!!!
Vasta
#3

Kuulsin papsi käest ,et kui tema veel noor oli siis oli mingi väga kõva kääega poiss kes ehita võrri ikka kahe silindriga!Toungue (ärge hakake nüüd pärima ,et kuidas se võimalik on sest mina pole seda võrri näind!)
Vasta
#4

kaks võrri mootorit kõrvuti kokku ühendatud siis...Sellest on ennegi juttu olnud siin foorumis.
Vasta
#5

endal ka plaan teha nii, oleks ainult väike keevitus või raua treipink,
oskab keegi öelda mille alt otsida 2 silindrise võrri kohta?
edit:proovisin otsingut, aga ei leidnud midagi vajalikku
Vasta
#6

TO lööbtagasi : tee uus teema Wink

Miks asjalikud inimesed ei kommenteeri Sad ....oldmoped ...iz-350 ..jne
Vasta
#7

kurjad keeled räägivad,et kuskil olevat mees vanglapäevil teind selle riistapuu valmis.minimaalsete tööriistade-juppideta.
Vasta
#8

tziklivend kui sa räägid kahest väntvõlli yhendamisest siis ma väga kahtlen ,et vanglas kykitanud parmot tegi sellise asja .....ja nagu \'\'lööb tagasi\'\' hakkas rääkima ,et oleks keevitus jne ......siis oleks huvitav teada mida ta teeb selle keevitusega ? ....tuleb ju uus vänt võll treida !
Vasta
#9

kahe vända vahele oleks ju hooratast ka vaja ju jne
ja süütemäng kahe syl omast
Vasta
#10

aga mis seal siis nii eriliselt keerulist teha on... üks mootor jääb enamvähem nagu on, teisest säilib ainult karteri esimene osa. ühendad need vaheplaadile ilusasti kokku (väntvõllid korralikult tsentreeritud), ühendad väntvõllide otsad muhviga omavahel kokku (180kraadi nihe!), kasutad välise süütepooliga magneetot - lisad teise paari kontakte ja teise süütepooli.

Aga mis sellel kõigel mõtet on? Lihtsalt eksperimendi pärast võib muidugi selle 90cc kahepütase teha...
Vasta
#11

Hmmm...D mootoritel teatavasti on pöördsiiber väntvõlli paremal otsal. Kas see ühendamist takistama ei hakka?
Vasta
#12

asuge asja juurde kuidas forssida jne
Vasta
#13

Siin kärdlas laseb kah yx poiss forsitud võrriga päevast päeva ringi, vanaisa tal mingi ilge spets sellel alal, olen kysinud et mida ta teinud on mootoril, et see nii kiirex läheb 70km/h jooxeb ilusti välja, aga ei avalikusta keegi saladust. yx kord vaatasisin et asjal 2 kontakti vedru, aga ega seegi võimu juurte ei anna vicWink aga olge keegi hea ytelge kuidas saax võrrile võimu juurteToungue ok vabandan et kirjutasin nii mõtetu texi SRY
Vasta
#14

iz350--->ehk räägiksid sellest lähemalt kuidas karpa D mootoritel karterikülge panna
tagasilöögi klapp(põhimõte)
ja kas D mootoritel väntvõll nõrgaks ei jää?Kepsulaager ei pea vist eriti pikka aega vastu??
Vasta
#15

ou.mul on simson.m531
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne