Kiirusepiirajad ka sõiduautodele - uus eurodirektiiv tulekul.
#41

Suured on vaiksemad ja mugavamad kui söidukad alates 97nda aasta kandist
Enne seda toodeti kamass-tüüpi veokeid
Räägin siis skandinaavia veokitest ja oma kogemustest, need igasugu kolmetähelised asjad (mann, taff, persseedes jne) jöudsid sinna levelile möned aastad tagasi

Ise ei suudaks vist rekkajuhi tööd teha, ma lihtsalt ei jaksa 11 tundi päevas magada

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#42

(15-12-2018, 09:56 AM)90Deville Kirjutas:  Suured on vaiksemad ja mugavamad kui söidukad alates 97nda aasta kandist
Enne seda toodeti kamass-tüüpi veokeid...
Scaniaid olnud päris mitu kasutada, 1973/81/83/84 aasta omad, Volvod 83 ja uuemad. isegi pool miljonit km sõitnud 73 aasta Scania oli piisavalt mugav ja vaikne sõita - juhtida, vahel sai 1000km päevi sõidetud. Scania II seeria (1982 ja edasi) oli juba eelnevate ja vene autodega võrreldes täielik ulme.
Samal ajal oli kasutada opel kaatet, mingi pisikese diiselmootoriga, sellega üle 100km reisi ei tahtnud ette võtta.

Teemasse,
Paljudele juhtidele peaks tegema kohustuslikuks peale piiraja ka püsikiirusehoidja, no ei suuda mõni kodanik oma protsessorit kasutada kui vaja jäsemeid koordineeritult liigutada.


Vasta
#43

(15-12-2018, 11:53 AM)hulgus Kirjutas:  Teemasse,
Paljudele juhtidele peaks tegema kohustuslikuks peale piiraja ka püsikiirusehoidja, no ei suuda mõni kodanik oma protsessorit kasutada kui vaja jäsemeid koordineeritult liigutada.

ja kindlasti adaptiivne püsikiiruse hoidja mis eessõitjaga 100m distantsi hoiab ja veel sellise lisaga, mis takistab pimedas kurvis mööda sõitmast jne....   
Tundub lugedes naljakas aga tegelikult on asi väga nukker.... 
Eriti nüüd jõulude ajal kui liiklus on meeletult tihe ja kõigil on "kuhugi" kiire ja kõik on nii tähtsad omaarust... 

Olen juba mitmed aastad detsembrisse sättinud kodused toimetused ja muud tegevused, mis on inimasustusest võimalikult kaugel   Big Grin    Metsas sanitaarraie käsil ja pole midagi mõnusamat kui teritad viili, sööd võileiba, jood teed kõrvale ja kõrvu kosutab tuul mis üle puude latvade tuhiseb... Vaikus on kuldne.  Keegi ei trügi oma käulaga sinust mööda, keegi ei jookse sind jalust maha, keegi ei sõida sulle ette...   mida veel võiks hing tahta     Toungue Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#44

(14-12-2018, 19:58 PM)tcumen Kirjutas:  Küll on mul kälimees tegev rahvusvaheliste vedude vallas ja üks töökaaslane oli tegev mõned aastad tagasi.
Ja räägivad nagu ühest suust, et tänapäevase raskevedukijuhi töökoht on oluliselt vähem väsitavam, kui keskmist klassi perewaguuni roolis olla. Pikka otsa on rekka roolis kergem sõita, kui sõiduautoga.

Rahvusvaheliste vedude korral kus sõidad tundide kaupa mööda suuri maanteid- kindlasti. Eesti puhul ilmselt mitte kui vaja sõita teedel kus 2 veokit õieti kõvutigi ei mahu ja teekonnale jääb kümneid väikeseid ringteid.





(15-12-2018, 12:07 PM)mlsluik Kirjutas:      Metsas sanitaarraie käsil ja pole midagi mõnusamat kui teritad viili...
 
Väärt oskus. Toungue
Vasta
#45

Njaa, on tõesti Big Grin
Hommikud on just hommikuti eriti rasked, peab enne üles ärkama kui siin sõna võtta Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

(15-12-2018, 12:33 PM)veix__ Kirjutas:  Rahvusvaheliste vedude korral kus sõidad tundide kaupa mööda suuri maanteid- kindlasti. Eesti puhul ilmselt mitte kui vaja sõita teedel kus 2 veokit õieti kõvutigi ei mahu ja teekonnale jääb kümneid väikeseid ringteid.
...
ot jätkub.

khmmm...
Eesti oma "väikeste, kitsaste teedega", kus on suvalises kohas võimalik 3 (veo)autot kõrvuti panna, piirkiirus on 90km/h veokatele ja ringid on asula piiril, on kui autobahn. Võrdluseks võiks kohe lääne poole sõites Poola võtta kus legendaarne "Põhja trassi" veer on peegli tükke täis. Kui Saksa jõuad, siis peale bahnilt mahakeeramist on küla-külas kinni, kiiruspiirang 60/70km/h, sademete korral 50km/h, möödasõidud keelatud, ringilt maha sõidad järgmisele jne.
Taani, Holland lähevad väikesed teed aina kitsamaks.
Ja siis on veel eraldi peatükk Norrast...


Vasta
#47

(15-12-2018, 12:33 PM)veix__ Kirjutas:  
(14-12-2018, 19:58 PM)tcumen Kirjutas:  Küll on mul kälimees tegev rahvusvaheliste vedude vallas ja üks töökaaslane oli tegev mõned aastad tagasi.
Ja räägivad nagu ühest suust, et tänapäevase raskevedukijuhi töökoht on oluliselt vähem väsitavam, kui keskmist klassi perewaguuni roolis olla. Pikka otsa on rekka roolis kergem sõita, kui sõiduautoga.

Rahvusvaheliste vedude korral kus sõidad tundide kaupa mööda suuri maanteid- kindlasti. Eesti puhul ilmselt mitte kui vaja sõita teedel kus 2 veokit õieti kõvutigi ei mahu ja teekonnale jääb kümneid väikeseid ringteid.

Ei ole märkimisväärset vahet. Väikeste teede peal madala liiklusintensiivsusega on mõnikord paremgi.

Ja teed on meil Eestis tegelikult väga head. Sellise suurusega külade vahel (mida meil siin millegipärast linnadeks tituleeritakse) kipuvad mujal maailmas märksa kitsamad ja käänulisemad teed olema, lisaks ka madalamad kiiruspiirangud. 
Ja meil saab asulatest suhtkoht hurraaga läbi põrutada, näiteks skandinaavias on väikeste linnade sissesõitudel tihti tõsised šikaanid. Ringteedest rääkimata.
Vasta
#48

Pusivad siin igasugused valede autodega. 5-6 päeva nädalas ja ainult Norras Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=tpJC3IAjiZU
Vasta
#49

See mis mujal toimub ei pruugi alati õige olla minu jaoks siin.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne