reed valve <> lepestkov6je klapan?
#1

Tegemist on vist siis 2T-mootorite sisselaskeklappidega? Kas neid paigaldatakse ainult lääne 2-taktilistele v6i on olemas ka vene eksemplare. Motoizh.ru lehelt lugedes sain teada, et selliseid asju on isegi Jupiteride kylge omanike poolt aretatud, et mootori j6udlust kasvatada (suurem sisselaskeperiood).
Teab keegi nendest midagi rohkem rääkida?

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#2

Minu masinapargist on 60ndate sachs ja 78a Honda Camino reedvalvedega...
Vene masinatest peaks nendega olema uuemad Tula mootorid ja ZID.
Vasta
#3

mul oli kunagi miskeid paadimootori klappe terve hunnik, isa üritas nende abil võistlusmopeedide jõudlust kasvatada, kuid minu mäletamist mööda pani ta need klapid lihtsalt karpa ja silindri vahele, kuigi oleks pidanud sisselaske tegema otse karterisse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#4

reed valve on võimalik panna väga hästi ka traditsioonilise silindri ja karpa vahele, see annab sulle võimaluse muuta sisselaske ajastuse tunduvalt agressiivsemaks. Praktikas tähendab see sisselaske kanalite viilimist allapoole suuremaks või siis kolvi alumise ääre maha võtmist. reed valve on muuseas kasutuses ka vene motopalli 175 mootoritel. Tõsi on tõesti et suurtel pööretel tast otseselt kasu ei ole ja lõpuks hakkab ta poolt tekitatud takistus isegi kahju tekitama (pöörete kasvades kasvab segu kiirus ning kiiruse kasvades kasvab takistus ruudus kui ma õieti mäletan). Nii et ringrajale just mitte kõige parem asi, kuid muidu päris mõtekasSmile
Vasta
#5

sain nac targemaks...aga moodsatel krossiratastel peaks k6igil reed-valve\'d olema, m6nedel isegi carbon fiberist(sysinikkiud) valmistatuna. Need ju peamiselt täispööretel liiguvadki...v6i on need klapid kapitaalselt erinevad vene analoogidest?
Vasta
#6

Kas mitte polnud neil hoopis pöördsiibrid, mida väntvõlli pealt ringi aetakse?
Vasta
#7

on ka neid, kuigi minu valduses olevatel piltidel on need siiski vanemad rattad (raamatust \"Gonotshnõje mototsiklõ\"). tänapäeva kohta andmed puuduvad.



vootele Kirjutas:Kas mitte polnud neil hoopis pöördsiibrid, mida väntvõlli pealt ringi aetakse?
Vasta
#8

Kas kellelgi ehk infot millest esimesed või need teised klapid tehtud on kui pole just carbo fiibrist?
Vasta
#9

Roostevabast terasest, klaasfiibrist...variante on palju.
Vasta
#10

IZJU2 Kirjutas:sain nac targemaks...aga moodsatel krossiratastel peaks k6igil reed-valve\'d olema, m6nedel isegi carbon fiberist(sysinikkiud) valmistatuna. Need ju peamiselt täispööretel liiguvadki...v6i on need klapid kapitaalselt erinevad vene analoogidest?
Sellist asja on mõtet ehitada ainult karteri külge,kuna silindri küljes ei ole
tavaliselt võimalik segu kolvist mööda juhtida.Krossis ehitati neid Cz ratastele
kuid siin on selline asi,et algus on parem kui ilma.Samas jälle lõpus ei jõua
toita.On tehtud ka topelt Cz,millel oli 4 karburaatorit-2 käbi klappide
karteri külge ja 2 silindri külge.Toimis asi nii,et algul töötas läbi klappide
ja lõpus ka otse.Õnnetuseks tuli asi krossi jaoks liiga võimas ja kastid ei
pidanud.Võimsus võis olla 80-100 hj,sest igal kiirusel sai korviga ka allamäge
noka püsti.
Vasta
#11

Kas keegi iz planeta 350 ccm mootorile on sellist installinud?
Kuis võiks töödata tiftiga paigaldatud klapp?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne